Selin
Kafede oturup biraz dinlenmeyi düşündüm. Kahveyi içerken aklıma kamera kayıtları geldi . Ekinin yanına gittim.
- Müsait misin ?
- Selin birkaç hastam var onları muayene ettikten sonra konuşsak olur mu ?
- Tabiki , diyip odadan çıktım ama Topragın benden önce girmesini istemiyordum . Neden onuda bilmiyorum . Kendim önce bilsem daha iyi olacaktı. Hastanenin kamera kayıt odasına çıktım . Görevlinin izin belgesi olmadan baktirmayacagini bildiğim için biraz yaramazlık yapıp yangın tuşuna bastım. Görevli odadan çıkar çıkmaz odaya girdim. Girmemle şok olmam bir oldu burda 5 bilgisayar vardı. Ama aralarından bir tanesi diğerlerinden uzakta olunca ilk ona yöneldim dosyalara baka baka anca buldum telefonumu bilgisayara bağlayıp bugün olan bütün kamera kayıt dosyalarını aktardım , dosyalari bilgisayardan sildim ve hemen çıktım. Telefonum çalıyordu açtığımda Ekinin sesini duydum.
-Selin nerdesin ?
-Disardayım Ekin sen ?
-Ya hastanede bir kaç olay oldu da burdaysan fln diye merak ettim.
- Ne oldu ki , Ayşe anneye bir şey mi oldu ?
-Yo yo hayır o iyi merak etme sen .
- Tamam ben akşama doğru uğrarım onun yanına.
- Tamam senle o zaman konuşuruz.
- Neyi ?
- Odaya neden geldiğini birsey demek için gelmiştim ya.
- Aa evet haklısın tamam olur ,diyip kapadim.
Hastane sakinlesince boş bir yer bulup oraya gittim ve dosyalara bakmaya başladım. Bulduğum dosyaya bakınca ayşe annenin odasını fark ettim ve izlemeye başladım bend en önce gireni görünce beni hiç şaşırtmadığını anladım çünkü tahmin ettiğim kişiydi.
Duru
Aklıma kamera kayıtları gelince hastaneye gitmek zorunda kaldım. Hastaneye varınca Toprağa görünmeden hemen kamera kayıt odasına çıktım. Tam kapıyı açacakken Selinin sesini duydum.
- Aradigin şey orda değil Duru .
- Selin bana ver o kayıtları.
- Kayıtlar bende değil ki .
- Sende olduğunu ikimizde iyi biliyoruz.
- Neden beni düşman olarak görüyorsun?
- Bu seni ilgilendirmez.
- Bana açıklama yapmazsAn kayitlari alamazsın.
- Nerde kayıtlar.
- Toprak suan açmıştır.
- Sakın kamera kayıtlarının onda olduğunu söyleme.
- Telefonuna ulaştı. Der demez koşarak Toprağı bulmaya gittim. Ayşe annenin odasına vardığımda Toprak kapının önündeydi. En önemlisi telefonuna bakıyordu. Telefonu elinden aldım. Gülümseyip.
- Ben geldim aşkım.
- Hoş geldin hayatım.
- Neye bakiyordun sen .
- Canım sıkıldı biraz telefonla ugrasayim dedim . Sen niye geldin ki?
- Ayşe anneye bakmak için geldim.
Resmen Selinin oyununa geldim kahretsin Toprağı ikna edip onu eve getirdim yatak odasına çıktık bebeklerle uğraştıktan sonra Toprağın yanina gittim.
- Aşkım seni çok özledim, diyip dudagindan öptüm ama o karşılık vermedi.
- Neyin var Toprak ?
- Birseyim yok Duru .
- Neden karşılık vermedin!
- Bebekler var bagirma.
- Sevmiyor musun artık beni .
- Nerden çıktı bu şimdi.
- Söyle Toprak aklında hala o kız var demi !
- Saçma sapan konusma Duru . Evlendigimizden beri opusmek istemeyen sen değil miydin!
- Ben senin için degistim Toprak .
- Hayır seni değiştiren başka birşey. Diyip odadan çıktı sinirle komidinin üzerindeki bardağı alıp kapıya attım.Selin
Ayşe annenin yanına uğradıktan sonra Ekin beni görmeden hastaneden çıkayım dedim. Hastane bahçesine çıktığım anda birinin bana seslendiğini duydum anlaşılan kacamamistim.
- Selin hanım kaçıyor mu yoksa !
- Yok canım ne kaçması işim çıktı da acilen gitmem lazım, diyip arkamı döndüm ama Ekin benim kolumu cekistirip arabasına doğru götürmeye başladı.
- Ne yapıyorsun Ekin bırak beni kolum acıyor.
- Bana bugün yaptığın şeyleri anlatmadan hiç bir yere gidemezsin Selin . Diyip arabanın içine oturmami sağladı.
- Nereye gidiyoruz.
- Bir kafeye orda konuşalım olur mu ?
- Tamam olur .
- Bana her şeyi anlatacagina söz ver.
- Tamam anlatacağım.
- Sözü alayım.
- Ekin çocukça davranma tamam dedim ya.
- Bekliyorum hala .
- Tamam Ekin söz, diyip güldüm.
- Hah şimdi oldu .Yani oldu sayılır.
- Kafede ne yemek istiyorsun söyle Ekin ya .
- Oooo beni iyi tanimisiz .
- Yani , diyip kahkaha attim. Kafeye gelip oturduk.
- Birşey yemeden önce bana her şeyi anlat Selin .
- Tamam ama birşeyler yesek.
- Selinnnn , derken telefonu çaldı o konuşurken benimde telefonuma mesaj geldi . Mesajda ;
Toprağa o videoyu gonderirsen senin için
hiç iyi olmaz Selin .Mesajı okuduktan sonra sadece Ekine bakmakla yetindim.
Veeee yb ile karsinizdayim umarım beklentinizi karsilamisimdir 😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı
RomanceEski eşini unutmaya çalışırken bakıcıya aşık olursan sence ne olur ? Hayata yeniden başlar mısın , yoksa o aşkı eski eşin yüzünden kabul etmez misin ?