Çağan ' ın horlama sesleri yine sabahımı mahvetmişti. Güneşin koyu perdelerimle oluşturduğu o loş ışığın keyfini sürememek bir yan- Heey kim var orda ?Ses mutfaktan geliyordu ne yalan söyleyeyim ödüm b*kuma karıştı . Normalde bu tarz şeylerden sadece korku filmi izlediğimizde korkardım ve dün gece bende bayağı fazla bir etki uyandıran bir korku filmi izlemiştik.
Mutfaktan gelen sesler beni bi hayli korkutsa da Toprak abim ve her zamanki kahvaltı seansımızın hazırlanış süreci olduğunu sonradan fark ettim.
Toprak abimin uğraştığı bir çok hobisi vardır bunlardan biri hatta en sevdiği yemek yapmak .
Yamanın işi gücü karı kız peşinde koşmakdır. Şimdi odasına girsem görmek istemeyeceğim iğrenç bir yatış şekli ile yatağa uzanmış, kör kütük sarhoş bulabilirim. Bu nedenle odasına gitmek yerine ilk aşkıma (Toprak abim) yardım etmeyi tercih ettim . Çağan'ı ne kadar uyandırmaya çalışsam da uyanmadı ben de gözlerimi devirerek odadan çıktım ve aşşağı indim.
Orta tezgâha zıplayarak oturdum ve abime :
- Allah'ım bu ne yakışıklılık. Cennete düştüm galiba .
- Oooo,hanfendi bu ne yağcılık döküp bakıyım ne istiyorsun.
- Ya abişim niye öyle diyorsun. Ben sana böyle bişey söyleyince sana illa yağcılık mı yaptığım anlamına geliyor.
- Eveet.😂
Yaman:
- Oooo gençler bakıyorum gene kaynatıyonuz. Sizi gidi siziii.
- Yaman ! Beni dellendirme. Zaten kör kütük sarhoşsun .
- Ne sarhoşu yaa . Kim sarhoş?(!)
Bu sırada daha fazla tatsızlık çıkmasın diye
Çağan:
- Yaman gel buraya ciğerim.
-Yaa bi durun bee.
- Lan gelsene buraya . Biz de dün acı çektik ama bu kadar da değil.
Dün baba demeye utandığım babamın büyük dedesine benzediği , a nemin ölümüne sebep olduğu gündü. O gün genellikle morallerimiz sıfır olur , kendimizi özgür bırakırdık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babam
RandomToprak : Kardeşlerin en büyüğü Özel Karaca Hastanesinde Kalp-damar cerrahı. Anaç ve korumacı bir kişiliğe sahip ve çok zeki. Yaş:35 Yaman : Özel Karaca Hastanesinde Estetik cerrahı. Çapkın birisi. Yaş:30 Irmak : Özel Karaca Hastanesinde Beyin cerr...