פרק 12:
״די תעזוב אותי!״ היא צעקה. ״אל תיגע בי!״ עוד צעקה. היא המשיכה לצעוק אך צעקותיה נחלשו כשעוד פעם פגע בה הכדור ועוד פעם הצליפה בה החגורה. ״די אתה מכאיב לי״ היא לחשה כשלורן סובב אותה עם הפנים לקיר והיא הרגישה את מכנסיה מופשלים בדיוק כשהכול סביבה התמלא בערפל שחור והחשיך.
אור חזק הציף את עיניה והיא מצמצה כמה פעמים עד שראתה מעליה את המנורה בתא השירותים. היא נשענה על האסלה וניסתה לקום על רגליה. רק בניסיון השישי היא הצליחה. היא הלכה למראה והסתכלה על עצמה. כל רגליה היו אדומות מדם יבש וממכות ומכניסה היו קרועים וחולצתה היתה אדומה אף היא. כל גופה כאב והיא נשענה על הכיור. היא הסתכלה בשעונה וראתה שהשעה היתה תשע בערב. ״אוי לא״ היא צעקה כשהבינה שהוריה בוודאי דואגים לה אך נרגעה במעט כשנזכרה שהם יצאו לחופשה בשבוע שעבר ויחזרו רק ביום המחרת. היא התארגנה כמירב יכולתה ויצאה מהשירותים. היא הביטה סביבה במסדרון וכשהיא ראתה שהוא ריק היא הלכה לכיוון הדלת הראשית. כשהיא יצאה מהדלת היא הרגישה זוג ידיים חסונות אוחזות בה והיא התקפלה לתוך עצמה בפחד והתחילה לייבב. ״היי, תרגעי זה רק אני״ היא שמעה קול מוכר והציצה למעלה. היא ראתה את ג׳ון רוכן מעליה. ״את בסדר?״ הוא שאל. ״חיכיתי לך מסוף הלימודים״ הוא המשיך. ״כשראיתי את לורן יוצא משירותי הבנות הבנתי מה קרה אבל לא רציתי להפחיד אותך אז לא נכנסתי״ הוא הסביר. היא התחילה שוב לבכות והוא לחש לה בקול עדין ״אל תדאגי, הוא עוד ישלם על זה״. ״זה לא זה״ היא בכתה. ״אז מה קרה?״ הוא התעניין. ״עזוב אתה לא תבין״ היא אמרה. ״אני בטוח שאני אבין״ הוא אמר. ״זה בגלל שזו היתה קייט שביקשה ממנו לעשות את זה״ היא סיפרה לו את כל מה שקרה מאז היא יצאה בצהריי אותו היום לחפש את קייט. ״רציתי לשמור את זה למישהו מיוחד!״ היא צעקה אל הלילה והמשיכה לבכות. ״למה זה מגיע לי?!״ היא זעקה. ״מה עשיתי?״ היא שאלה והביטה בג׳ון כאילו התשובה תמונה בתוך עיניו. ״בואי אני אביא אותך הביתה״ הוא אמר והקים אותה על רגליה.
YOU ARE READING
המיועדת+ המאוהבת
Werewolfחייה של סטייסי מושלמים, עד שפתק קטן, משנה את חייה מקצה לקצה ומגלה לה נבואה עתיקה, שהיא העיקר שלה