Okej.no kogo dziś zawiesić na lajkowaniu albo na sendowaniu emaili. Jestem jak ten królik baks. A mówią że nauczyciele muszą być nudni. (Dop.od.aut. Nie którzy nie ale ci którzy się nie starają to nigdy nic nie zyskają😆). Kiedy dryndnie ten dzwonek to wielka radość będzie na świecie. Okej jak tu umilić atmosferę no dobrze to zrobię im kartkówkę jutro a sprawdzian za tydzień. Spytam teraz któreś dziecko z składni albo części mowy. Jak się na nie gapie to mam ochotę tańczyć twista w stroju banana. Filip wie o wiele więcej niż mi się wydaje to spytam go jeszcze raz.Ten zegar chyba się w ogóle nie rusza. Pójdę chyba do pokoju nauczycielskiego po kawałek sernika Mai. Maja robi pyszny sernik nawet dyrektorka ją pochwaliła . No to raz kozie śmierć. Udało się wyszłam z tego wariatkowa. Chwila komu przekazałam władzę? Marysi ale dobrze a już myślałam że przekazałam ją któremuś z chłopców. To by był koniec. Albo i nie. No cóż teraz to się już nie przekonam. Dobrze jest już pokój nauczycielski niby to tylko jedne schodki ale potrafią zmęczyć naprawdę. Gdzie ten klucz ? Zawsze ktoś jest w pokoju nauczycielskim ale zawsze zamyka się w tym pokoju. No kodeks pracy się kłania ale nigdy nikt na to nic nie poradzi . Taki już są prawa pracy. W końcu się znalazł ten klucz. Otworzę już za chwilę ale co to zamek się zaczął. Muszę iść do woźnych i poprosić je aby mi łaskawie otworzyły te głupie drzwi. Ile to może trwać. Czuję się jakbym stała tu trzy lata albo i więcej. Za chwilę stanę się trupem no ile można czekać na nie. No wreszcie mi otworzyły. Biorę sernik i idę spowrotem ale mi on upada . Co mam zrobić. Iść do klasy bez sernika i cierpieć dalej. Czy wziąć kolejny kawałek usiąść i na spokojnie go zjeść. O nie dzwonek co mam zrobić. Z klasą dobrze więc się cieszę i tańczę swisha w stroju banana.
Przy 300 słowach straciłam rachubę
Napiszcie w komentarzach czy powinnam zrobić dodatki gdzie przedstawi się perspektywa któregoś z uczniów naszej klasy. Wymyślcie imię i ławkę w której siedzi i wszystkie osoby które chcą być w którymś z rozdziałów niech napiszą:
1. Czy chcą dodatki
2 . Imię postaci
3. Ławkę postaci
4. Wasze ulubione słowo 😊