Sorun Ne Mi ?

81 1 0
                                    

 Sorun:

  üzerinde düşünülmeye değen ve çözüm getirilmesi, olumlu ya da olumsuz bir sonuca ulaştırılması gereken durum.

Sorun'nun ne olduğunu anladınız umarım ama bu sorun la benim sorunumun alakası yok sorun -10 iq insanlar örneğin aptal Wattpad kullanıcıları ve -10 iq insanlar. wattpad tamamen ergenlerin kullandığı salak salak seks dünyaları yazıp. Gerçek hayatta bir bok olamayışlarını destekleyen boktan bir site. Ben bu siteyi açalı 10 dakika falan oldu sinirim tepemde. Şuan bunu okuyan kişi eğer karşı çıkıyorsa o da bir aptal. Neden peki çünkü bok var size aptal diyorum hayır ya siz harbiden aptal olduğunuz için aptal diyorum herkes alınsın üzerine benim gibiler dahil. Bu mal kızlarla bu mal erkeklerle muhattap olmak istemiyorum. Bu siteyi kullananlar zaten beyinsiz 2 cümle aşk hikayesi okuyup efkarlanıyorsunuz üzülüyorsunuz .3 cümle korku okuyorsunuz akşam götünüz sıkışıyor yatınca neden ? Siz salakmısınız inkar edemezsin çünkü aynen bunu yapıyorsun gerizekalı . Neyse az önce video izleyip size geçirdim tamam şimdi siz yorumunuzu küfürlü de küfürsüz de yapsanız iyi de kötü de yapsanız sikimde değil :D tamam şimdi az sorgulayın ben ne malım diye arkadaşına sorma bunu sana karşı olan birine sor sonra kötü yorum yaparsa o haklıdır siz kudura durun ben muhteşem hayatıma özel jetimde devam edicem.   

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 16, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NEDEN ?Where stories live. Discover now