SEVGİLİ OLMAYALIM.!

82 8 14
                                    

Saatlerce telefonda konuşalım ama sevgili olmayalım...

Birbirine aşık 2 deli olalım ama sevgili olmayalım.Sarılalım hava soğukken uyuyalım beraber ama sevgili olmayalım.Hayatında benden başka erkek olmasın benimde bir kadın ama biz sevgili olmayalım.Öpelim birbirimizi yarın birdaha öpemeyecek gibi ama sevgili olmayalım.İçelim,mekan dağıtalım sarhoş olup sağa sola kusalım ama sevgili olmayalım.Gezelim bilmediğimiz sokaklarda el ele en ince noktasına kadar ama sevgili olmayalım.Telefonda konuşalım saatlerce birbirimize beslediğimiz o derin duyguları anlatalım ama sevgili olmayalım.Yaz beni gönlüne ölümüne hiçbir silginin silemeyeceği gibi ama sevgili olmayalım.Küfür et bana,döv beni başkasının adını duyunca ağzımdan ama sevgili olmayalım.Sana şemsiye açayım o yağmurlu havada,narin ellerini belime dola sevgili olmayalım.Gözlerimin ta içine bak,kaybol okyanus mavisi gözlerimde ama sevgili olmayalım.Evimde ayak seslerini duyayım,banyomda diş fırçan olsun ama sevgili olmayalım.Dertleşelim sabahlara kadar.Omuzlarımızı en kudretli duvar bilerek ağlayalım birbirimizin omuzunda ama sevgili olmayalım.Aşkı iliklerimize kadar yaşatalım ama sevgili olmayalım.Aşkım diyelim birbirimize,sokaklarda deliler gibi elimizde biralar gezelim,ben seni gönlüme bırakayım taksiyle ama sevgili olmayalım.Birbirimizin kötü günlerinde yanyana olalım sımsıkı,aramızdan su sızmasın ama sevgili olmayalım.Sen sabaha kadar uyu dizimde,ben o dünya tatlısı yüzünü okşayayım,öpeyim gülüşünden,acılarından öpeyim ama sevgili olmayalım.Koskocaman dünyayı aydınlatan güneşi bir çift gözlerde sakla ama sevgili olmayalım.Yıldızlar,o gökyüzünde koskocaman yıldızları gülüşünde göreyim ama sevgili olmayalım.

Romantik filmler izleyip duygusallaşalım seninle ama sevgili olmayalım.Yıldız tilbe dinleyip ağlarken,ismail yk dinleyip saçma sapan gülelim seninle ama sevgili olmayalım.El ele gezen çiftlerin kusurlarını bulup eğlenelim ama sevgili olmayalım...

BAK,BAK SEVGİLİLER HEMEN BİTİYOR.SEN HEMEN BİTME,SEN HEMEN GİTME,ULAN SEN BENİM OL,BENİM KAL,BİZ SEVGİLİ OLMAYALIM.!

A.M. 03;27...

Yaşam uzun peki ya mutluluklar?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin