Capitolul 1 (vol. 2)

69 7 2
                                    

Britney's pov
Bună. Eu sunt Britney. Doar o simplă vrăjitoare de 16 ani. Sunt în al 2-lea am la şcoala pentru vrăjitori. Nu puteam fi singură. A intrat şi sora mea geamănă. Eu sunt genul de elevă normală. Ea este tocilara. Cea care învață mereu şi ştie totul. În zilele libere mergem în vizită acasă. Mama mea, adică mama noastră, este conducătoarea tărâmului magic. Colega mea de cameră la şcoală este Ema. Îmi este cea mai bună prietenă. Chiar acum sunt la ora doamnei Mora. Nu sunt prea atentă în general la orele ei
d. M: Domnișoară Britney? Poţi repeta tot ce am spus până acum la oră.
e: Nu pot.
d. M: De ce?
e: Nu eram atentă. Mă puteți lăsa în pace? Nu am chef de dumneavoastră acum.
d. M: Cum îţi permiți să vorbești așa? De ce nu iei exemplul de la sora ta ,Emily?

Este îngrozitor când ai o soră. Şi mai ales când ai o soră ca Emily. Toţi profesorii îmi spun să iau exemplul de la ea. De parcă ea ar fi un exemplu pentru mine.

Emily's pov
Da, zilele libere au trecut foarte repede şi ne-am întors la şcoală. Surprinzător, în pauză se oprește lângă mine Justin. Chiar dacă este ucenic de vrăjitor este cel mai popular băiat din al 2-lea an.
J: Bună Emily.
e: Justin, bună.
J: Ce faci?
e: Ce face de obicei o tocilară.
J: Nu pari o tocilară.
e: Poate că nu par dar sunt.
J: În fine. Vrei să ieșim?
e: Eu sunt Emily. Ești sigur că nu mă confuzi cu Britney?
J: Da. Sunt destul de sigur.
e: Bine atunci eu plec.
J: Dar nu mi-ai răspuns...

Nu i-am răspuns. Poate veți spune că nu am curaj să fac asta dar nu-i aşa. Mai bine îi cer un sfat şi Larei, colega mea de cameră şi singura mea prietenă.
L: Ești sigură că nu te-a confundat cu Britney?
e: Ştiu, nu? Asta am spus şi eu. Dar nu. A spus că nu m-a confundat.
L: Şi ce i-ai spus? Vei ieși cu el sau nu?
e: Nu i-am răspuns.
L: Cum adică nu i-ai răspuns? Ești proastă?
e: Nu ştiam ce să-i spun.
L: ,,Da. Ies cu tine" sau ,,Nu. Nu ies cu tine". Ce-i așa de greu?
e: E greu pentru mine. Sunt o tocilară. Nu am prieteni, şi băieţii nu vorbesc cu mine. Nici fetele.
L: Dar poate Justin chiar te place.
e: Justin este ucenic de vrăjitor. Nu cred că pot fi cu el.
L: De ce nu? E tot vrăjitor.
e: Dar părinții mei vor să fiu cu un vrăjitor cunoscut. Unul important. Bine, cel puţin mama vrea. Tatăl meu îmi spune să fiu cu cine îmi doresc. Cu cine vrea inima mea.
L: Tatăl tău are dreptate. Nu trebuie să fii cu cine vrea mama ta. Dacă vrei să fii cu Justin fii cu el.
e: Bine. Mâine îi voi spune că ies cu el.
L: Bine.

Britney's pov
E: Te-ai despărțit de Justin? De ce ai făcut asta?
e: Păi nu-mi mai plăcea de el.
E: E o pierdere pentru tine. Erai foarte populară când erai cu el.
e: Adică nu-s populară?
E: Ai fi dacă toți ceilalți ar şti cine ești cu adevărat. Mama ta este conducătoarea tărâmului magic. De ce nu vrei să spui?
e: Dacă voi spune şi Emily va fi populară. Nu doar eu.
E: De ce îţi pasă de asta?
e: Ea nu vrea să fie populară. De ce să fie dacă nu vrea.

Următoarea zi
Emily's pov
Merg la Justin. Sunt puțin rușinată pentru că stau pur şi simplu în faţa lui şi nu spun nimic.
J: Ai de gând să spui ceva sau vei sta aşa la nesfârșit?
e: Să vreau ieșim.
J: Ce?
e: Îmi pare rău. Vreau să ieșim.
J: Serios?
e: Da. Bine, dacă şi tu mai vrei.
J: Da. Vreau.
e: Bine. Când?
J: Când vrei tu.
e: Nu. Când vrei tu.
J: Bine. Azi la ora 4. E bine?
e: Da. E bine. Ne vedem atunci.

Orele au trecut destul de repede. Este ora 3. Mai este doar o oră.
e: Să mă pregătesc de acum?
L: Căutăm haine.
e: Asta e uşor.
L: Ba nu. Jumătate din dulapul tău e plin de uniforme.
e: Bine. Caută tu. Tu ești "experta" în haine. Şi, în caz că nu m-ai văzut am făcut ghilimele în aer.

M-am pregătit apoi am plecat. Am așteptat puțin. Puțin mai mult iar Justin nu a mai apărut. Poate a intervenit ceva. Poate nu am înțeles eu bine ora.
A doua zi la şcoală Justin vine la mine.
J: Chiar credeai că aş ieşi cu tine? Cu o tocilară?
e: Eu credeam că...
J: Trebuia să te mai gândești. Tocilarii nu ştiu tot? Cred că s-a făcut o excepție la tine. Îţi spun eu. Cei populari nu ies cu tocilarii. Ai înțeles?
e: Da.

Magie Dezlănțuită  vol. IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum