Gözlerimin içine bakti ve eylül herkes bizi sevgili zannediyor dedi.
-Ne , nasıl olur boyle bisey emre?Bu olamaz.
-Malesef eylül.Herkes bizi konusuyor.
- Peki bunu kim uydurmuş. Hangi pislik?
-Galiba Can.
-Öyle mi.Ben simdi ona gosteririm.Kalktım ve karsı masaya doğru yürümeye başladım.Tam canın karşısına geçtim ve hiç beklemediği bir anda tokadı bastım yüzüne.Çok sinirliydim can da sinirlenmişti.Herkes bize bakıyordu.Tam o sırada can benim boynumdan tuttuğu gibi duvara yapıştırdı.Emre de ayaklanmıştı.Can dudaklarını kulağımın yanına getirdi ve senle sonra görüşcez küçük cadı dedi.Emre canın omzundan tutup geriye doğru çevirdi.Can emreye yumruk atmıştı.emre yere düşmüstu, ayağa kalktı ve uzun boyunun avantajıyla canın üstüne çıktı.Ardı ardına yumruk atmaya başladı.Bende emre yeter artık diye bağırmaya başladım.Emre ayağa kalktı bi daha sakın ona dokunma dedi.Canın yüzü kırmızıya boyanmisti adeta.O sırada belletmen yemek haneye geldi ve olan olay hakkında tutanak tuttu.Büyük bir ihtimalle yurttan atılacaktık.Hatta kesin atılacaktık.Ama olsun ben hala yaptıklarından pişman diildim.Emreyle ben sinirle yemekhaneyi terketmistik.Eşyalarımızı topladık ve ani bir karar vererek yurttan ayrıldık.Burda daha fazla kalamazdım.Emrede öyleydi.Yurttan ayrıldık ve gecen gittiğimiz otele gittik.İkimizde odalarımız
a çekildik.Annemi aradım ve olanları anlattım.Annem her zamanki gibi tamam kizim yarin hesabına para yatiririm dedi.Yuh ya çıldırcam ,annem bu olayıda parayla halletmeye çalışıyordu.Emreyi aradım ve telefonla konuşmaya başladık.Konuşmayı bitirdiğimizde ev tutmaya karar vermiştik.
Sabah olmuştu sonunda.Erkenden kalktım ve emreyi uyandırmaya gittim.Hala uyuyordu .
Elimi ıslattım ve yüzüne su damlacıkları damlatmaya başladım.Emre uyanmıştı.Emre sen üstünü giy ben assada seni bekliyorum dedim ve assagi indim.Kafeteryada emre yi bekliyordum ve sonunda gelebilmişti.İlk önce bankaya gittik annemin yatırdığı parayi çektik ve ev bakmaya başladik.Benim beğendiğimi emre emrenin beğendiğini de ben beğenmiyordum.Saat bir olmuştu.Sonunda bir evi çok beğenmistim.Galiba emrede çok beğenmısti.İste bu.Ev süperdi.İki katliydi ama çok küçüktü.Şirin biseydi, ilk katinda sadece mutfakla birleşik bir salon vardi.Üst katta uç oda vardi.Ben en küçük odayı almistim. Emre en büyük odayı almıştı.E diğer oda nolcakti...
Aman orası da boş kalsınn.Evin esyalarınıda siparış etmiştik.Bugün okula gitmemiştik ve devamsızlığımız her geçen gün artıyordu.Artık okuldan kaytarmamaya karar verdim ve bunun sözünü emredende aldiktan sonra Evden tekrar otele geçtik ve odalarımiza dağıldık .Yarın okul vardi.Alarmimi kurdum ve yattim.Sabah olduğunda odamdaki masanın üstünde kahvaltiliklari buldum.masanın üstünde bir not vardı.notta seninle görüscemi soylemiştim küçük cadı yazıyordu.ensemde hissettiğim bir elle irkildim ve karşımdaki....
Lütfen yorum yapın ve bölümler hakkindaki düşüncelerinizi benle paylaşın.Bu arada sizi coooook seviyorum.Yalnız bi günde uç bolum yazdım ve coook mutluyum.Bugün diğer bolumu bile yazabilirim.Bu arada bana kitap hakkında soru sorabilirsiniz.Çok mutlu olurum.
elif1999cnpk e tekrar çok tesekkur ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYLÜL RÜZGARI
RomanceYurtçu bir kızın etrafında gelişen olaylar ve masallardaki kadar güzel bir aşk..