Öncelikle merhaba hepinize evet uzun yazamaya bilirim hergün iki bölüm atıyorum bazı kitaplarıma bölüm yazmadım özür dilerim sizden hastayım zar zor yazıyorum beynimde sankii nasıl desem bişeyler oynuyor gibi neyse hikayeye geçelim hadi....
Marinette'den
Bilemiyorum...Ona açılsam mı?....Açılmasam mı? onu hayranları ile görürken sinirleniyorum yanlarına gidip saçlarını yolasım geliyor alya bana cesaret veriyor ama yanına yaklaşırken ayaklarım beni geri itiyor neden? çünkü korkuyorum beni reddeder diye beni sevmez diye bana aşık olup sahip çıkmaz diye ben eskiden aşk nedir bilmezdim bi nevi oyundur diye düşündüm geçtim ama aşkı lise 2'de anladım ah birde lise 2 demişken adrien var bana aşık
ama ben pas vermiyorum sonuçta o zengin benim gibi biri ile ne yapsın? aynı kara kedide belki zengindir oda benimle ne yapsın ki? şuan alya ile oturup anime izliyoruz ve ben ağlıyorum
Animedeki kız da aynı ben gibi sevdiğine açılamıyor onu başkası ile öpüşürken görüyor gerçi ben görmedim ama bilmiyorum Sevgili olursakk belki beni aldata bilir erkek milleti bu!
Ama kara kedi yapmaz diye düşünüyorum çünkü yapsaydı kahramanlıkla ne işi olurdu?
"Kızım ağlamayı bırak artık için dışın su oldu"
"N-ne y-yapıyım ya"
"kızım alt tarafı kız başkasını öpmüş"
Omuz silktim ve ağlamaya devam etdim.Telefonuma mesaj sesi geldi elime alıp baktım gizli numaraydı umursamadım sonra tekrar yazdı.tekrar yazdı.tekrar yazdı dayanamadım ve telefonumu açıp ona yazdım
"Merhaba prenses^^"
"Görüpte yazmamak iyiyimiş kalbimi kırdın şuan:x"
"Kimsin??"
"Ve görüpte yazmadığımı nerden biliyorsun?"
"Beni mi takip ediyorsun?"
"Imm denilebilir"
"ve kim olduğum sır 😏😏"
"Sapık olduğunu düşünmeye başladım engelleyeceğim seni"
"Cidden sapık gibi bi halim var mı?"
"Bilmem görüpte yazmadığımı biliyorsun..Belkide üstümü değiştirirkende izliyorsun nerden bileyim?"
"Okadarda değil"
Engelledim uğraşamazdım onunla alyada mesajlarımı okuyormuş.....
Adrien'dan
Engelledi beni...Üzdü yine beni ama eninde sonunda açacaktır ama engelli ve kendi isteği ile yazacaktır ha şuan neredeyim? Kara kediye dönüşmüş marilerin evinin karşısındaki çatıda onları izliyorum mari ağlıyordu neden? Kesin ben ağlatdım yanında alya vardı onun keyfi yerindeydi
Bi süre bekledim havaya baktım yüzüğümün ötmesi ile kendime geldim kalktım ve çatıdan atlaya atlaya evime ulaştım açık bıraktığım camdan içeri girdim ve normale dönüştüm kwamime 4 dilim peynir verdim ve bilgisayarın başına oturdum.Ortağım var uğur böceği onunla birlikte paris Halkını koruyoruz bana kafayı takmış kız ben iş yaparken bana hayranlıkla bakıyor be fark ediyorum ama etmemezlikten geliyorum...Sanırım beni seviyordu....Ama ben onu sevmiyordum...
"Dostum boşver şu sevda işlerini camambert peyniri ye daha iyi"
Kocaman peyniri ağzına atdı anlamıyorum ki plagg kedi olduğuna göre neden kedi maması yemiyor?
"Sen anlamazsın plagg aşktan falan"
"Pftt kwamilerinde duyguları var"
"Vay canına...Bilmiyordum"
"Daha bilmediğin çok şey var dostum"
"Anlat ozaman"
sandalyemi ondan tarafa döndürdüm oda bana salak salak bakmaya başladı neden öyle bakıyordu ki?
"anlat derken?"
"Yaniii ilk hangi sahibinize gitdiniz sonrasında noldu sevgilin varmı kwamilerin duyguları varmış Sanırım senin sevgilin var geceleri uyumuyorsun?"
"Benim ilk sahibim felix'di tikki'ninse Brigette(nasıl yazılıyor unutdum) onlarında hayatları uğur böceği ile senin gibiydi ama kara kedi yani felix uğur böceğine aşıktı uğur böceği ona yüz vermiyordu bi gün işte kara kedi yani felix akumalandı kara kedi akumalanırsa dünyanın sonu demektir,Ama uğur böceği akumayı ve çin'i kurtarmakta zorlandı yeni kahramanlar geldi hawk moth geldi"(Bu arada burda hawk moth başkası yani mucize değişik ismide değişik hawk moth'a isim bulup yazacağım kısa sürede))
"Hawk moth mu? o yardım mı ediyordu?"
"Pfft lafımı bölme!"
"Tamam devam et"
"Hawk moth'un mucizesi ozamanlar başkasındaydı iyiydi yani arı kız volpina kaplumbağa geldiler ve kara kediyi kurtardılar......Aradan aylar yıllar geçti en sonunda kötü adamı yendiler mucize koruyucu master fu bütün kahramanlara kimliklerini öğrenmelerini söylediler... öğrendiler:...Brigette kara kedinin plotoniği olduğunu öğrenince şok geçirdi aynı zamanda felix'de brigette'nin uğur böceği olduğunu öğrenince biraz şaşırdı"
"Hmmm"
"Benim hikayem isee artık felix ve brigette görüşmeye başlayınca tikki ile bende görüşmeye başladım artık uzun zamandır görüşmemiştik işte ben ona aşıktım ama o sanırım bana değildi işte bu kadar"
"Vay canına senin hikayende güzelmiş dostum"
"Saol"
"Plagg"
"Evet?"
"Sence mari engeli kaldırır mı?"
"Kaldırır"
"Cidden mi?"
"Evet cidden"
"8 tane peyniri hak etdin dostum"
Telefonu çıkardım ve bişeylerle uğraşmaya başladım....Uykum geldiğinde üstümü değiştirip yatdım yarın sabah çok zor bir gün olabilirdi.....
Evet arkadaşlar yeni seri "Duygular" adlı kitabımı nerden buldum? aslında bu kitabı bi diziden ilham aldım aynı böyle ama tabikide kara kedi uğur böceği mari adri yok neyse umarım beğenirsiniz iyi günler öpüldünüz..... 😏😏
Kelime Sayısı-679
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygular....//MariChat//
FanfictionHerşey tersine dönse nasıl olurdu? mesela Adrien marinette'den hoşlansa Marinette'de kara kedi'den hoşlansa onun yanında kekelese kızarsa saçmalıklar yapsa? Uğur böceği akumalarla savaşırken kara kediyi izlese? Kara kedi ona yüz vermese?