Capitolul 2 ( A doua delirare )

153 6 0
                                    

Eu :-Nu îți face griji ca nu ai cum sa faci puscarie dacă doar vorbești cu o persoana.  Spun eu afișând un zâmbet fals .

Deliric :- depinde ce faci atunci când vorbești. 

Eu:-Mai bine o lași asa , zic eu apoi ma îndrept către magazinul care este fix lângă bloc .

Intru în magazin și cumpăr tot ce este pe lista , apoi când ies îl vad pe Deliric stand în fata blocului , e chiar drăguț faptul ca m-a așteptat.

Eu:-Realizezi ca magazinul asta are 2 ieșiri,  puteam ieși prin partea cealaltă .

Deliric :-Si cine a zis ca te așteaptă pe tine ?

Rămân fără cuvinte când ii aud răspunsul,  îmi e atât de rușine încât îmi vine sa intru în pământ.

Deliric  :-Ți-a mâncat pisica limba , de ce nu mai zici nimic , spune acesta pe un aer de superioritate.

Eu :-Nu mai am chef sa vorbesc cu tine , zic încercând sa ma scot .

Deliric:- Deseară ai treaba?

Eu:-Cu tine sigur nu .

Deliric :- Dar ți-ai dori sa ai .

Eu:-Ce amuzant ești, spun și încerc sa ma retrag .Dar acesta ma apuca de mana .

Deliric :-Stai , acum sunt serios , vreau sa vad și eu orașul și cum observ  ca ești un ghid bun ai putea sa ma ajuți.

Eu :-Nu știu ce sa zic .

Deliric :- Dacă tu nu ști , zic eu da în locul tău.

Eu:- Off bine . La cat vrei sa te iau ?

Deliric :-Aici în Craiova fetele iau băieții de acasă?întreabă acesta chicotind. 

Eu :-Esti tu mai special zic dându-mi ochii peste cap.

Deliric :-La 8 sa fi aici,  dacă întârzi gata .

Eu:-Gata ce ?

Deliric :-Încercăm sa ma comport  ca o fata , nu știu ce urmează după gata .

Eu:-Nu ai nevoie de prea mult efort  .Ok atunci ne vedem la 8.

     După ce plec observ ca acesta se uita după mine , e atât de drăguț , abia aștept sa se facă o data seara și Sa ne întâlnim.  Când ajung acasă,  mama e puțin nervoasa deoarece am stat prea mult , dar ii trece rapid . Mi stau ce mi stau și observ ca e deja ora 8 , asa ca ma îmbrac repede și plec sa îl  iau . Când ajung îl vad pe acesta așteptând,  iar când ma vede se uita fix pe mine.

Deliric :-Ai întârziat .

Eu:- Dacă nu îmi spuneai tu nu observam.

Deliric:-Ce glumeata , apropo arăți bine .

Eu:-Mersi spun eu si simit  cum roșesc.

Deliric:-Mergem ?

Eu:-Da , unde ai vrea sa mergem ?

Deliric :-În centru , tu ce zici , e bine asa ?

Eu:-Da , și decidem după unde vmergem concret .

 

Când ajungem acolo acesta se oprește în fata mea îmi cuprinde mâinile în mâinile sale ,  și zice ca un copil entuziasmat.

Deliric:-Hai pe patinoar , ce zici vrei?

Eu :-Da,  spun eu . Nici nu aveam cum sa zic altceva era prea entuziasmat .

Când ajungem pe patinoar,  acesta ma prinde de mana și începem sa ne plimbam . Spre norocul nostru patinoarul e destul de gol , însă la cele doua picioare stângi pe care le am tot simt cum alunec , însă acesta ma prinde rapid  și ma apropie de el . Rămânem nemișcați uitându-ne unul la altul pana acesta  ma sărută , iar eu ii răspund la sărut. Saruta destul  de bine  . Când rupem sărutul acesta zâmbește,  fără sa mai zică nimic.  După ce ora de patinat se termina acesta îmi spune ca l-a luat foamea și mergem sa mâncăm. După ce am terminat de mâncat  acesta ma întreabă.

Deliric :-Acum ce facem?

Eu:-Nu știu , tu ce ai vrea ?

Deliric :- Pe tine .

Eu:-Sa nu exageram , zic și eu .

Deliric:- Sunt singur acasă,  ce zici ne uitam la un film ?

Eu:-Ce film întreb eu , prefăcându-ma ca nu ii înțeleg intențiile .

Deliric :In al nouălea cer,  asa se numește.

Nu ii mai pun nicio întrebare,  pur și simplu dau din cap în semn ca sunt de acord . Când ajungem acolo nici nu intram bine pe ușa  ca acesta ma sărută ,  luându-ma în brate pana la dormitor , unde ma arunca în pat .

____________________________________________________________________

Sfârșitul la ce-a de-a doua delirare :)



Deliric Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum