Herkes önce uyanmıştı Zülal. Zarfı annesine vermek için hizmetlilerden birini çağırmıştı. Kapıda tanımadığı birinin verdiğini söyleyecekti hizmetli. Zülal koridorda gizlenmisti. Annesi koridorda yürürken hizmetli zarfı vermişti. Annesi merakla açıp kağıda baktı. İkizi olduğunu okuduktan sonra diğer kağıdı acele ile okudu. Endişelenmişti.
Çocuğunu vermiş olabilirsin ama gerçekleri saklayamazsin... Başta kızın olmak üzere herkes öğrenecek gerçekleri. 2 gün içinde çocuğun yanında olacak... Eğer buna engel olmak istiyorsan saat 2 de aşağıda yazdığım adrese gel. Gelmezsen herkes her şeyi öğrenir...
Koşarak odasına girdi. Eşine yani Zülal'in babasına her şeyi anlatmıştı. Konuşmalarını dinlediğinde ikisinin birlikte orada olacağını duydu. Evden çıkıp Dilek'e de bir zarf verdirdi. Sokaktaki çocukları kandırmak kolay olmuştu.
"Dilek Teyze bunu sana bir tane abi vermemizi söyledi"
"Nasıl biriydi"
"Söyleyemem"
Çocuk koşarak gidince Dilek okumaya başladı.
Saat 2 de aşağıdaki adrese gelirsen benim kim olduğumu görmüş olursun... Konuşmak istiyorsan bekleyeceğim. Eğer gelmezsen herkes her şeyi öğrenecek...
Saatin 2 olmasına 2 saat vardi. Dilek hazırlandı. Zülal Ahmet'e gittiğine emindi. Pelin'in evine gidip hazırlanmalıydı.
"Zülal yanlış yaptığını düşünmüyor musun? Başına bir şey gelecek"
"Merak etme... Beni maske ile tanımayacaklar"
Zülal saçını topuz yapmıştı. Kep siyah şapka takmıştı. Kapşonu ile kafasını kapatmıştı. Siyah pantalon ve bot ile kendini iyi kamufle ettiğini düşündü. Yüzünü de siyah ağız maskesi ile kapatti. Sadece gözleri görünüyordu.
Adresteki alana geldiğinde bir köşede bekledi. Annesi ile Dilek karşılaşacaktı. Ondan sonra onların oraya bir zarf atıp kacacakti. Amacı gerçekten Büyük Patron olduğunu göstermekti.
Annesi ile Dilek birbirini görünce karşılıklı bakıştılar. Birbirlerinden şüphelendiler.
"Büyük Patron sen misin?"
"Hayır! Asıl sen misin? Hem cocugunu veriyorsun hemde geri almaya mı çalışıyorsun"
"Hayır. Büyük patron denen kişiden zarf aldığım icin geldim. "
"Sana da verdi demek... Her şeyi söyleyeceğini söylüyor"
"Bizimle uğraşmaya çalışan biri bence"
"2 gün içinde herkes her şeyi öğrenecek"
"Söyleyemez. Sadece oynuyor"
Zülal kendini hazırladı. Kosacakti. Zarfı eline alıp yavaş yavaş yanlarına gitti. Pelin ileride döndükten sonra arabanin içinde onu bekleyecekti.
Zülal 10 adim kala zarfi onlara atti. Annesi ile Dilek zarfı görünce peşinden koştular. Zülal daha hızlı olduğu için onlardan kurtuldu. Dilek zarfı okumaya başlamıştı. Annesi 'Büyük Patron' diye bağırmıştı.
"Şöyle yazmış:
İki anne birlikte olduğuna göre gerçekleri söyleme zamanı geldi... Benden size 3 gün birlikte ne yapıp edip gerçekleri ikizlere söyleyin. Beni görmek istiyorsanız dediğim yere gelip ikisinin de ikiz olduğunu anlatan belgeyi imzalayın.
""Dediğini yapacağımızı mı düşünüyor bu"
"Hayır ama onu görmemiz gerek. Kim olduğunu öğrenmeliyiz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLEĞİM MELEĞİM HER ŞEYİM SENSİN
Novela JuvenilYaşadığı kaza onu sonsuz karanlığa sürüklemişti. Kimsesiz, yapayalnız ve korkmuştu. Hiç kimseyi hatırlamıyordu, hatırlasada görmedikten sonra onlar olup olmadığını nasıl anlayacaktı...