Je to dosti dlouhá jednorázovka a snad se bude líbit.. Předem se omlouvám za nějaké nesrovnalosti a taky chyby.. Příjemné počtení..
Členové Seventeen sedí spolu v obýváku a dívají se na film, který zrovna dávají. Jediný Joshua zůstal v pokoji, který sdílí s Junem, který je taky jeho milenec. Jak se to stalo?
Flashback:
Všichni jsou v tělocvičně a hrají jejich oblíbenou hru s Nu'est. Twister. Jako vždycky se toho nezůčasnili Joshua s Vernonem a povíali si o rodině. O kousek dál sedí Jun a jeho přítel Mingming, opírající se o zeď. Ti se nikdy moc nezapojovali a radši se spolu bavili, ale Jun svého černovlasého přítele příliš nevnímal. Zadíval se totiž na dvojici stojící o kousek dál před nimi, u zrcadel, konkrétně na vyššího z dvjice. Jushua začínal mít husí kůži, z nepříjemného pohledu na jeho osobu. Začínal se pomalu rozhížet kolem sebe a tak přestal vnímat svého přítele, aby našel zdroj toho pohledu. Očima se zastavil u dlouhovláska sedícího u zdi, zadíval se do těch jeho tmavě hnědých, až černých očí a ani jeden z nich se nedokázal odtrhnout. Přestal úplně vnímat své okolí a zaměřil se jen na ty oči, které ho okouzlili na tolik že si nevšiml jak se k němu černovlásek blíží. Jun se zastavil těsně před Joshuou a chytil ho za ruku, táhnoucí ho ze dveří mimo tělocvičnu. Joshua se plně probral až když ho odvlekl na střechu. Starší si ani neuvědomil že byl uvězněn mezi mladíkovím tělěm a zdí. Jun se mu zadíval naléhavě do očí, jako kyby mu šlo o život. Brunet se začal mírně třást strachy, nevěděl totiž co od dlouhovláska má očekávat. ,, Budeš se mnou chodit?" vypadlo z mladšího na konec, nepřestávající se staršímu dívat vážně do očí. Joshua začal zpracovávat, cože mu to vlastne řekl a začal vymýšlet plán útěku. Brunet odvrátil pohled, zapřel se rukama o jeho ramena, snažící se ho odstrčit a utéct. Juna to nějak neodradilo a jestě víc se na Joshuu natiskl, jak jen mu bylo dovoleno. Položil si hlavu na Joshuovo rameno. ,, Prosím." zašeptal mu do ramene tak zničeně, jako kdyby mladší ztratil veškerou naději. Joshua nakonec povolil a sevřel ho v pevném objetí. ,, Dobře." nemohl jinak než souhlasit, nemohl odmítnout, když slyšel jak zoufale to řekl.
Reality:
Joshua strávil veškerý čas, který jeho přátelé proseděli u filmu, u notebooku a snažil se přijít na tu nejlepší melodii pro tanečníky, ale to by ho nesměla vyrušit zpráva. Podíval se do rohu noťasu a zjistil že mu napsali rodiče z Kalifornie. Začal ji číst a nemohl tomu uvěřit. ,, Proč zrovna teď?" řekl nechápající brunet, ale to netušil že jeho spolubydlící vešel do pokoje a slyšel ho. ,, Co se dějě?" Joshua leknutím zaklapl noťas, aby si jeho přítel nemohl nic přečíst, ale zapoměl jedinou věc. Odhlásit se. ,, Vyděsil si mě. A nic se nedějě." Joshua se na blonďáčka otočil a držel se za hruď, jak se ho lekl. ,, Promiň" omluvil se a přistoupil k němu blíž. Začal si ho ustaraně prohlížet, nechce mu totiž věřit, že se nic neděje. Starší se zase otočil k noťasu, aby nečelil Junovu ustaranému pohledu a znovu ho zapl. Rychle schoval zprávu a začal znovu pracovat na hudbě. Jun přistoupil až k brunetovi a ze zadu ho objal kolem ramen, přiblížil se k jeho krku a blízko klíční kosti mu zanechal vlhkou stopu po polibku. Joshuovi přejel mráz po zádech, jak to bylo příjemné. Blonďáček tohle dělal pokaždé, když poznal že mu Joshua něco tají. Starší si na to už zvykl a věděl že mu to nemůže říct, i kdyby chtěl. ,, Vážně, nic se neděje." Joshua pohladil s úsměvem mladšího po ruce, aby ho ujistil že se vážně nic neděje. Jun mu to stále nechtěl věřit, ale věděl že by mu to jeho přítel řekl, kdyby to bylo důležité. Blonďáček se pomalu narovnal a pohladil Joshuu po vlasech. Jak bylo u něj zvykem, aby ukázal že mu věří. ,, Teď už pojď na oběd." oznámil mu a odcházel pryč z místnosti. Joshua se postavil a následoval ho do obýváku, zároveň jídelny, a posadil se ke stolu. Jun zatím pomohl všechno jídlo připravit na stůl a mohl si konečně sednout vedle svého milovaného. Ostatní členové se taky posadili a mohli spolu konečne poobědvat. Když tak mlčky jedli, tak Juna napadala jedna taková věc. Vzal si jídelní hůlky, nabral trochu rýže a namířil si to k brunetovi. ,, Rekni Á." Joshua se podíval na svého vysmátého přítele s narůžovělími lícemi a trošku stydlivě snědl jídlo, které mu bylo nabízeno. Blonďáček tohle dělával málo kdy, dělal to jen když měl náladu Joshuu škádlit. Rád se dívál když je v rozpacích, ale brunetovi to bylo vždycky trapné. Nejradši by ho nějak odbyl, ale Joshua je rád když takovéhle chvilky s Junem prožívá.
ČTEŠ
Sayonara
Short StoryJun a Joshua spolu začali chodit, aniž by věděli co to je láska. V tomhle příběhu zjistí, že to není láska kterou mezi sebou cítí, ale to že bez sebe nedokáží žít.