'Arrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhh '
"woiiiii... Kau memanggg.. Lahh pergi lahh pakai baju dulu...haisss tak malu ke..... Pergilahhh"sambil menolak nya ke bilik tidur nya...
"tak nak tengok ke... Haisss body aku cantik tau.... Nak ke.. Aikk baju je suruh pakaiii ke nak aku tak pakaiii seluarr ekkk"hewbert masihh lagi menyakattt akuu
"woiii bangsatt kauu memangg kann aku kata pakai baju and seluar lepas tu keluar aku tunggu kau kat luarr... "sambil aku berlalu dengan menahan malu + marah + geramm
Aissshh dia ni memang buat aku malu je.... Memang tak reti tutupp seluruh badan lahh budak niii....desis ku dlm hatiii.
Setelah menunggu 5minitt..kaki aku mula lengguhh.. Aku pun Dudukk.. . Kat tepi tangga bilik dia... Tak panas pun buntut aku ni. ..dia keluar andd...
"haaa..kau nak apa tdiii... "
"takk de lahh penting aku pergi cari keje ni.. Aku kasi tau ni sbb mana tau kau...cari aku nntii okk soo kalau nk cari aku ..cari aku kat mall sana keyyy.. "
"woiii aku nk ikut kauuu. ...yelah mana tau akuuu blehh tolong kau cari yangg cecantikk.. Kann..bolehh lahh ajak akuuu... Pleaseeeee"sambil buat muka comel lahh tikkk..
"aisshhh yelahh2 jomm.. "
"okkkk camtu lahhh "sambil cubitg pipi akuu
"oiiii kauu ni nk kena kann "
"alahhh tk yahh camtuuu gurauu je.. "
Lalu aku dan dia pergi denga jlan kaki...
.. Masa jln kaki...
Aisshhh boringg lahh camnii ada org teman nii tpi dia ni asyikk main phone dia haisss...aku jgakk memula kn permulaan... Percakapann"emmm....kau ni asyikkk main phone je keje... Kata nk teman kannn tpii buatt macamm tiangg je kat sinii.. "
"aisss ....jgn bisingg lahh.. Ehh pandangg sini lokkk.. ..clikk2..okk. .."
"oiii.....kau ni buat apa haaa... Bakk sini phone kauu cepattt..!!!
"aisss ..tde lahhh aku nk test api aku jp andd bunyi nii....ada masalahh tu lahh aku nk testt.. Je.. Fahamm...
"yee fahammm... Sorryy lahh"
"yelahhhh"
Jln jln dan jlnn..
*sambungg*
_______________________________________
Sorry pendek je... Tak de idea.. Lahh
YOU ARE READING
KAWAN
Short Story"aku gan kau just KAWAN kan kenapa kau nak tahu semua pasal aku.. "Hqisla "kau suka aku? aku suka kau? ke"Hqisla "kau tak pernah macam ni, kenape "Hewbert dan.. "kau pompuan... sentisa kat sisi dia sbb kau KAWAN dia je kan.., kesian lah kat...