Capitolul 3 ( A treia delirare )

121 7 0
                                    

     
       Îmi da jacheta jos , aruncand-o pe podea , peste puțin timp urmând și hainele noastre sa fie aruncate peste tot prin camera  . Acesta începe sa ma sărute , coborând  încet în jos de la linia maxilarului , pe gat  pana la abdomen . Seara continua din ce în ce mai haotic , iar dimineața când ma trezesc o durere de cap ma cuprinde . Acesta are pus bratul peste mine , asa ca încerc sa îl dau jos ușor pentru a nu se trezi și pentru a reuși sa plec . Reușesc sa cobor din pat fără sa îl trezesc  , ma îmbrac și când dau sa ies din camera un mormăit se aude .

Deliric:-Ce faci , fugi de mine,  spune acesta frecandu-si ochii de somn .

Eu:-Nu , spun eu simplu , deși răspunsul era destul de evident  , chiar asta voiam sa fac , sa plec.

Deliric :-Atunci ce voiai sa faci spune acesta fixandu-si privirea pe mine.

Eu:-Voiam sa  merg sa îți fac clătite, îl mint eu ,privindu-l în ochi.

Deliric:- M-ai speriat credeam ca poate vrei sa pleci .

Eu:-Nu , cum as putea face eu asa ceva , totuși.

Deliric:- OK,  atunci hai sa te ajut , spune acesta în timp ce coboară din pat .

Când se ridica îmi lasă un sărut scurt pe buze , și ma îmbrățișează  strâns, iar eu sunt destul de confuza , nu știam ca el e atât de sensibil , pare chiar și-a dat seama ca defapt voiam sa plec .

Ajunși în bucătărie , eu ma apuc de făcut compoziția,  iar acesta îmi pune în bol dispare ingredient în funcție de ce ii spun eu . După ce compoziția e gata , ma apuc sa fac clătitele,  iar acesta  le unple cu ciocolata.  După ce toate sunt gata , ne așezăm la masa și ne apucam sa mâncăm din clătite.

Deliric:-Au ieșit foarte bune , spune acesta în timp ce muscase din clătite cu pofta .

Eu:-Normal ca au ieșit bune , doar sunt făcute de noi , spun eu râzând.

Deliric :-Ai trecut testul gata .

Eu:-Ce test ?intreb eu confuza

Deliric:-Ști sa faci clătite,  asa ca ești numai buna de soție.

Eu:-Wow ce standarde ridicate ai .

Deliric:-Știu,  de-aia nu găsesc niciodată persoana potrivita .

Eu:-Vezi ca ai putina ciocolata pe fata .

Deliric:-Unde spune acesta luând un șervețel rapid în mana .

Eu:-Te ajut eu , spun eu după ce ii apuc șervețelul și îl șterg de ciocolata care era pe bărbia acestuia .

Deliric :-Mersi .

Eu:-Cu placere , eu cred ca voi pleca acum spun în timp ce ma ridic de pe scaun.

Deliric:-Nu înțeleg de ce vrei sa pleci , am făcut eu ceva greșit ?

Eu:-Nu , nu ai făcut nimic greșit,  doar ca sunt plecata de ieri seara de acasă și deja e târziu.

Deliric :-Mai stai puțin și te conduc eu acasă.

Eu:-Stau la doua străzi,  ma descurc , plus îmi e frica ca poate nu ști sa te mai întorci,  spun eu chicotind.

Știu ca e ciudat ,dar încep deja sa regret tot ce s-a întâmplat aseară,  am lăsat lucrurile sa meargă prea rapid,  și nu as vrea ca acesta sa își fi facut o părere proasta despre mine . De-aia și vreau sa plec pentru ca deja am intrat într-o stare inconfortabila .

Deliric:- Pentru unele persoane se merita riscul , continua acesta.

Eu:-Bine , facem cum zici tu .

Deliric :-Ai pățit ceva , parca nu mai ești în apele tale ?

Eu:-Nu am nimic , nu te îngrijora,  zic eu zâmbind fals.

Deliric :- OK,  cum spui tu , eu mâine la 7 plec din Craiova , deoarece  va trebui sa ma întorc în București,  și as vrea sa ținem legătura,  știu ca nu te cunosc de mult timp , dar as vrea sa ținem legătura,  tu ce zici .

Eu:-Îmi pare rău,  dar nu pot , spun apoi ma ridic de pe scaun și ies din apartament .

Intru în lift și îl observ pe acesta ca venea după mine , dar e prea târziu ușile deja sunt închise.

Va urma ....

Deliric Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum