•4•

21 1 0
                                    

Ráno jsem se probudila celá polámaná a nevyspalá.Vstala jsem z mojí až přehnaně skvěle vyhřátý postele a šla do koupelny. Když jsem se opřela o umyvadlo a podívala se do zrcadla,tak jsem si chvíli myslela,že jsem se asi pochcala...

Už upravená a usměvavá jsem sešla dolů po schodech,kde (překvapivě) nikdo nebyl.Bylo totiž půl sedmý.A u nás se v sobotu v půl sedmý prostě nevstává... (XD)
Na lednici vysel papírek,kde bylo napsáno : Musela jsem nutně odjet na týden do Severní Karolíny kvůli tučné nabídce jednoho z našich zákazníků.Nějaké peníze máte na ostrůvku pod miskou.Cameron už o tom ví a postará se o tebe ;)
                              S láskou Mamka :*

No bezva...Máma bude zase pryč.Abyste pochopili,takhle je to už od mých 6 let.Taťka i s mamkou vždy upřednostňovali kariéru před námi.Vím,že to dělali pro nás,abychom se měli dobře,ale kupováním drahých dárků mi ta léta bez rodičů mamka fakt nenahradí...Mít za rodiče vorkoholiky zkrátka není zrovna fajn.

Ze skleněné mísy jsem si vzala nektarinku a nakrájela jí do mističky a bílým jogurtem.

S jídlem jsem šla do obýváku,sedla si na naší prostornou koženou sedačku a zapla televizi,ve které běžely jen dětské animáķy.Nechala jsem tam tedy Mickeyho Klubík a zažraně sledovala Daisy a Minnie,jak se snaží dostat štěně ue střechy klubíku.Jo...Miluju Disneyovky.Hlavně teda Mickey Mouse (<3).

Uslyšela jsem lehké ťapkání po našich mramorových schodech a spatřila Jaxxe,který očividně potřeboval na záchod.Neochotně jsem tedy odložila misku s ještě nedojezenou snídaní,vstala a šla do spodní koupelny se převléknout do sportovního oblečení,které tam mám vždy naskládané

Neochotně jsem tedy odložila misku s ještě nedojezenou snídaní,vstala a šla do spodní koupelny se převléknout do sportovního oblečení,které tam mám vždy naskládané

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

B

ylo sice září,ale bylo teplo (jsme v LA,tak se nediv...),takže jsem si vzala kraťásky,bralet,přes něj šedou mikinu Nike a šedo-bílé tenisky Nike.

Už oblečená a obutá jsem vzala Jaxxe,a šla se s ním proběhnout na pláž,která je nedaleko našeho domu.Mobil jsem si nechala doma,chtěla jsem aspoň na chvíli uniknout z reality,a jen tak svobodně běžet po pláži s Jaxxem.

Na pláži jsme s Jaxxem strávili asi 2 hodiny+ hodina v psím parku.Domů jsem přišla spocená a udýchaná.Bylo už půl jedenáctý v poledne a kluci pořád spali.Šla jsem se tedy vysprchovat a převléknout do něčeho pohodlného

Začala jsem vařit oběd -špagety- tedy nejoblíbenější jídlo kluků

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Začala jsem vařit oběd -špagety- tedy nejoblíbenější jídlo kluků.Když už jsem to měla hotové,špagety,které jsem naaranžovala na obrovskou mísu jsem ještě posipala parmezánem a čerstvou bazalkou.

Nechtělo se mi všech 9 kluk-Carter je na dovolené a vrátí se až za 2 týdny- budit zvlášť, tak jsem jen zakřčela; "Oběd!!"

Chvíli na to se ue schodů ozval dupot těch roztomilejch,ještě rozespalejch a hladovejch bláznů,kteří se na jídlo hned vrhli a neustále mi to chválili.Když všichni dojedli,poslušně odnesli všechno špinavé nádobí ze stolu a postupně mi dali pusu na tvář.

"Ale copak,cumáčci moji malí,za co jsem SI to zasloužila??" "Za to,že jsi tak úžasná a úžasně vaříš" řekl úplně nejvíc roztomile Jack J a ještě roztomileji se u toho uculil (<3)

Jen jsem nad tím pokroutila hlavou a zasmála se.Následující zbytek dne jsme jen leželi u mě v pokoji na posteli a koukali na filmy.Když přišel na řadu horor 'Zhasni a zemřeš',neustále jsem se tiskla na Nashe,který mě bratrovsky objímal abych se tolik nebála.Je prostě skvělej <3

Probudila jsem se až v půl druhé ráno,kvůli ráně,ozývající se z kuchyně.Moc jsem to neřešila,mohl to být někdo z kluků.Jenže když jsem se rozhlédla kolem sebe,byli tam všichni i s Jaxxem přituleném k Aaronovi.

Když se rána ozvala podruhé,už jsem strachy ani nedýchala.Jen jsem byla schovaná za peřinou,přičemž vykukovaly jen mé velké hnědé oči plné strachu.

Jemně jsem drkla do Shawna ležícího vedle mě.Ten jen něco zamrmlal a pokračoval v bezstarostném spánku.Drkla jsem do něj tedy už o něco (o dost) víc.Shawn pomalu otevřel ta svá krasná hnědá očka a roztomile si zívnul.Sakra Melanie!! Na co to myslíš!! Asi ses posrala strachy ze zvuků linoucích se z kuchyně,kvůli kterým jsi probudila Shawna a teď tady na něj myslíš jak na boha... 

Rychle jsem se tedy vzpamatovala a koukla na rozespalého Shawna,který na mě koukal dost vyděšeně a nechápavě.Řekla jsem mu tedy o těch zvucích a poprosila ho,jestli by se tam nešel podívat.

Šli tedy spolu dolů,i přes Shawnovy prostesty aby Mel zůstala v bezpečí nahoře.Mel schovaná za zády Shawna a Shawn a baseballovou pálkou v ruce.

Byli už za rohem kuchyně a byli připraveni čelit i tomu nejhoršímu.

To ještě Mel nevěděla,co ji čeká....

The Wounded Melanie /w MagconKde žijí příběhy. Začni objevovat