Marcus og Victoria?...

150 5 1
                                    

       

(Marcus's synsvinkel)

Omg, der står hun. Mille hende jeg er forelsket i, hun er bare så smuk! Men hun afviser mig kun, så hun kan jo tydeligvis ikke lide mig.... Jeg kan stadig huske det kys på fodboldbanen i Trofors, da vi blev kærester for anden gang, det glemmer jeg nok aldrig. Altså hun var min første sådan rigtige kærlighed...

Marcus: Heej, Mille;)

Mille: Øhm, hej? 

Selvfølgelig løber Victoria over til Martinus, Martinus har heller ikke snakket om andre end hende siden de var sammen. Jeg går over til Mille. "Mille vi skal altså lige snakke", sige jeg og trækker hende ud på gangen.

Mille: Hvad nu Marcus?

Marcus: Hvorfor ville i mødes med os igen?

Mille: Det var Victoria der ville mødes med Martinus, fordi at Victorias mor ikke har så lang tid tilbage, også havde hun åbenbart brug for Martinus!

Marcus: Så du ville slet ikke mødes med mig?

Mille: Victorias mor er ved at dø, også det eneste du tænker på er os to! Det lavt Marcus!!

Marcus: Nej, eller jo! Seriøst Mille, jeg kan ikke tænke på andre end dig, du er i mit hoved 24/7.

Jeg får tåre i øjende, jeg elsker hende virkelig.

Marcus: Så du har ikke noget at sige Mille?

Mille: Jeg ved ikke hvad jeg skal sige?... Marcus

Jeg kigger hende dybt ind i øjende, Mille jeg kan lide mig? Kan du lide mig? Kommer det bare ud af mig!

Mille står med store øjne:/

Mille: Øhm....

Og hun løber ind på vores værelse igen...

En time senere

(Mille's synsvinkel)

Mig og Martinus ligger og snakke sammen i sengen, jeg ved faktisk ikke hvor Vic og Mac er?

Martinus: Seriøst Mille, Marcus snakker ikke om andre end dig. Han er virkelig vild med dig.

Jeg kan mærke jeg rødmer, men hvad med dig og Victoria?

Martinus: Altså kender hende jo ikke så godt i nu, men hun virker da virkelig sød.

Mille: Hun er som hun virker, ahah

Martinus: Ved du hvor Marcus og Victoria er?

Mille: Øhm, nej?

Martinus finder sin mobil frem og ligger og kigger lidt på insta. Jeg bliver altså ved med at tænke på hvor de er henne? "Jeg prøver altså lige at finde Marcus og Victoria" siger jeg til Tinus, han nikker bare. Jeg har virkelig tænkt meget over det Marcus sagde ude på gangen, han spurgte mig om jeg stadig var vild med ham? Jeg viste sådan like 100 ikke hvad jeg skulle svare? Men ved det nu! Jeg er jo vild med Marcus Gunnarsen, jeg vil finde ham og fortælle ham det hele!

10 minutter senere

Jeg kan stadig ikke finde Vic og Mac, hvor er de altså omg, så stort er deres værelse ikke. Har kigget i køkkenet, soveværelserne og stuen. Hvor kunne de ellers være, toilettet ej? Men lad mig kigge alligevel. Da jeg kommer hen til døren, er der helt stille derinde så der er de nok ikke. Men åbner alligevel døren, og der ligger Marcus og Victoria i et badekar, ja min bedste veninde ligger og kysser med min eks som jeg stadig er vild med. Jeg får blanke øjne, hvordan kunne hun gøre det mod mig?! Hun viste jo godt jeg stadig kunne lide ham, eller gjorde hun? Men stadig det er ikke fair.

Mille: Hvad fuck laver i?

Victoria skubber Marcus væk lige så hurtigt som hun ser mig.

Victoria: Ik noget, øhm snakker!

Mille: Nårgh ja, det kan jeg se...

Marcus: Mille, det er ikke som du tror?

Mille: Som jeg tror? Jeg så det med min fkn egne øjne, det er præcis som jeg tror! Marcus jeg skulle ellers ha fortalt dig noget meget vigtigt. Men det så helt ligegyldigt nu!!!

Jeg får flere og flere tåre i øjende, først bliver jeg såret af Marcus det kan jeg lige holde til, men så det her nu?! Og denne gang Victoria, som jeg troede aldrig ville såre mig! Men jeg to så stor fejl...

Marcus: Hvad er det vigtigt du vil sige Mille?

Mille: Ja, at jeg fkn stadig kan lide dig. Men ja, det er så helt ødelagt nu...

Victoria: Mille, det var bare et kys der lå ikke noget i det, okay!

Mille: BARE ET KYS! Vic, jeg troede jeg kunne stole på dig du viste at det her ville såre mig! Men du tænker ikke på andre end dig selv!

Jeg kigger på Marcus, får øjenkontakt med ham men bryder den hurtigt. Jeg åbner døren, men inden jeg løber ud af badeværelset, kigger jeg på dem begge og siger "I må være lykkelige sammen!.." Også løber jeg så hurtigt ud jeg kan! Jeg må bare indse at mig og Marcus ALDRIG kommer sammen igen... For nu har han jo Victoria!

Marcus min eks kæreste!?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang