INSOO POV
"Tengoklah~ kita dah masuk sekolah tinggi ! " budak sorang ni terkinja kinja masuk ke sekolah macam orang tak betul .
"Ya hajima ! Be matured sikit bae jihae ! Kita dah masuk dalam Lila ni !" Aku cuba menenangkan budak terencat ni .
Tengah berjalan sepanjang lorong nak cari kelas , tiba tiba seseorang datang ke arah kami dan peluk jihae . Dia buat aku terkejut beruk .
"Ji .. ji .. jihae .." tergagap gagap aku dibuatnya .
Dah lah namja yang peluk budak ni hensem nak mati . Kalau aku jadi jihae dah lama aku pengsan .
"Oppa? " jihae pandang namja tu dan diorang berdua senyum .
Oppa ? Abang dia atau namjachin dia ? Perempuan ni dahlah playgirl . Tak boleh percaya sangat dia ni . Aku hanya pandang diorang yang betul betul dekat sebelah aku je .
"Ya kim insoo ! Kau jangan salah sangka . Dia ni oppa aku yang selalu aku cerita tu " aku hanya mengangguk dengan muka annoy ku .
"Kenapa oppa ni tiba tiba je datang peluk orang ." Namja tu usap kepala jihae depan mata aku .
Kenapa pulak aku yang panas sekarang ni?
"Oppa kena pastikan jihae oppa ni dalam keadaan baik je " dia tak habis lagi usap kepala jihae .
Entah kenapa aku tak lepas pandang lelaki itu . Kenapa dia baik sangat dengan jihae ? Padahal yeoja ni cerita kat aku yang oppa dia ni kejam nak mati . Selalu bergaduh lah apalah . Hari ni sweet depan orang . Dasar dusta kata kata international playgirl ni .
(Apa yang actually
Insoo tak nampak)JIHAE POV
Hari ni memang hari yang aku nantikan sebab boleh jumpa senior baru yang hensem hensem . Tapi aku risau kalau bertembung oppa . Mati aku kalau dia nampak aku kat sini .
Yang Insoo ni tak habis habis membebel kat aku macam aku ni budak kecik .
Tengah berjalan tu , secara tak sengaja aku bertembung mata dengan baejinyoung .
'Matilah aku kalau dia perasan'
Jangan cakap tak perasanlah dia trun dari tangga macam orang gila lepas tu berlari ke arah kitorang then peluk aku .
"Ji .. ji .. jihae .." sejak bila insoo ni gagap?
"Oppa? " nampak dah muka jahat terpapar di muka jinyoung yang psycho tu .
yeoja ni mesti fikir benda lain .
"Ya kim insoo ! Kau jangan salah sangka . Dia ni oppa aku yang selalu aku cerita tu " aku mula nak naik gila ni dengan oppa psycho peluk aku .
Aku pandang oppa dengan mata terketar .
"Kenapa oppa ni tiba tiba je datang peluk orang ." Aku menyiku nyiku pinggang dia .
YOU ARE READING
my obsession brother + baejinyoung +
FanfictionBae jinyoung + readers(jihae/insoo) Menceritakan tentang seorang yeoja bernama insoo yang salah faham dengan chingu sendiri . Sefahamannya jihae dan jinyoung terlalu rapat dan nampak seperti jinyoung memendam perasaan pada adiknya itu iaitu jihae te...