cap 31- despărțirea.

1.1K 39 8
                                    

(La Media este ținută lui Andreea)

Ziua lui Beti:

Este timpul pentru cadouri îi dau ei și lui Ana și mil pun și eu la gat.

Beti: îmi place mult. Mulțumesc!

Eu: pentru nimic. Acest medalion ne unește chiar daca una dintre noi va pleca, el ne va uni. Vânzătorul a zis că sunt speciale. Nu știu ce a vrut să spună.

Ne lom in brațe toate trei.

A doua zi:

Mă trezesc, îmi fac rutina și plec la școală.

După un an:

A trecut un an și eu sunt acum în clasa a XI-A. In acest an sau întâmplat multe. Beti cu Ruden sunt in prima și Aoron cu Ana sunt împreună și ei. Cu David nu ne prea mai înțelegem. Adică a devenit foarte distant eu chiar îl iubesc.

La liceu mă mai duc decât eu și David pentru că ceilalți au terminat. 😞😞😞😔😔 Asta este. Mai-am mai facut încă o prietenă, o cheamă Brianna dar noi îi spunem Bri.

Sunt la scoala și nu îl găsesc pe David nicăieri. Merg in spatele scoli se mai duce da fumeze. Da a inceput sa fumeze.

Ajung in spate scoli sí il VAD cum se saruta cu Cueva scoli.  Plec de acolo si ma duc la Ana, II cer cheile de la masina ei si ma intreaba ce am. II zica ca II spun acasa și plec acasă.

Nu îl mai suport. Intru in casa și plec la mine in cameră unde încui ușa. Ma trântesc in pat și lacrimile ies la iveală. Știu că am zis că nu plâng dar nu ma pot abține. Ma duc in dressing încă plângând. Iau valizele lui și îi împachetez toate hainele.

##########

După 3 ore:

În sfârșit am terminat sa îi împachetez hainele. Îmi dau inelul jos și merg in alta cameră. Nu va mai sta cu mine. Îi las valiza in cameră și inelul pe măsuță la vedere. Plec în vacanta sa pot uita de el. De fapt îmi va fi ușor să îl uit, pentru că în ultimul timp nu am mai fost apropriați. Îmi fac și eu bagajele, ies și încui ușa. Cobor jos unde îi vad pe toți chiar și pe David.

Beti: unde pleci? *Întreabă.*

Eu: să mă plimb. Mă duc in vacanță în Caraibe. De ce?

Ana: vreau și eu.

Eu: fă-ți bagajele! *Spun și ea pleacă sa își facă bagajele.* Să nu intre nimeni in camera mea!

David: pai eu acolo dorm.

Eu: nu mai dormi să te duci sa dormi cu fufa cu care te sărutai după școală. *Spun si el nu mai zice nimic.* Nu a fost sa fie intre noi. Noi nu putem fi împreună, recunoaște nu mai simți nimic pentru mine!

David: ai dreptate, dar nu am vrut sa suferi.

Eu: stai liniștit nici eu nu prea mai simpt ceva pentru tine.

David: rămânem prieteni?

Eu: sigur. *Mă așez la fratele meu în brațe.*

Aoron: de ce pleci?

Eu: acum am 18 ani și pot pleca, + că vreau o pauza doar eu și Ana.

Beti: și pe mine cui mă lași?

Eu: lui Ryden!

Beti: offfff. De ce?

Eu: noi, defapt eu merg la agățat. Tu ai iubit, Ana are și eu nu. 😘😘 Te-am pupat. *Spun văzând că Ana e gata. Îmi iau un Lamborghini Venero, îl voi lua cu mine.*

Ana: ce mașină lom?

Eu: Lamborghini Venero.

Ana: ce culoare perverso?

Eu: negru mat nebuno! *Au inceput să îmi spună pentru că acum 4 luni le-am mai făcut o farsă degenul ăla. Am râs în ziua aia.*

Băieți ne pun bagajele în portbagaj și după ce terminăm să ne luăm la revedere și plecam la aeroport. Lom avionul personal plecam.

După un drum de 10 ore:

Va urma.........

Hei am postat.

Promovare:

Heeeeeiiii este o promovare pentru

mafia Blake ❤ //Finalizată//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum