Ahoj jen abych se představila jsem Bethany,
Žiju v Praze a teď se ptáte proč mám takové jméno ?
Prostě se líbilo rodičům znáte to i kdybych se chtěla jmenovat Bořek nemůžu .
Je mi 17 a ráda zpívám a maluju.Betyyy zařvala mamka.
Ano ?
Mám pro tebe novinku.
Těšila jsem se co asi rekne,
Prostě jsem se těšila na dobrou zprávu ale ono nic
Zpráva byla dobrá jen pro dva lidiHádáte pro koho ?
Máte jeden pokusNeuhodli jste to ?
To nevadí já vám to řeknu je to máma s tátou a mám jít na tábor, to tam nikoho neznám,
Zase, zase jsem zlosti bez sebe jen si na to vzpomenu a mám husí kuzi.Vyvádím a jsem naštvaná kvůli blbosti ?
Ano, ale pro mě to blbost rozhodně nebyla.Jen co jsem se to dozvěděla tak jsem šla do pokoje a zamkla se.
Přece mi nemůžou říkat co budu dělat? To je nesmysl je mi 17 ach jo.Mám tam jet za 3 dny takže pravý čas si začít balit protože vím že mamka neustoupí a nechci to dělat na poslední chvili.
Takže jsem tam na 14 dni.
Vezmu si 10× tričko
4× šaty
5× kraťasy
2× legíny
A plavky
Spodní prádlo a
hygienické potřeby
Ještě nějaké maličkosti jako je kniha a nabíječka tak ale to není tak podstatné.Tak a teď když to mám napíšu holkám přeci jenom se musíme rozloučit.
Skupina: BFF ♡
Beth: ahoj holky jedu na tábor na který mě mamka nutí a vy víte že mamka neustoupí takže bych se s vámi ráda rozloučila ♡Lilka: jé Beth musíme se rozloučit chcete zítra ven ?
Kačka:joooo zítra muzu
Klára:já taky těším se
Těšila jsem se, a to hodně ale teď už bylo pozdě a chtěla jsem jít spát, jelikož bylo pozdě tak jsem hned upadla do říše snů.
Ahoj,
Moje první knížka takže omlouvám se za chyby a podobně tak ahoj.
ČTEŠ
Osudný tábor
Romanceahoj jsem Bethany a je mi 17. Co se stane když pojedu na svůj první tábor ?