4

117 13 2
                                    

Felálltam és mentem az igazgató után az igazgatóiba. Mikor beértünk láttam egy olyan 40 körüli csávót és 3 srácot.
Az egyik ő volt a 3 srác közül és mimd rám nézztek. Egyből elkapott az ideg, mert nem értettem semmit az egészből és már nagyon vártam azt a magyarázatot ,hogy megérthesem mi a farnc folyik is igazából.
-igazgató úr megkérdezhetem hogy még is miért kell itt lennem?-kérdeztem kicsit feszülten.
- Mert Mr.Larry szeretne veled beszélni. Ezért most távozom, hogy megtudják beszélni a dolgokat. Utána pedig vissza jövök és velem fog beszélgetni.
Ezzel a mondatával távozott is. Én meg itt maradtam velük. Vissza fordultam hozzájuk és vártam a magyarázatot de senki akart megszólalni.
-Oké várom a magyarázatot ,hogy még is mi a fenne folyik itt. Mert én kibaszottul nem értek semmit!-ezt már ordítótam mert elegem volt ,hogy olyan tudatlan vagyok ezzel dologal kapcsolatban és ami legrosszabb már megint angolul beszélek mert ideges vagyok.
- Nyugodjon meg kisasszony mindent elmagyarázzok.-Larry ezt olyan nyugodtan mondta mintha semmi nem történt volna.
-Akkor hajrá kezdheti is.
-Mr.Larry vagyok amint az előbb megtudhata és én vagyok a New hope club menedzsere. Arról szeretnénk beszélni önnel, hogy nem e játszaná el
Reece barátnőjét úgy pár hónapig természetesen fizetnének ért és....
- várjunk csak ha jól értelmezem a dolgokat akkor maga azt kéri ,hogy jatszam el hogy neki vagyok a barátnője ja és hogy fizet nekem érte.
Csak azért ,hogy fiúk hírnevét feldobja. Egyáltalán belegondolt abba, hogy nekem mennyire megváltozna az életem és hogy tanulmányomal mi lesz na meg az hogy szerencsétlen gyereknek miattam nem lehet majd normálisan barátnője. Mert természetesen egy hazugságban él.
-Figyeljen kisasszony ebbe a fiúk természetesen bele egyeztek és a tanulmányát is folytatná csak magán tanulóként. Egyébként is csak pár hónapról lenne szó aztán úgy is vissza költözne ide és folytatná az eddigi életét.
- Mit takar ez a pár hónap?
- 2 hónapot természetesen erről egy szerződés is van.
- maga szerint lennének ilyen idióták a szüleim hogy bele egyeznének ebbe.? Mert még nem vagyok nagykorú.
-ehhez nem muszáj nagykorúnak lenni és a szülei erről nem fognak tudni csak azt hogy ön és Reece együtt vannak.
- tehát akkor a hazugságot tudnák mint mindenki más rajtunk kívül.
-természetesen. Akkor elvállalja???
-nem
- kérem kisasszony gondolja át itt a szerződés még is nézheti.
Kivettem a kezéből a szerződést és elolvastam. Mikor megláttam, hogy mennyit fizetnének érte ki kerekedett a szemem olyan sokat. Ebből a pénzből tudnám állni a jogsimat és tovább tanulásomat. Megbetudnák segíteni a családomnak is. Mert sajna az a helyzet mostanában nem vagyunk topon anyagilag. Ezért kell a pénz.
- na tehát hogy döntött kisasszony?
Ezzel a mondattal ki is estem a gondolat menetemből.
- egy feltétellel fogadom el.
-es mi lenne az?
- hogy csak egy hónap legyen.
-mit szólna az egy hónap két hétről?
-gondolom ennél lejjebb nem hajlandó levinni úgyhogy legyen.
-akkor ezzel meg is egyeztünk.
Oda adott egy tollat és aláírtam a szerződést.
Hogy én mekkora baromságba másztam bele. De a lényeg hogy tudok a családomnak segíteni.

Íme itt egy újabb rész habár nem sikerült hosszúra de kész 😊
Jó olvasást hozzá és szívesen várok hozzá kommentet hogy jó e vagy rossz 😃

Minden véletlen ?! [Szünetel]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz