Ariana posiada 6 piesków, które zaadoptowała:
Coco
Pierwszym psem Ariany, jest Coco. Jest mieszanką jamnika i owczarka niemieckiego. Coco to suczka.
Ariana utworzyła jej konto na twitterze: @MissCocoGrande .
Toulouse
Drugim psem Ariany jest Toulouse. Jest mieszanką beaglea i chihuahuy. Toulouse to samiec (pies).
Został zaadoptowany 13 września 2013 roku. Ariana jest z nim bardzo związana i rozpłakała się, gdy go zaadoptowała.
Ophelia
Trzecim psem Ariany jest Ophelia. Jest labradoodlem. Ophelia to suczka. Została zaadoptowana 27 września 2013 roku.
Fawkes
Czwartym psem Ariany jest Fawkes. To suczka. Jej rasa to Shiba Inu. Została ona zaadoptowana podczas pobytu Ariany na Florydzie w lipcu 2014 roku. Ariana dając swojemu psu takie imię, inspirowała się Fawkes'em z z jej ulubionej serii "Harry Potter".
Cinnamon
Piątym psem Ariany jest Cinnamon. Jest to samiec (pies). Ariana 5 grudnia 2014 roku napisała na twitterze, że znalazła Cinnamon'a w pudełku na ulicy.
Sirius (Black)
Szóstym psem Ariany jest Sirius. Jest to prawdopodobnie labradoodl. Sirius to samiec (pies).
Ariana zaadoptowała go 31 stycznia 2015 roku. Dając swojemu psu takie imię, inspirowała się Syriuszem Blackiem z z jej ulubionej serii "Harry Potter".
♡♡