Dnes ráno jsem se vzbudila sama. Mohlo být třeba osm, devět hodin a já jsem ležela až na kraji svojí poloviny postele. Otevřela jsem oči a nemotorně se přetočila na druhý bok. Na druhé půlce postele seděl Honza a něco dělal na mobilu. Trochu jsem se protáhla, hlasitě zívla, abych na sebe trochu upozornila a pak se taky posadila.
"Dobré ráno," Řekl nezaujatě a pokračoval v psaní.
"Ahoj," Usmála jsem se, ale on mě i dál ignoroval. Posunula jsem se k němu, nenápadně se mu podívala do mobilu a políbila ho na tvář.
"Co děláš?" Zeptala jsem se.
"Přišel mi mail od Milky, nabízejí mi nějakou spolupráci," Konečně zvedl hlavu od mobilu a podíval se na mě.
"A vzal si to?" Usmála jsem se a podívala se zpátky na něj.
"Jo, už jenom doděláváme nějaké detaily," Spokojeně odvrátil pohled zpátky k mobilu a e-mail odeslal.
"O co v tý spolupráci jde?" Zeptala jsem se bez zájmu, spíš jen, aby nebylo ticho.
"Mám natočit video Správně vidím jen srdcem s produkty od Milky," Položil mobil na noční stolek a otočil se směrem ke mně. "Nechtěla... bys ho natočit se mnou?" Zvedl pohled na mě a čekal na odpověď.
"No... dneska mám jen jednu přednášku, od deseti, ale pak budeme s Tomášem dělat tu seminárku," Pokrčila jsem rameny a omluvně se usmála.
"A jak dlouho vám to bude trvat?" Ptal se dál.
"Nevím, několik hodin, snad tak ve tři, ve čtyři, bysme mohli být hotový," Přemýšlela jsem nahlas.
"Takže tě ve čtyři vyzvednu?" Zeptal se a já přikývla.
"Dobře," Usmála jsem se a odhrnula ze sebe peřinu. Přehodila jsem nohy přes postel a postavila se.
"Už jdeš?" Zklamaně se na mě díval.
"Za půl hodiny musím odcházet, už nemám čas... promiň," Slabě jsem se usmála a odběhla do kuchyně, kde jsem si připravila snídani. Pak jsem si dala rychlou sprchu, během které došel do kuchyně i Honza, a oblékla jsem se do džínů a mikiny.
"Už musím jít, uvidíme se odpoledne," Vrátila jsem se ještě do kuchyně, kde Honza u stolu snídal.
"Jasně, měj se hezky," Políbil mě a posadil se zpátky. V chodbě jsem si obula tenisky a seběhla po schodech ven.
Do uší jsem si dala sluchátka a pustila si oblíbený playlist. Po asi patnácti minutách chůze už jsem vcházela do školy a zamířila do učebny. Došla jsem až k naší lavici, ve které už seděl Tomáš.
"Ahoj," Pozdravila jsem a posadila se vedle něj.
"Čau," Usmál se a objal mě.
"Jak si se vyspala?" Zajímal se hned, zatímco já jsem si připravovala věci.
"Moc ne, včerejší večer byl trochu náročnější," Povzdechla jsem si a konečně se otočila na něj.
"Co se stalo?" Zeptal se opatrně, ale v tu chvíli zazvonilo.
"To je jedno," Pousmála jsem se. To už vešel učitel a celá třída se postavila. Na jeho pokyn jsme se posadili a pak začal hodinu.
×××
ČTEŠ
Sázka II // Ment✔
Fanfiction"Káámo, nečum na ni, není tvoje," Objevil se za mnou Marek a posadil se vedle mě. "Nedívám se na ni, dívám se na ně," Povzdechl jsem si a otočil se čelem ke kamarádovi. "Jsi vážně v prdeli," Pronesl upřímně a zasmál se, i když mně do smíchu úplně ne...