Damian:(Sertçe kum torbasına yumruk atmaya başladım bir süre sonra içinden kumlar dökülmeye başladı,delinmişti.Nefes verip eldivenlerimi çıkarttım)
Aurora:"Sakin olman için seni doktora götüreceğim bir gün cidden"
Damian:"Peki beni sen mi tedavi edeceksin doktor?"
Aurora:"Hayır başka bir doktora ne yazık ki alanıma girmiyor"
Damian:"Yazık...seninle daha kolay tedavi olabilirdim"
Aurora:(Güldüm)"Cins"(Omzuna vurdum,elim acıyınca koluna dokundum)"Sertmiş"
Damian:"Kötü bir şey mi?"(Tek kaşımı kaldırdım)
Aurora:"Hayır,değil saçmalama hangi kadın sevgilisinin kaslı olmasından şikayet eder?"
Damian:(Gülümseyip yüzüne eğildim)"Hoşuna gidiyor yani?"
Aurora:(Gülümsedim ve elimi yanağına koydum)"Evet"
Damian:(Onu öpmek için eğildim ki-)
Jason:"HEY!!Küçük kuşada bak sen!Naber kardeşim"
Dick:"Jason onu rahat bırak"(Yanlarına gittik kızın elini öptüm)"Sen Aurora olmalısın, memnun oldum.Damian'ın bahsettiğinden daha güzelmişsin cidden"
Jason:"Damian ciddiymiş lan gerçeksin"(Kızı süzdüm)"Onunla zorlamı çıkıyorsun?Seni tehdit ediyorsa bak söyle korkma sakın"
Dick:"Ona iyilik mi borçlusun?"
Jason:"Hamile kaldın da ondan mı çıkıyorsun?"
Dick:"Sadece tipini felanmı beğendin?"
Tim:"Sana onunla çıkman için para mı veriyor?"
Damian:"Yeter lan!Sen nerden çıktın?Siz beni neden bırakmıyorsunuz?"(Ofladım)"Aurora , bu gereksiz varlıklar benim abilerim oluyor , şu embesil lağam faresi görünümlü kişi Tim,şu sapık olan Dick ve şu torbacıya benzeyen de Jason"
Aurora:(Güldüm)"Memnun oldum"
Jason:"Kendin prenssin sanki amına koduğum"
Dick:"Hey!Düzgün konuşalım ayrıca çekici olmam beni sapık yapmıyor"
Jason:"Hayır herkese yavşaman seni sapık yapıyor"
Tim:"Lağım faresiymiş hah!Sende Jason'ın sarhoş haline benziyorsun , çarpılmış gibisin, ben laf ediyor muyum?"
Jason:"Siktir lan piç"(Tim'in kafasına vurdum)
Damian:"DEFOLUR MUSUNUZ?!!"
Dick:"Cevaplamadı daha kız?"
Aurora:"Hayır hamile değilim,bana para ödemiyor,ona borçlu değilim ve beni tehdit etmiyor onu seviyorum ben"
Jason:"Bence biraz düşün bak parayıda seviyor olabilirsin yargılamam ben de para severim"
Dick:"Ya da dış görünüş seviyorsundur?"
Tim:"Ya da vücut, olamaz mı?Ama cidden Damian'ın ruhunu mu seviyorsun?Bak aile dışındakilere çok kabadır"
Dick:"Aileye bile kabadır genel de"
Damian:"Of bi defolun gidin be"
Jason:"Şaka yapıyoruz lan piç kurusu, herneyse, tamam çıkın hadi yukarı"
Aurora:"Ailen...değişik, sevdim"
Damian:"Bir de babamı gör"