Keze szörnyen fájt és égett. Hirannis bíborvörös vére kezdett összekeveredni az orkéval. Gyorsan ki kell tisztítani. Ez járt a fejében mikor Legolassal visszaért a palotába . Azonnal a gyengélkedő felé vették az irányt. Benyitottak Hirannis leült az ágyra miközben Legolas a kötszerek és különböző fiolák közt keresgélt. Arca felderült mikor megtalálta azt amit keresett. A kis üvegben egy enyhén zöldes színű folyadék volt. Odament Hirannishoz leült mellé az ágyra. Elkérte a kezét, hogy megtisztíthassa a sebet. Ráöntött egy gézre a fogyadékból egy keveset és finomat végighúzta a lány sérült bőrén. Hirannis felszisszent a hirtelen jött csípő fájdalomtól. Majd mikor Legolas végzett fogott egy fáslit és körbetekerte vele a lány kezét.
- Köszönöm - hálálkodott Hirannis.
- Nincs mit - mondta a fiú.
Ezután mindketten felmentek a szobájukba, hogy levehessék magukról a páncélt, a fegyvereket és a fekete vérrel áztatott ruhákat. Hirannis egy nem túl változatos színű, fekete gatyát és fekete inget vett fel. Majd kiegészítőként felvette hátára tőrjeit. Végül lement az étkezőbe és csatlakozott Legolashoz.
- Tudod, hogy egy hét múlva lesz az őszi bál? - kérdezi tőle a fiú.
- Igen és? - mondja unottan Hirannis.
- Arra gondoltam, hogy elhívom a palota legszebb hölgyét. Úgyhogy eljössz velem?
- Ha megkérdezed apádat, hogy mit gondol róla.
- Már előtted járok.
- Mi, hogyhogy és mit mondott? - döbben le Hirannis.
- Hivat téged. - válaszolja Legolas higgadtan.
- Rendben. - mondja végül a lány, majd feláll az asztaltól és elindul a trónterem felé.
A király a trónján ült. Ezüst szöke haj, hideg átható kék tekintet. Bőre olyan sápadt volt, mint a téli napfény. Rideg tekintetét most a jövevényre emelte. Arcán mintha egy halvány mosoly jelent volna meg. Hirannis megállt a trón előtt és mélyen meghajolt.
- Királyom - szólította meg Thanduilt.
- Már vártalak. - mondja a tündekirály higgadtan.
- Elnézést kérek a késésemért fiad későn tájékoztatott.
- Semmi baj. Egy téged mélyen érintő témáról szeretnék veled beszélni - mondja Thanduil és lassan feláll és megindul a lány irányába. - Kővess.
A tünde karját nyújtja Hirannisnak és ő bele is karol. Így mennek végig hosszú folyosókon és közben az aznap reggeli járőrözésről faggatja a király a lányt.
Majd végül Thanduil bevezeti őt az egyik tárgyaló terembe. A helyiségben egy kör alakú asztal volt, e körül székek. Az egyiken egy magas barna hajú tünde ült aki rögtön felállt amint beléptek a terembe.
- Hirannis bemutatom neked Elrond urat aki Völgyzugolyból jött el idáig, hogy beszélhessen veled. - mondja a király.
Közelebb lépnek a tündéhez aki barátságosan mosolyog a lányra.
- Örvendek - mondta Elrond és nyujtotta a kezét Hirannis felé.
- Úgy szintén - válaszolja a lány miközben kezet ráznak. - Minek köszönhetem a látogatást?
- A szüleidről szeretnénk beszélni veled. - feleli Elrond.
Hirannis teljesen ledöbbent nem erre számított. Érezte ahogy kifut az arcából a szín.
- Én... én nem emlékszem a szüleimre. - dadogja
- Tudom - válaszolja Elrond nyugodtan. - Kérlek folalj helyet.
YOU ARE READING
Hirannis - Egy tünde története
Fanfiction" Három gyűrű ragyogjon a tünde királyok kezén. Hét a nemes törpök jussa kiknek háza cifra kő. Kilencet halandó ember ujján csillogtassa a fény. Egyet hordjona a sötét Úr szolganyájat terelő, Mordor éjfekete földjén sűrű árnyak mezekén. Egy gyűrű mi...