※2※

2.6K 205 65
                                    




Mersa uzay gemisi kalkışa hazır



1

2

3


"Yolculuk bittiğinde biz çoktan ölmüş olacağız değil mi efendim!Bizim şimdi yerimizde yeni bir nesil olacak."



Genç adam atmosferin dışına doğru yol alan dünya insan neslinin devamı olacak gemiye bakarak söylediğinde,  kıdemlisi sadece basit bir gülümseme vermiş çıkışa doğru ilerlemişti.



"Dünyada bile ne olacağını kestiremezken uzayda başlarına ne geleceğini bilemeyiz Yemi, belki de sen onlardan daha uzun yaşarsın. Belki de ölümsüzlük bulunur ve o günleri görürüz. "



▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓




50 Uzay Yılı Sonra



"Güç kalkanları devrede asteroid alanında geçiş güvenli bir şekilde devam etmektek üzere kalkanlar güçlendi... "




"Güç kalkanları sürtünmeye daha fazla dayanamayacak.Acil durum kontrolü manuel sisteme geçiş söz konusu..."



"Acil durum! "


"Acil durum! "



"1004 numaralı uyku kapsülünde arza tespit edildi. "



"Diğer kapsüllerde bir sorun görünmüyor.
Astreoid alanından çıkılmasına son on dakika..."



"Güvenli  yolculuğumuz devam ediyor... "



▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓



"Agghhhhh "



Bulanık gözleriyle vücudunu geren genç elinin sert bir şeye çarpmasıyla gözlerini aralamıştı.
Görüşünün netleşmesiyle heyecanla bilinçli girdiği uyku kapsülünden sersem bir şekilde çıkmaya çalışırken gerçekten  komik görünüyordu.




"Efendim şuan düz duvara tırmanmaya çalışan bir fare gibi görünüyorsunuz aha-ha-ha! "



Genç, aniden duyduğu sesle uyku kapsülünden yere
düşünce korkuyla geriye   doğru emeklemeye çalışmıştı.



"Sen de kimsin? "Diye karşısındaki demir yığınına bakmayı es geçip bakışları karanlık odada bir süre dolaştı.



"Ben kişisel robotunuz Arti04 ,gemiden çıkana kadar sizinle ilgileneceğim Efendi Byun Baekhyun.Lütfen  zeminde daha fazla kıçınız çıplak oturmayın, aksi halde hastalanabilirsiniz."



Demesiyle Baekhyun panikle önünü kapattıp yüksek bir çığlık atmıştı.



"Tanrım!!! "



"Tanrım? Ben sizin Tanrınız değil Arti04  robotunuzum  efendi Baekhyun. Şimdi lütfen kalkın ve beni takip edin. Yolda giderken prosedürleri ve izleyeceğiniz yolu size anlatacağım.Ayrıca bilmeniz gereken çok önemli bir ayrıntı var. "




"Gemi büyük olduğu için odanıza varmak uzun bir vakit alabilir. Yorulduğunuzda bana tutunabilirsiniz. Ama insancıl sıvılarınızın üzerime akmadığına emin olun ha-ha-ha!"


Baekhyun karşındaki robotu bir daha gözden geçirmişti.




"Espiri anlayışın sıfır Arti04" diye en sonunda gözlerini devirip  yerden kalkığında kendini dengede tutması bir kaç dakikasını almıştı.



"Arti04 diğerleri nerede? Kaç yıl geçti? "



Baekhyun hala sessizlik içindeki koridorlara bakıp konuşurken önündeki robotun durmasıyla ona çarpmış, yere düşmüştü.




"Mersa uzay gemisinde sistemimin tanımlayamadığı bir arıza sonucunda kapsülünüzde bir sorun meydana geldiği için 50 yıl önce uyandınız Efendi Baekhyun.Arıza düzeltildiğinde geri uykuya dalıp vaktinde uyandıralacaksınız, şimdi beni takip edin. "


Baekhyun başının döndüğü hissettiğinde  yerinden kalkmadan öylece kalakalmıştı.



"Ş-Şa-Şaka yapıyorsun? Ben bu gemiye binip o kolonide olmak için kendi hayatımdan, ailemden vazgeçtim. Ne demek 50 yıl önce uyandın? Arıza düzeltilemezse burada mı öleceğim? Tekrar yeryüzüne basamadan mı? "



"Söylediklerinizin hepsi doğru Efendi Baekhyun. Eğer şanslıysanız son anlarınızda ,herkes uyandığında görebilirsiniz yeryüzünü görebilirsiniz."Dediğinde Baekhyun gözünün kararmasıyla geriye düşmüştü.


"Böyle olmamalıydı. Şansızlığımın burada peşimi bırakması gerekiyordu " diye söylenirken robot tarafından kolundan sürüklenerek odasına götürülüyordu.







Sex in Uzayla devam ediyor...
En sonunda uzayada el attım hadi bakalım. 🙈
İlk bölüm için sizi bu kadar beklettiğim için üzgünüm.
Fazla ayrıntılara girmeyeceğim. İlk bölüm biraz geçiş bölüm oldu. Umarım sorun yaratmamıştır.

Zavallıcık Baek ya kapsülü tamir edecek ya  da yalnız kalıp kendi kendine yetmeye çalışacak ama yetemeyecek. 😄

Bisürü yorumcuk olursa diğer bölümü hızlıca yazıp atabilirim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sex In Space XII [Chanbaek Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin