Merhaba , benim adim cansu davultepe ataturk ortaokulunda 7.sinf ogrenciyisim okulumda basarili olmama ustun pek de guzelim bu nedenle hayranim cok ancak cok fakir ve cahilim . Sevgili olmak ne bilmem sevgili olunca asiklar ne yapar bilmiyorum . bu nedenle sevdigim kalbimin sahibini bulamadim ayrica okuyup aileme bakmak istiyorum.
Liseye gecis
liseye gecis yildonumdu.Hocalr yilsonu icin plan yapiyorlardi ama biz fakir oldugumzdan dolayi giremiyecektim bu olaydan 2 gun once babm idda oynamisti idda bu aksam aciklaniyrdu ve iddayi kazanirsak 8.000.000 alcaktik kazanmak icin allah ' a yalvariyordum . Aksam oldu annem soba yi yakarken kardesim mina corbayi isitiyordu abim sabri ise ineklere ot veriyordu bende annemin sobayi yakmasi icn odun topluyordum o anda kapi caldi ve babam elinde 2 cantyla eve geldi sobanin yanina oturdu bu sobayla son gunumuz iyice isinalim dedi neden diye sordugumda artik zenginiz dyordu.Piskin piskin babama baktim ve birden havaya zipladim abim geldiginde komsular sikayetci olcak napiyorsun diyordu babam : artik burda oturursak sikayetci olurlar dedi herkes zengin oldugumuza sasirmisti. Ertesi gun annemle abim mobilya alisverisine ben babm ve krdesim mina kiyafet alisverisine cikmistik o sirada yakisikli sari sacli mavi gozlu bir. cocuk gormustum o anda hayatimin askini bulmustum ancak kiyafetleri alip oraya geldigimizde yoktu cok uzuldum yukari cikip evdeki herkese telefon aldik ve ev bakmaya ciktik ev bakmaya gittigimizde ilk baktigimiz evi aldik cok sevindim cunku evin klimasi jeneratoru asansoru parki havuzu ve daha br cok seyi vardi. ertesi gun tamamen tasinmistik . aksam yataga gitmeden once banyomu yaptim diger sexi kizlar gibi banyo yapmaya calistim oldumu blmiyorum.Sonra yatagima girip telefonumu aldim ve kndime feys mi facebook mu herneyse ondan actm ve fotografimi koydum dakikasinda bir istek geldi baktim ki bugunki magzada olan sari sacli cocuk adi aras idi cok begendim hmen kabul ettim abim gorse kzardi ama naplim artik tasindigimiza gore yeni okula gitcektim ertesi sabah kalkip yeni okula kayt yaptirmaya gittik bn normal okula gitmek istersen babam buna karsiydi ozel okula gitmemi istiyordu . Semirhan koleji denen bir yere gittik tipki ev gibiydi orayi cok begendim ertesi gun okula gittigimde aras o okuldaydi hemen yanima yaklasti ve cikista napiosun dedi bende sen kimsin dedim faceden tanismistik dedi hee evet dedim cocuk surtima bakti heralde hee dedigim icin ona tuhaf geldi nede olsa modern birisiydi. cikista yuruyerek eve giderken yanima siyah bmw jip durdu camini acti yanima gel dedi bindim araba bi otoparka goturdu once arka bagaji buyuk diye oraya gittik birden ustume atladi elini vajinama dogru indirdi vajinamla oynamasi bna zevk veriyordu bende onun penisine yaklastim once yaladim guzel gidiyor dedi bende ah oh demeye devam ediyordum o iyice sevdi oksadi goguslerimi yalamaya basladi sonraa otoparkin guvenligi kapiyi tiktikladi ve yavas burda yapmayin dedi ve o hizla giyinerek ordan uzaklastik hemen evine goturdu onun yatagindada ayni seyleri tekrarladik cok zevkliydi icime zevk grip ckiyordu ama penisini vajinama surtunce canm yaniyordu en sonunda ahh dedim ve yeter diyerek yataktan atladim nereye fistik dedi askim bugunluk bukadar dedim dediki gece eve gitme anneni ara arkadasimda kalicam de gec dedi annemi ariyarak soyledim annem onayladi evinde sadece ikimizdik klimayi actik battaniyeyi cektik ve oynastik oy seni seni derken dudagima yapisti ibretlik olsn diye dudagini isirdim :) oha yerim seni dedi yataktan kalktik biraz sarap icelim dedi sarap koydu ictik kafam iyiydi misir patlatmami istedi ben misir patlatirken geldi arkamdan sarildi popumu penisine deydirdi hayatimin anlami dedi dondum dudagima yapistigi anda ne yapacagimi bilemedim beni kucagina aldi ve havada salladi :) misirmizi yedik romantik komediyi izledik o iyice azdi bnde :) Sonra guzel gittkginin farknda olmiyarak omuznda uyuya kalmsm beni yataga goturdu beraber uyuduk cok rahatti sabah erkenden kalkip kahvalti hazirladim baktim uyanmiyor ustne atladm dudagina yapistm oyle kalkti kahvalti yaptik telefonuyla birini ariyarak 2 tane porsche istedi birtane pembe birtane siyah :))
hadi gomlegini giy dedim oda sendee dedi ben onun gomlegini dugumlerken oda benm kini ilikliyordu bu cok keyifliydi hadi gec kalicaz 5dk var dedim emin ol 2 dk da ordayz dedi arabalara atliyarak yaris yaptik :) bu cok eglenceli gidiyordu