Ben geldim size açıklama yapmıştım atamam diye ama bu hafta dayanamadım yine yazdım. Ama dediğim gibi bundan sonra yazamaya bilirim bir süre tatilden dolayı belki buraya da fotoğraf atabilirim.
..........
Ben böyle yazinca sanki kendi kendimle konuşmuş gibi hissediyorum birkeriçikte olsa yorum yazın ya 😔😔. Ne bilim ya sanki hikaye güzel değil gibi hissetiriyorsunuz ve artık final yapasım geliyor. Neyse hayırlısı ve başliyim artık. Yeni bölüm gelsinYazardan.
Duyulan patlamadan sonra herkes kendini dişariya attı dişardakilerde kendilerine güvenli biyer bulup bombanın nerde patladığını anlamaya çalışıyorlardı.
Asminde herkes gibi kendini dışarıya atacaktı ama Utku engelline takıldı.
"Sen nereye" diye hemen Asminin yolu kesti.
"Komutanım patlama oldu duymadınız galiba."
"Gayet iyi duydum ama senin burdan biyere ayrilmiçaksın daha yeni ayaklandın tam iyileşmeden tekrar yaralanmak mi istiyorsun." endişeliyordu haliyle Utku. Görüyordu bazen acıdan dolayı yüzünü bürüştürduğunu.
"Olmaz komutanım ben burada böyle bekliyemem." onlar orda canını ortaya koyarken Asmin beklıyemezdı yapamazdı. Herkes elinde silahla toprağını savunurken Asmin duramazdı. Tam bir adım atmiştiki Utkunun tehdıtını duydu.
"Eyer bir adim daha atarsan itatizlikten mesleğine son veririm." dedi ama Asmin'in gözlerindeki acı'yı gördüğünde anında pişman oldu yaptığı şeyden.
Asmin duyduklarıyla bir dakika boyunca kendine gelmeye çalıştı derin nefesler almaya başladı. Utku'nun gözlerinin içine acı'yla baktı. İnanamıyordu gerçekten bu tehdidi yaptığına. Kendini toparladı ne olacaksa olsun dedi ve sakinleşmeye çalişirak Utkuğa bir adım atıp durdu.
"Elinizden geleni ardınıza koymağın komutanım." dedi sert ve güçlü bir sesle. Sonrada arkasına bakmadan çıktı olduğu yerden. Dışarda askerlerin yanına gitti temkinli şekilde.
Burağa dönup."Ne oluyor Burak kim atmış bombayı." dedi korunaklı biyere geçerek
Utku bir kez daha boyun eymeyen sevdiğine tutuldu. Arkasından sadece gidişini izledi ve dudaklarından "Allah'ım bana sabr ver ne yapıcam ben bu deli kızla" dedi ve Asminle burağın yanina geçti.
"Ne oldu Burak sadece bir bomba mi atmışlar. Birine bir şey oldumu" dedi çünkü birinin tırnağına zarar gelsin istemiyordu ve en kötüsüde ne bir silah atışı yada başka bir şeyle karşilaştilar sadece bir el bombası atılmış buda belirsizlik demek.
"Bende anlamadım komutanım etrafta kimseler yok sadece sanki korkutmak yada uyarmak için bir bomba attilar. Biraz daha bekleyelım sonra etrafı kolaçan edelım. Ama çok şükür kimsede bir şey yok." Dedi
Utku rahatlamıştı ve anlamıştı sadece korkutmak amaçlı Şehmuz itin bir oyunuydu bu. Ona attığı yumrukların acısını bu şekilde çıkartıyordu yada yakında olacak bir çatışmanın haberini veriyordu.
"Tamam Burak sen gereken neyse yap sonra bana rapor ver ve bu zamanlarda çok dikkatli olun belki yakında bir baskına uğrayabiliriz" dedi ve sonra etrafina baktı bir şey olmadığını anlayınca yanina Hasanı çağırdı.
"Hasan yanina bir kaç asker al arkaya bakin bir şey var mi yokmu diye Burak sende ön taraflara bak karakolun cevresine iyiçe bakın. Asminde sende odama gel çabuk." dedi ona sinirlenmemişti ama emri altında bir Askerin böyle davraması hoşuna gitmedi ki hele bu sevdiğise ve hala yarası iyileşmediyse.
Hasan ve Burak aldıkları emirle etrafı kolaçan etmeye başladılar.
..........Asmin anı hareket ettiği için canı yansada Buraktan aldığı bilgilerle biraz rahatlamıştı çünkü sadece bir el bombası atılmış ve kimseye bir şey olmamıştı. Oda anlamişti sadece bir göz dağı olduğunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan Aşkı Bitmez / DÜZENLEMEDE
Spiritualité22 Yaşın da Kara Harp Okulundan mezun olan bir genç kız. İsmi Asmin Gökyıldız, babası görev yaptığı sınır bölgesinden teröristler tarafından kaçırılmış ve yıllarca haber alınamamıştı. Yozgat da doğup büyüyen Asmin babasını bulmak derdindeydi. her ke...