Am mers la Blake, am pus pe mine o vesta anti-glont, mi-am schimbat arma cu una noua, am primit un microfon mic si rotund pe care l-am prins de gulerul camasii, am primit o stație radio prin care vom comunica si o pereche de casti care le voi avea aproape mereu in urechi. Am fost dotati cu o grămada de alte aparaturi cărora nu le-am reținut numele.
Asa cum a zis Jake, in 20 de minute suntem inapoi la locurile noastre așteptând următorul pas.
-Veniti cu mine. Spune si pleacă. Chiar asa? Nici o informație?
Iesim din clădire si vedem 4 mașini parcate in fata secției. Ne uitam cu ochii bulbucati la frumusetiile alea si aflam ca vor fi ale noastre pe parcursul turlelor de lucru. Eu cu Hailley, Mell cu Ash si Josh cu Aron.1..2..3..bănuiesc ca a patra este a lui Jake.
Urcam in mașini si pornim pe urmele șefului nostru. Mergem pana la periferia orașului pe un drum național.
"Incercati sa aflați toate informațiile." Auzim vocea caruntului in stația radio.
Întru cu masina pe o zona verde la fel ca toți si vad un camion răsturnat. Parchez si ii arunc o privire intrebatoare brunetei. Cobor din masina si langa camion vad doua cadavre.
Politia locală au ajuns înaintea noastră si au început sa inconjoare locul crimei cu banda galbena pe care scrie: Poliția. Acces interzis.
Il urmam pe Jake care trece de acea banda galbena ridicată de un polițist local pentru noi.
- Aveți grija unde călcati. Se marchează inca ramasite de creier. Spune Jake pașind in fata noastră. El e șoferul camionului? Intraba pe un polițist trecând pe langa unul din cadavre.
- Da, il cheamă Andre Davis . Criminalul a fugit. Nici un martor ocular. Sedanul a reiesit ca ar fi furat..
-De cate ori ai mai făcut asta? Il intreb pe barbatul din fata mea in timp ce ridica din umeri..Din partea opusa se apropie un alt barbat care imi da o punguta mica si spune:
- Domnule detectiv? Am gasit astea in cabina camionului.
Ma uit atent la micile pietricele apoi i le arat lui Asher.
- Par cristale de metal.
-Nu.Sunt cristale "jess malverde"ocrotitorul traficantilor mexicani. Il poarta ca sa alunge ghinionul. O fi căzut din buzunarul cuiva. Spune Ash inmanand punguta mai departe catre Jake.
-Bine, deci un furt de camion s-a sfârșit prost. Spune caruntul atintindu-l cu privirea pe politistul care ne-a chemat aici. Ati verificat camionul?
- V-am așteptat pe voi.E lacătul contrabandistilor pus pe usa.
-Pustiul asta e in baza de date a gastilor. Darius Gifford. A fost membru in "Gangster Disciples"prepusun ca si amicul lui e la fel. Spune un alt barbat in timp ce ne apropiam de cele doua cadavre.
-I-ai gasit ultimul domiciliu? Intreaba Ash.
-Da locuinta sociala in Deuce. Spune politistul.
-In regula, ma duc acolo sa instiintez familia. Spun si ma indrept spre masina.
-Poate nu singur. Spune Asher si ma prinde de brat.
- E in regula, am mai facut asta. Spun si ii dau mana la oparte.
Ii fac semn lui Hailley sa mergem si ma urmeaza urcand in masina. Dupa cateva secunde, Josh imi trimite locatia unde trebuie sa ajung. Cam la vreo 20 de minute de mers, ajungem si intram in blocul cu numarul 65 si urmcam la etajul 3.
CITEȘTI
Misiune Cu Scântei
AdventureAgent sub acoperire de aproape 8 ani. A lucra pentru FBI este solicitant. In fiecare zii viata iti este pusă in pericol deși Taylor Kart ia toate misiunile ca pe o joaca. Asta pana cand partenerul sau este omorât. Misiunile continua sa curgă dar Tay...