It' was what it was.

135 15 0
                                    

Derek

Už je to několik týdnů od pohřbu Marka.
Nechápu to, Stiles tak žárlí na Nicka, že mu zakázal přijít na jeho pohřeb.
Nick ač byl zrmoucen, radši ustoupil a zůstal doma. To byla poslední tečka. Tohodle Stilese jsem nepoznával.
Tohle nebyl můj manžel. Už ne.

Byl jsem za právníkem a podla žádost o rozvod. Nemůžu už se Stilesem být. Né po tom jak ublížil Nickovi. Sakra zabil se mu brácha, a on s ním tak bezcitně jednal.
A zmanipuloval i Anny. To nelze odpustit.

Vracel jem se od právníka domů.
Cestou jsem šel nakoupit. Chci Nickovi udělat radost.
Dokážu si představit jak mu je.
Sice jsem nechápal, proč to Mark udělal. Ale chtěl jsem z toho Nicka dostat.

Opravdu se změnil.
Už nebyl kontrolou posedlý člověk.
Ani bezcita.
Naopak, velice mě a Stilesovi přál dítě. Dokonce znova poprosil soudce, aby přehodnotil svůj rozsudek, a Daisy nám dal.
Chtěl jsem to Stilesovi říct. Myslel jsem, že dítě nám spraví vztah.
Ale po tom co nás vyhodil z Markova domu, a nepustil na pohřeb, jsem věděl, že tady není co spravovat.

Doma jsem vybalil nákup, a začal připravovat palačinky s ovocem.
Ty Nick miloval.

,,Už jsi doma. To je dobře bylo mi tu smutno," přistoupil ke mě Nick.

,,Ono to šlo celkem rychle. Jen jsem papíry podepsal, a byl jsem venku. Chci za touhle kapitolou života udělat tlustou čáru.
Stiles mě zklamal," vzlyknu, a Nick mě obejme.

I když je menší než já, stejně si připadám jako malý chlapeček.

,,Chápu to. Taky chci udělat tlustou čáru za svým minulým životem. Jen mě mrzí, že mou změnu neuvidí Mark."
Rozbrečí se pro změnu Nick.

,,Já vím, zlato, ale neboj se on na nás kouká ze zhora. Dohlíží na nás."

Chytnu ho za tvář, a konečně učiním to co jsem chtěl udělat už několik týdnů.
Políbím Nicka.

Nick

Dosáhl jsem přesně toho čeho jsem chtěl.
Jakmile mi Derek přitiskl své rty na mé, věděl jsem, že tahle bitva byla vyhraná.
Měl jsem Dereka tam kde jsem ho přesně chtěl mít. Ale ještě jsem potřeboval mít ho i papírově, ale to už bude maličkost.
Ještě chvíli si budu hrát na zamilovaného a napraveného Nicka.
A dosáhnu svého grálu.

Jak lehko mi Derek uvěřil. Stačilo podrýt Stilesovo důvěru, udělat z něj nezaměstnaného žárlivého chudáka, a Derek mi zobal z ruky.
Málem to pokazil Mark. Ještě, že mám všude lidi. Ihned mě kontaktovali, že se Mark zajímá o mou léčbu v Anglii.
Nasral mě.
Zabil jsem ho, a na ty debilní policisty to nastrčil jako sebevraždu. Je to banda kreténu, že na to skočili.
A já měl volnou cestu. Teď už mi nikdo nezabrání.

Derek Hale bude jednou provždy mým. Nikdo by přece nepodezříval známého moderátora BBC Rádia 1 ze špatných úmyslů.

Stiles

S Anny jsme se po pohřbu přestěhovali. Chápal jsem jí, že nechce žít v bytě, kde jí vše připomíná Marka.
A ano nakonec jsem se rozhodnul, zůstat s Anny. Je těhotná, momentálně je v osmém měsíci.
Věděl jsem, že potřebuje pomoct. Kromě mě nemá nikoho.
Její rodina umřela ještě než poznala Marka.
Nakonec jsme si našli celkem krásný byt na Uper West Side.
Peněz jsme oba měli dost.
Ačkoliv mě čekal rozvod s Derekem.

Nikdy by mě nenapadlo, že skončím né jen jako vdovec, ale navíc ještě rozvedený. Už jsem se srovnal s ránami co mi život přidal.
Je to tak jak to je.

Broken HeartKde žijí příběhy. Začni objevovat