Mă îndrept cu fetele mele spre cămin întregul drum vorbim doar despre cina mea cu Ian .Eu sunt agitată rău , am emotii mari si pe lângă asta habar nu am cu ce ma voi îmbrăca .Norocul meu ca până la cină încă mai sunt câteva ore bune în care am timp suficient pentru a mă hotarî.Ajungem în sfârsit în campus, Melissa şi Gaby se duc la bibliotecă după nişte cărţi pentru cursurile din ziua următoare în timp ce eu şi Ellie mergem in camera noastră .Trântesc mapa pe birou şi pun vioara la locul ei in colţ, lângă perete .Ma schimb in nişte haine mai comode şi ma trântesc frântă în pat .Ellie se schimbă şi ea şi îşi dă drumul la laptop şi se loghează la internet să posteze repede pe facebook întreaga noastră experienta de azi .Eu decid ca am nevoie de somnul meu de frumusete înainte de mă apuca să studiez ceva pe ziua urmatoare şi să mă pregatesc de uimitoarea cina .Îmi cufund chipul în perna mea moale si pufoasă şi las somnul sa ma învăluie încet .
Visez ca sunt pe o plajă pustie ,cu nisip auriu , marea e de o frumuseţe care te lasă fără cuvinte , albastrul intens te hipnotizează şi te cheama încet sa te rătăceşti in valurile ei , o admir in tăcere ,când simt deodată nişte braţe puternice cum mă cuprind incet de talie ,nu pot vedea cine e căci sunt cu spatele la el , ma lipeşte de trupul lui şi imi sarută tandru gatul , gem incet şi mă las pradă lui , mă întoarce uşor spre el , îmi ridic privirea , vreau să îi vad chipul şi ........
-Maddie , scoală-te ! Ţipă Ellie trăgând de mine, trezindu-mă din extraordinarul meu vis înainte să văd cine era tipul care ma ţinea în braţe .
Îmi deschid ochii somnoroasă şi ma uit incruntată la ea .
-Eram atât de aproape să îi văd chipul .Spun eu îmbufnată .
-Chipul cui? Intreabă ea .
-Nu contează .Visam tâmpenii .Cât e ceasul ? intreb intizându-mă în pat .
-Pai....E ora 6 :30 ..Spune Ellie .
-Cât !?? Ma ridic eu brusc in sezut .La 8 trebuie să fiu gata de cină .Spun nervoasă şi agitată.
Mă dau apoi jos din pat şi mă duc repede la şifonier , pe care îl deschid din nou larg .
-Cu ce mă imbrac ? Cu ce mă incalţ ? Off! Ellie ajută-mă !Spun eu uitandu-mă la ea cu o privire neajutorată .
-Ok .Stai ca am sa chem si intariri .Spune ea dându-le sms la Melissa şi Gaby să vină urgent in camera noastră .
Nu trec nici 2 minute ca ele şi apar .Incep să caute prin şifonierul meu şi scot şi aseaza pe pat optiunile mele .Am de ales dintr-o gramada de rochiţe ,albastre , roşii , negre, într-un final aleg una fără bretele de culoare verde , scurtă , sexy , excelentă pentru cină .Imi dau rapid jos hainele ce le aveam pe mine şi imbrac rochiţa , mă postez apoi in fata oglinzii, fac vreo două piruete şi sunt mulţumită de cum arăt , fetele aprobă şi ele vestimentaţia mea .Următorul pas , părul si machiajul .Fetele ma asează pe scaun si incep să imi aranjeze frizura , p+rul meu bogat şi carlionţat de la mama natură este lăsat sa cadă liber pe spate .Ultimul detaliu pantofii , îmi iau sandaluţele mele preferate negre şi cu fundita la spate .Mă încalţ rapid cu ele , îmi iau o gentuţă mică asortată cu pantofii în care îmi pun mobilul , glossul şi alte chestioare .Eram gata de întalnire , mai arunc o ultimă privire in oglindă , şi sunt mulţumită de rezultatul final .Fetele zâmbesc şi îmi spun că la întoarcere vor să ştie totul despre întalnirea mea .Auzim deodată un ciocănit in uşă .Ellie merge şi deschide şi dă ochii cu Gary , portarul caminului .El mă studiază din cap pana in picioare , Gary are peste 50 de ani , părul cărunt ,e cam scund , puţin grasuţ si cu ochii mereu dupa fetele mai tinere.Zambeşte scurt şi apoi incepe sa vorbească :
YOU ARE READING
Vis implinit
RomantikAu fost pierduți în mijlocul propriei lumi... Dar s-au găsit unul pe altul... Așa cum cuvintele au găsit cântecul de dragoste. Ce se întâmplă când două lumi total diferite se întâlnesc? Madeline Riley are 22 de ani, este o tânără studentă l...