En son ğozlerimi actimda yani başımda duran sedef' i ğördum canim kardesim benim en acıli günümde yaninda olan hic olmayan kardeşimdi benim iyiki vardı yoksa bu acilari mın üstünde nasil gelirdim bir başıma , en son hatırladıklarım aklima gelince kelimeler bogazima dizildi, bu ask bu sevgi beni yiyip bitiriyordu, kalbim denilen yerde kapanmayan yaralar bir boşluk vardi artık o boşlugu kapatacak bir sey yok ti ne yazık ki, beni sevmeyen bir kişi icin cektigim acilardi, bunlar hep degmeyen bir adam için di.
İceriye giren doktor la düşüncelerimden sıyrılıp , doktorla gozgoze geldik, genc bir dokturdu, genç demek hakaret sayilirdi masmavi gözleri simsiyah şaçlari vardi. eskiden olsa boyle doktora gülücukler atardi simdi de ise erkelere olan inancini yitirmişti artik, doktor sesizligi bozup sedefi uyandirmaya cak ses tonunda konustu.
"arkadaşınız uyuyor galiba, sizi tebrik ederim şimdiden ,babasi buna sevinecektir pardon doktor bey icin nicin tebrik edeceksiniz acaba.
" 2.5 haftalik hamilesiniz hanim efendi küçücük bir bebeginiz olacak "
bebegim mi ? ama nasıl nasil olur ? boyle bir şey o anda demirle sarhoşken beraber olduklari gece aklina geldi, o gece defne cok içtiği için pek fazla birsey hatitlamiyordu.sabah uyandiginda yataginin kenarinda notu bulmuştu zaten , o gece hamile kalmış olmaydı, üzülse mi Sevinse mi şasip kalmisti, kendisi sabah küçük bir notla terk ettigi adam aslında herşey bir oyun ugtuna aldatan kandiran adam, karninda onun bebeği tasiyordu, sedef hickira hickira aglayan seslere uyandi, aglayan Defne yi görünce çok uzulduyordu, mendebur demir arkasında yarali bir melek birakmisti,
hemen defneye sarildi, keske yaralarini sarabilseydi, zamanla unatacagani emindi , zaman herseyin ilacidir bira zaman sadece eski defneyi ozlemisti hiçbirşeyi kafaya takmayan, gulen acan kizi istiyordu.
" ne oldu tatlım ? geçecek zaman ver biraz kendine unutacaksin onu" hamileyim lafini duyana kadar dogru mu ? duymustu degil defne hamileydi
"Teyze mi ? olacam ben şimdi!"
bu kiza bayiliyordu, en olumsuz durumlar da bile defneyi gülümsetiyordu.
"Evet sedefcim dogru duydun, teyze oluyor sun bende anne oluyorum""Peki defne cocugu nasil dogracaksin babasiz , demire soylemelisin onun hakkida bunu bilmesi hem nisanida bozar gelir sana döner"
"Yeter sedef bu bebegi kesinlikle demir bilmeyecek o bebeğim ve beni hak etmiyor kimseye ihtiyacım yok bebegi kendi basimada buyutebilirim, yanimda misin? sedef bana bunu söyle sen sadece"
"Bu nasil soru böyle tabi ki yayindayim bebegi beraber buyutecez, teyze cok iyi anlasacaz degil mi? bebis ha sen teyzenisi sen bu cadi annene bakma tamam mi? teyzesi cani"
5 ay sonra ......
Hamileligim altinci ayina girmişti, bir oglum olacakti, az kaldi yaklaşık 3 ay sonra oglum kucagimda olacaktı odasi bile hazirdi, herseyi sagolsun defne teyzesi halletmisti oda benim gibi ogluşum dogmasini dört gözle bekliyor du. Oglumum babasiz buyucekti , o buyunce babasinin öldüğü soyleyecektim , bunu demek zor olsa babasi demiri kalbimde oldureli cok oluyordu artik bana ondan sadece koca bir nefret duygusundan başka birşey beslemiyordum.
Kapı alacakli kapi gibi çalıyordu, boyle zili ancak bir kişi calabilirdi, sedef , kapiyi actimda hic sasirmamistim. elinde cikilota Torbalarla duran sedef ti . daha birsey demeden icerideki koltuklardan birisi atti kendini deli kiz neden bu kdar kendisi yoruyordu, insan bir alışverişe ciktim mi bütün mağaza yi alir mi? bu insan sedef se alir, tam bir alışveriş canavari kendisidir.o sirada kapi tekrar calindi , kapiyi actiginda gelen postacıydi, bir zarf uzatip imza attiktan sonra salona gecip oturdum elimdeki zarfi gören sedef bu ne ? diye sordu bende bilmiyorum diye actim mektub mardin' den geliyordu, Mardin de kim var ki bana mektup yollasin, zarfin içindeki seyi aldim bu bir düğün davetiyesiydi, isimleri gordumden davetiye elimden düştü sedef beni durumu gördükten sonra yerdeki davetiyeyi alip bakti.
Demirin düğün davetiyesiydi, yarin dunya evine giriyordu, başka bir kadin ile evlenecekti.bu mutlu gününde gelmesi icin Mardine bizide çağrıyordu.Evet ilk bölümümle karsinizdayim, hikaye severek yazacagim bir hikaye alamadığim kararlar ve bu hikayenin yerleri bende başkadır, bu yuzden düşüncelerinizi merakla bekliyor olacağım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Şarkısı
Teen Fictionelimde alımdı davetle dogru oldugunu anladım,davetin üstünde demir akhan oldugunu gördümde herşey yalan degildi gerçekti demir başkasıyla evleniyordu,kalbim artık dayanmıyodu,sevdigim adamın beni sevmemesimi yoksa başka birsiyle evlenmesi beni daha...