•Mia•

68 6 1
                                    

Pomalu jsme se vyplížily z pokoje. Stále jsem nemohla z hlavy pustit myšlenku co je vlastně ta tajemná dívka zač. Kate mě tahala za ruku po točitém schodišti směrem k Nebelvírské společence. Obě jsme se skrčily a přes vánočně vyzdobené zábradlí jsme pozorovaly dění dole.

,,Tak jak se ti tady zatím líbí?" usmál se sladce Sirius a James jen lehce přitakal. Oba z ní nespouštěli oči. Byli jako v jakési hypnóze.

,,Vidíš to? Ta malá mrcha. Klidně nám teď přebere naše dokonalé boye? Tak to teda NE!" naštvala se Kate a chystala se prudce vstát.

,,Hrabe ti? Nemůžeme tam teď vtrhnout a dělat jako že nic." zastavila jsem ji a Kate si opět klekla za zábradlí.

,,Tak fajn. Musíme mít plán. Já vstanu a půjdu pomalu k nim. Mile se usměju a řeknu, jestli si nechce jít vybalit věci, že jí ukážeme pokoj. Pak jí tam zamkneme a už nikdy jí nepustíme ven. Vyřešeno!" ušklíbla se hrdě Kate a já se jen plácla po čele.

,,Ta první část by celkem šla." mrkla jsem šibalsky na Kate a ta se jen rebelsky usmála.

,,Jdem na to!" špitla a pomalu se dostala až k okraji zábradlí, kde začínaly schody.

Kate šla pomalu a sebevědomě jako obvykle. Husté tmavé vlasy se jí pohupovaly na lopatkách a na rtech se jí leskl dokonalý růžový lesk na rty. Došla až ke bavící se trojici a lehce si odkašlala.

,,Ehhm..Neruším vás? Vidím, že se skvěle bavíte." řekla lehce arogantně Kate a trapně se usmála.

,,Čau zlato, jo, zrovna jsme probíraly studenty z Mrzimoru, však víš, tupé hlavy." zasmál se Sirius a James s Miou ho následovali.

Kate se jen ušklíbla a pokračovala.

,,Víš Mio, s Lily jsme si říkaly že bys určitě chtěla vidět svůj pokoj a vybalit si věci. Určitě jsi unavená po dlouhé cestě." usmála se co nejvíce upřímně Kate doufající, že její taktika zabere.

,,Jo to zní skvěle, ehm, Kate, ale myslím, že ještě zůstanu tady, celkem se mi tu začalo líbit." usmála se arogantně Mia a Kate doslova pěnila vzteky.

,,TAK TO TEDA NE TY NAMYŠLENÁ KRÁVO, NEBUDEŠ NÁM TADY ...." ,,V pohodě, jen se bavte." usmála jsem se vlekla Kate co nejdál z dosahu Mii.

Kate za sebou tak prudce zabouchla dveře pokoje, až se Donald - Katin kocour, polekal tak, že skočil rovnou do skříně s oblečením, kde se zahrabal do hromady vypraných hábitů. Sedla si na postel a začala polštářem mlátit do postele.

,,Dělá si prdel? Ta děvka nám nebude ničit život. A ještě s ní sdílet pokoj? V žádném případě!" Kate vzala hůlku a dveře zamkla tak, že jsem dovnitř mohli jen my dvě.

,,Kate co to děláš? Víš jak bude McGonagallka zuřit až se to dozví? Pohřbí tě zaživa." snažila jsem se odlehčit atmosféru.

,,To je mi jedno. Ta holka prostě musí pryč!"

SIRIUS

,,Kámo viděl si ty její kozy? Na ty bych se mohl dívat pořád." řekl jsem a James se jen usmál.

,,Jo je moc hezká." odpověděl ledabyle James.

,,Zajímalo by mě, jestli se jí líbím. S takovou holkou bych byl největší alfa samec v Bradavicích! A co v Bradavicích. Na celém světě. Nikdy jsem neviděl hezčí holku." rozplýval jsem se, ale James mě zadržel.

,,Počkat a co Kate? Vždyť jste zase spolu." řekl a nechápavě se na mě podíval.

,,Jo jsme ale tohle je úplně jiná dimenze!"

LILY

,,Neboj zlato, nějak to zvládneme." přitáhla jsem si Kate k sobě a vzdychla. Měla jsem toho za celý den plné zuby. ,,Půjdu se projít po hradu, jdeš se mnou?" špitla jsem ospale.

,,Ne nejdu, promiň, jsem KO." zívla Kate a zachumlala se do teplé pletené deky. Během minuty usnula.

Oblékla jsem si huňatý pletený svetr od mámy a na nohy pletené ponožky s vánočním vzorem. Ve Velké síni probíhal vánoční večírek ale já neměla na večírek ani pomyšlení. Sešla jsem dolů do společenky, která byla naprosto vylidněná. Vešla jsem na chodbu a vydala se ke svému nejoblíbenějšímu velkému oknu, kde jsem sedávala pokaždé, když jsem potřebovala přemýšlet. Sedla jsem si a dívala se, jak venku poletují sněhové vločky a mráz maloval na okna ty nejnádhernější obrazce. Schoulila jsem a zavřela oči. Najednou jsem kolem sebe cítila něčí paže. Prudce jsme se otočila a spatřila oříškově hnědé oči a rozcuchané střapaté vlasy. Usmála jsem se.

,,Ahoj." špitl James a políbil mě na čelo.

,,Ahoj Jamesi. Musíme si promluvit." řekla jsem vážně a James se posadil naproti mě. Zahleděl se mi hluboko do očí tak, jak to umí jen on.

,,Poslouchám." špitl a dal mi tak najevo svou náklonost.

,,Víš, všimla jsem si, že si dnes hodně času trávil s..no s..Miou. A víš.." ,,Pššt." špitl James a položil mi ukazováček na rty.

,,Já vím co je zač. Vím, že je z Krásnohůlek a že je to víla. Vím to a nikdy bych se nenechal oblbnout jinou jako Sirius. Je z ní naprosto hotový." řekl James.

,,Ale já viděla jak ses na ni dneska díval. Jako bych pro tebe přestala existovat a ty viděl jen ji. Bylo to strašné...Já...Já.." hlas se mi zlomil a po tváři se mi začaly řinout slané slzy. Zavřela jsem oči. James si přisedl blíž a začal mě hladit po zádech. Pak vzal mou hlavu do dlaní a špitl: ,,Nikdy tě nepřestanu milovat, ty jsi pro mě ta jediná, jsi moje Lily, moje princezna, moje všechno. Mia je nic, ty jsi všechno. Se Siriusem to už nějak vyřeším, jen mi slib, že nikdy nepřestaneš věřit tomu, co jsem ti teď řekl."

Lehce jsem pokývla hlavou na znamení ano a na svých rtech jsem ucítila už jen jeho polibky...


Lehce jsem pokývla hlavou na znamení ano a na svých rtech jsem ucítila už jen jeho polibky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
•Love you Evans, love you too Potter•Kde žijí příběhy. Začni objevovat