~Yoongi~
Jag var Ute med Mina kompisar i BTS inte alla men några speciella som Jin, Jungkook och Taehyung vi var bara fyra men det var trevlig, vi gick på gatan på väg till köpcenter för Jin behöver att köpa något, så vi gick för vi bor inte så långt ifrån köpcentrumet, på vägen ditt så pratar vi om allt möjligt "Har du träffat någon än?" Frågade Jungkook som står bredvid mig, jag kollar på han medans vi går, Jungkook armbågade mig på armen och ler medans han kollar på mig oxå, "har du inte träffat någon som är speciell för dig?" Denna gång var det Taehyung som pratade och nu kollar han på mig oxå "du kan berätta" Sa Jin och nu kollar på mig jag stannar och dom stannar lite längre fram "jag har träffat min familj" Svarar jag och dom set ut som dom inte fattar något "er alltså" Säger jag och jag går en 'Aww'-blick från alla "vi är fin familj" Sa Jungkook och kommer närmare, nu står han framför mig "vi är glada att du kom och vi skapade BTS" Sa Jin och kom närmare oxå "vi alla är som en enda stor familj" Sa Taehyung till slut och han kom med kraft och tryckte in alla i en kram, "ska vi inte fortsätta?" Frågar jag när vi har släppt kramen "ja, just de, visst kom vi går" Sa Jin och började att gå mot Köpcentrumet vi följde han, när vi kom fram till köpcentrumet, innan vi gick in i själva köpcentrumet så ser vi en Tjej sitta mot en väg i en gränd som är bredvid köpcentrumet, jag tänker inte så mycket på det och vi fortsätter att gå in på köpcentrumet och köper det vi behöver, vi går ut ur köpcentrumet och ser att tjejen är borta, vi tänkte att vi kan gå till vågat favorit ställe och det är ett tak so är på en hög byggnad och vi alla i BTS älskar utsikten man får så vi fyra går ditt innan vi går hem, vi pratar och skrattar på väggen sen när vi kom upp till taket så stannar vi när vi ser att det är samma tjej som vi såg o gränden är har och hon har magen på kanten av taket och lutade sig fram inte så hon ramlar men hon bara står så, "vad ska vi göra?" frågar Jungkook till oss, jag kollar på han och sedan på Henne igen, jag går fram lite så jag står framför Killarna, jag står typ 4 meter ifrån henne och resten av killarna står 5 meter ifrån henne "hej" sa jag och hon hoppar till och var nära på att falla men hon tog tag med dina händer så inte faller, hon sätter sig upp på kanten och kollar på oss, hon har bleck hud men hon är vacker som fan...
~Nora~
jag lutar mig över kanten på taket, *varför jag jag kvar har? kan jag inte hoppa? jag gör det på tre* tänker jag *ett* *två* *tr-* jag blev avbruten a någon "hej" sa en mörk röst jag hoppar till lite, jag höll på att falla men jag tog stöd av mina händer, jag vänder mig om och sätter mig på kanten av taket, jag ser fyra killar som kollar på mig "hej vilka är ni?" jag frågade med en kall röst dom kollar på varandra sedan på mig igen "jag är Yoongi och det där är Jungkook, Jin, Taehyung" sa han och pekar på dom andra killarna, jag gillar deras namn tänker jag "vad gör ni här?" frågar jag och det ser ut som om dom tänker "det här är vårat favorit ställe" sa Jungkook killen och kollar på mig i ögon "i'm sorry, jag kan gå om ni vill vara ensamma" Säger jag och börjar att gå men jag stannar för jag hör någon säga något " Vänta! Vad heter du?" Frågar Yoongi tror jag att det var "Nora" Säger jag och går iväg *varför får jag bara inte sluta med att bli skadad?* jag gick ut ur byggnaden jag går tills jag hör en röst som får mig att stanna igen "vänta!" Jag vänder mig om och ser...
////////////
Förlåt för en dålig början men den kommer bli bättre, och kolla på den här profilen och då ser du att jag har en annan bock och det är min vän efter som vi delar användare tack
YOU ARE READING
Sorry I Made You Cry (Yoongi- Fanfiction)
FanfictionYoongi hade varit deprimerad , men han kom över det när han träffade sex par killar som nu är hans bästa vänner och nu kallas deras lilla grupp för BTS och alla är som en familj, killarna hade känt varandra i två år medans Yoongi har känt dom i ett...