Semasa murid sedang buat party kat kelas😴😴..
Hoseok pov
Hyemin sibuk tidur kat atas meja. Comel jer aku tengok. Walaupun ade air liur meleleh kat celah mulut dia. Adoi! Comel, siot! Aku dah sedia dengan penutup mata. Hyemin-shi, aku minta maaf. Mata Hyemin ditutup dengan penutup mata bergambar kucing. Aku try papah dia. Mujur tak sedar budak ni. Tidur mati! Sokay!!😂😂
No one pov
Hyemin terus dipapah oleh Hoseok. Hoseok membawa Hyemin ke bilik IDOLSTAR iaitu bilik yang dikhaskan untuk murid2 femes.
Hyemin pov
"Urmmmm...aku kat mana ni?!"aku pelik dengan keadaan sekeliling. Gelap jer. Ke, aku kena culik! Omma! Hyemin takut! Tapi, pahal aku nampak lencana sekolah kat dinding walaupun kabur-kabur. Dah la ada penutup mata kat mata aku! Pelik bebenor!
"Hellooooooooo,ada makhluk tak dalam bilik ni? Jangan ada orang gila sudah la"aku merungut keseorangan.
"Kalau ada bakal suami kau ada, boleh?"suara namja yang aku pernah dengar tapi tak tahu siapa.
"Ya! Jangan usik kawan aku la, pabo!" Ok, tu macam suara Ryuhwa.
"Ryu..Ryu..hwa, kau ke tu. Pahal ada suara nam..namja?!"gerun pulak aku duduk lama-lama kat sini woi!
Aku raba dinding nak cari plug lampu."pak". Lampu terbuka. Yang aku terkejutnya , kat bilik tu ada air cond dua bijik!
No one pov
"Korang nak ape hah!" Jerit Hyemin.
"Relax Hyemin, aku ada!"kata Soohyun.
" Soohyun! Kau kena culik jugak ke! Takpe! Duduk belakang aku sekarang! Meh aku serang namja2 ni!"jerit Hyemin yang sedang memegang sebatang penyapu buruk. Mana dapat tah penyapu tu😂😂
XX: Hebat gila yeoja ni. Tertarik aku!
Ryuhwa:ya! Kau buat kawan aku takut!
XX:wah! Chubby nya dia! Rasa nak cubit je pipi dia!
XX:Pipi kau kan dah ada?!
XX:hahah, budak ni jeles kau!
"Korang ni siapa?" Hyemin tanya lalu pusing kan kepala nya.
"Op..oppa! Kookie oppa!" Hyemin terkejut beruk.
Jungkook mampu tersengih
Selepas 20 minit kemudian........
"Maksudnya, Hyemin salah satu murid yang sangat terserlah la"Hyemin memahami keadaan.
" Hyemin-shi,kitorang minta maaf tau sebab tak beritahu awal-awal" Hyura memujuk Hyemin bersama Ryuhwa dan Soohyun.
"Anni, sokay!"kata Hyemin."Aku janji aku belanja kau kat cafe yang biasa kita lepak, okay!"kata-kata Soohyun membuatkan Hyemin nak terlompat-lompat.
"Ermmm, tak nak kenal kitorang ke"seorang lelaki menarik perhatian Hyemin.
Hyemin pov
"Ermmm, tak nak kenal kitorang ke"seorang lelaki menarik perhatianku. Nampaknya, seorang namja yang digelar Rapmon atau senang cerita kawan abang aku.
"Nae, mestilah nak tahu! Lagi-lagi budak comel tu!"aku tunjuk ke arah yeoja yang aku nak tahu sangat.
"Saya ke!"
"Nae,"aku angguk.
"Haha! Saya tahu saya comey! Okay,annyeong! Jung Hae Ri imnida"
"Jung Ha Na imnida"
"Jung Hyun Mi imnida""Adik beradik ke?!"aku pelik. Pahal muka tak sama😕😕..
"Yes, diorang adik beradik and aku la oppa diorang! Jung Ho Seok imnida! Just call me Hobie or J-Hope!"sapa seorang namja yang boleh tahan hensem! Cair aku tengok dia weeeeee!!😍😍
"Yah! Jeon Hye Min-shi! Kau okey tak!"biskut hangus yang aku kenal baru bersuara. Ceh! Tak ngaku aku ni adik dia la tu!😒😒. Kacau line betul masa aku nak angau!
"Ish! Aku tak gila lagi la biskut hangus!"aku menjerit.
"hahaha! Dia panggil kau biskut hangus eh! Aku ingat kan kookie je gelaran kau!"sampuk namja yang pendek. Opsss, terlepas cakap pulak!😂😂
"Kau sape pulak" nak tahu sangat sape budak yang aku baru hina." Aku Park JiMin! Namja paling sexy and hottttttss!!"
Perasan pula budak pendek ni. Mujur comey!😂😂
"Hyemin jangan layan sangat budak ketot ni! BTW, I'm Kim Seok Jin aka Jin aka omma dalam grup ni! And yang putih melepak yang tengah tidur tu Min Yoon Gi or you can call him , Suga" balas Jin. Harap-harap perangai tak macam jin la!😂😂
"Bila pula Jin speaking ni"tanya namja yang boleh tahan pelik.
Aku memandang seorang namja yang pelik and kitorang pun ber eye-contact." Annyeong! Kim Tae Hyung imnida!"
Terkejut aku! Tiba2 jer intro!" Aku pulak, Kim Nam Joon, call me Rapmon"eh! Speaking pulak mamat2 ni.
"Woi, biskut hangus! Tak nak intro ke" usik Jimin. Aku mampu ternganga, sampai hati biskut tu tak ngaku yang aku ni adik dia!😡😡!
"Buat ape aku nak beritahu nama, dia adik aku la" jeling Jungkook ke arah member nya.
"Sombongnya abang aku ni! TBH, pahal tak amik orang lain je ganti aku! Aku syok tidur tau! Tetiba, ada kat sini! Ingat kena culik tadi!"aku terangkan segalanya.
"Tak boleh!Kau je layak! Lagipun lama dah saya nak jumpa awak!"kata Hana.
"Ye la, kau duduk kat kelas senior, mana la sempat kitorang nak jenguk kau. Blog kita kan jauh!" Kata pula yeoja yang boleh tahan swag, Hyunmi.
"So!? Bila aku boleh jadi ahli tetap ni?" Aku terima dengan hati terbuka! Cewahh!
"Esok, kat bilik ni. Masa rehat." Kata Namjoon.
Aku ada temu janji esok!? OMG!
"Kalau ada hal lain masa rehat macam mana?"aku berkerut dahi.
"Suka hati kau la"balas Jimin.
Aku mengangguk sahaja." So,kat sini je setakat perbincangan kita. Bersurai" lalu semua pergi tinggalkan aku.
Aku pun terus keluar sorang, but tetiba je ada orang tarik aku. Kenapa pulak ni!
Mianhae untuk segala kesalahan author. Abaikan typo and idea yg merapu. Kalau nak bagi idea pon boleh and please vote! Kalau tak faham boleh tanya!😉😉