Pierduta in lume

Buna.Eu ma numesc Anne Christan,am 15 ani,traiesc in Londra si duc o viata destul de frumoasa alaturi de sora mea,Lilly,fratele meu James(care au 17 ani) si parintii mei,Carla si Fredy.

A inceput vacanta de vara.Atat de mult o asteptaaam.Parintii mei au hotarat sa ne petrecem luna iunie in Boston,New York.Mi s.a parut o idee minunata.Ador New York-ul,ador America.Maine la ora 7:00 trebuie sa plecam la aeroport.Sunt atat de nerabdatoare.

A venit si ziua cea mare.Totul a decurs normal.Ne.am trezit la ora 6:00,am luat micul de jun si am plecat catre Heatrow.Am ajuns si la aeroport.E prima data cand ajung in acest loc si deja il iubesc.Am urcat in avion,iar stewardeza a venit sa ne serveasca.Recunosc,imi e cam frica sa zbor cu avionul.Am auzit de la colegii mei ca se produc goluri de aer,ceea ce nu.mi prea e pe plac.Fratii mei au mai aut experienta asta in anumite excursii si au fost foarte incantati,mi.au spus ca ai un sentiment aparte cand te vezi deasupra norilor,zburand la 10.000 de m distanta de pamant.

Fratii mei au avut dreptate.Ai cel mai frumos sentiment.Inchizi ochii si te simti ca intr.un vis..Intrerupt de stewardeza care te intreaba daca mai ai nevoie de ceva.Zborul a durat 10h si acum sunt franta..Am luat un taxi pana la hotelul in care suntem cazati''The Tipton''.E tare luxos.Camerele erau pe masura asteptarilor mele.Ma simteam ca in Rai.Presimt ca vara asta o sa fie cea mai frumoasa.Totusi,chiar daca sunt franta,vreau neaparat sa fac o plimbare prin imprejurimi alaturi de James si Lilly.Ne.am luat o haina pe noi, am iesit din hotel si ne.am oprit.Am ramas cu gurile cascate.Peste tot,cladiri imense,exagerat de multe masini si prea multi oameni grabiti.Nu degeaba i se spune ''Cel mai aglomerat oras de pe Terra''.Nedumeriti,am luat o harta si am inceput sa cutreieram pe strazi.Totul era strain pentru noi..Incercam sa ne facem loc printre o multime de oameni pentru a ajunge la trecerea de pietoni..Cand s.a aprins culoarea verde,ma simteam ca intr.o turma de oi..Toti oamenii,indiferent de varsta,ori vorbeau la telefoane,ori erau cu ochii in ele.Cladiri peste cladiri,parcuri,peste parcuri si foarte multe magazine de Fast Food.Nu am putut rezista tentatiei de a intra intr.un magazin vestimentar.Nu mi.am putut crede ochilor.In viata mea nu am mai vazut atatea haine.Acum chiar ma simteam ca in Rai.Era imposibil sa nu iesi cu ceva de acolo..Mda si preturile erau pe masura.Am iesit din magazin si ne.am indreptat catre metrou.Pana si acolo era aglomerat.Am vazut multi oameni care cantau la acordeon,chitara si alte instrumente..Se auzea minunat.

Am intrat in metrou si nu mi.a venit sa cred ochilor pe cine am vazut.Era o fata din scoala mea..Cea mai increzuta persoana de pe acest Pamant.Stiam ca.si va petrece si ea vacanta in New York impreuna cu familia ei,dar chiar nu ma gandeam ca va ajunge in acelasi loc.Bine ca nu suntem la acelasi hotel,sper.Am trecut pe langa ea si i.am aruncat o privire gen''Eaww ce pantofii''.O fi ea cea mai bogata fata din scoala,dar nu are gusturi deloooooc.

Am ajuns in ''Central Park''.E un loc atat de frumos si linistit..Dar cred ca nu am mai vazut atatia bebelusi si caini in viata mea.Totul este atat de verde si insorit..Ne.am asezat pe iarba si am inceput sa privim norii.Dupa o jumatate de ora ne.am ridicat si ne.am indreptat spre hotel..Pe la jumatatea drumului ne.am oprit sa facem poze langa niste cladiri imeeeeeense.Acum avem dovezi ca am fost in cel mai tare oras de pe Glob.S.a intamplat ceva foarte amuzant.Am vazut pe strada o tipa care semana foarte mult cu Miley Cyrus(eu sunt o mare fana a acestei cantarete)si nu m.am uitat foarte bine la ea,asa ca m.am dus direct si i.am sarit in brate:

-OMG!Tu esti Mileeeeey!Nu.mi vine sa creeeed!Nu pot sa..sa..sa..''

-Eu nu sunt Miley!Ma bucur foarte mult ca ai crezut acest lucru!Si eu sunt o fana foarte mare a ei,dar nu sunt ea:)).

-A..Scuza.ma..Chiar m.a luat valul..Imi pare rau!

-Nu.i nimic.Mi s.a mai intamplat.

Dupa ne.am continuat drumul.Fratii mei au ras de mine tot drumul.Ma simteam cam rusinata,dar si dezamagita,intr.un fel.Dupa putin timp ne.am oprit la un dozator sa.mi iau un suc..Cand m.am intors cu fata nu mi.a venit sa cred.Lilly si James nu m.ai erau acolo.M.a uitat dupa ei in toate partile dar..Nimic.Am intrebat oamenii daca stiu unde se afla hotelul la care sunt cazata dar n.am primit niciun raspuns.M.am panicat si am inceput sa plang..M.am asezat sunb un copac si vad cum o fetita vine spre mine.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 04, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Pierduta in lumeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum