2. kapitola

4K 150 8
                                    

Přes všechny ty kecy ostatních na chodbě, jsme nějak došli do třídy.  Zalezla jsem si do své poslední lavice. Sedím tam od té doby co mě učitelka rozsadila s Adamem. Adam sedí s Mendesem. Ten je z těch kriplů asi nejnormálnější. Já jsem v momentální situaci ráda, že sedím sama a vzadu.

Mendes se s Adamem nebaví a proto mě překvapilo že tam vedou nějakou debatu. Po chvilce Adam přišel za mnou. ,,Víš na co se mě ten blbec právě ptal?" sedl si Adam naštvaně na židli vedle mě. ,,Ehmm, ne" podívala jsem se na něj zvláštním pohledem. Nechápala jsem proč byl naštvaný. ,,Zeptal se mě jestli seš volná" nahodil ještě uraženější pohled, než měl do teď. Já se začal smát. ,,A co jsi mu na to odpověděl?" zeptala jsem se. ,,Že v žádným případě" podíval se na mě. ,,Adame?" usmála jsem se na něj. ,,Jseš moje. Sice jen nejlepší kamarádka ale jemu bych tě nedal" usmál se taky a já ho obejmula.

Začalo zvonit a tak si Adam musel jít sednout na místo. Do třídy vešel pan Brown a začal se věnovat hodině matematiky. Všechny si nás postupně volal na spočítání příkladu na tabuli aby věděl jak jsme na tom. Já šla první.

,,Slečno Wilson pojďte" podal mi učitel křídu a já šla zpočítat příklad. Přišel mi vcelku jednoduchý, takže jsem ho měla do minuty spočítaný. ,,To je dobře, můžete si jít sednout slečno" řekl, když se podíval na výsledek.

Po mně šli ještě asi další tři lidi a pak Adam. Samozřejmě to spočítal dobře. Tuhle látku jsem mu vysvětlovala minulou sobotu ještě u otce... Zabila bych ho kdyby to nespočítal.

Teď byl na řadě Mendes. Vůbec to nechápal. ,,Shawne, takhle to nepůjde. Máš nejhorší prospěch z celé třídy" začal na něj mluvit pan Brown a Mendes sklonil hlavu dolů. ,,Někdo tě bude muset doučovat" řekl nakonec. ,,Danielle vy doučujete občas Adama, že?" zeptal se a já věděla, že jsem mrtvá. ,,No, Ano" přikývla jsem nakonec. ,,Dobře, odteď máte na starosti i tady pana Mendese" usmál se na mě učitel a já třískla hlavou o lavici v domnění, že se proberu. Celá třída vybouchla smíchy. Není to sen.

Adam ke mně okamžitě přiskočil,  aby zjistil, jestli jsem v pohodě. ,,Dobrý, běž si sednout" začala jsem si mnout čelo.

***

,,Adame, to není fér" začala jsem se na něj vztekat i přesto, že jsem věděla, že on za to nemůže. ,,Já vím" pousmál se. ,,V kolik je dneska to doučování?" poklepal mi na rameno Mendes. ,,Hodí se ti to v půl šesté?" zeptala jsem se otráveně. ,,Jasný tak v půl šestý v kavárně!" vykřikl a rozběhl se za kamarády. Blbec.

,,Ty jdeš se mnou" otočila jsem se na Adama. ,,Dneska mám fotbal, promiň" podíval se na mě omluvným pohledem. ,,A nehraje náhodou i Mendes?" ,,No jako jo ale dneska má doučování." začal se smát a než mi došlo jak to myslel tak byl pryč...

Šla jsem si tedy do skříňky uklidit učení. Dala jsem do ní učebnice a vytáhla si svůj batoh. ,,Ahoj" ozvalo se šeptem u mého ucha. ,,Camerone?" zeptala jsem se a otočila se. Cameron dal své ruce na mé boky a pak je pomalu začal přesouvat na můj zadek. ,,Nech mě!" vyštěkla jsem a vlepila mu facku. ,,Ty kurvo pitomá" jeho hlas byl naštvaný. Ruce opřel vedle mé hlavy a začal mě líbat na krku. ,,Nech toho! Pusť mě!" křičela jsem. Místo toho aby mě pustil, tak mě do krku kousl. Začala jsem brečet. ,,Znovu už ne, prosím" šeptala jsem mezi vzlyky.

,,Pust jí, okamžitě!" zařval můj nejlepší kamarád. Nevím kde se tam vzal ale jsem ráda, že tam byl.

,,A nebo co?" sundal ruce, které měl okolo mé hlavy a jednou mě plácl po zadku. ,,Já tě zabiju ty kreténe!" vykřikl Adam  napřáhl se a vrazil mu pěstí do brady. Cameron vypadal chvilku zmateně ale pak Adama přišpendlil ke skříňce a začal mu sázet rány do obličeje. ,,Camerone nech toho!" vyjekla jsem a snažila se ho od Adama dostat.

,,Camerone pusť ho nebo ho zabiješ!" přiběhl Mendes a silou toho idiota od Adama odtrhl. ,,On si začal!" zaječel na něj Cameron a Mendes si ho odvedl stranou. Já mezitím začala ze země sbírat Adama.

Z nosu mu teklo spoustu krve a začínal se mu rýsovat monokl pod levým okem. ,,Pojd půjdem" promluvila jsem potichu, sebrala si ze země batoh, který jsem tam hodila, když jsem se snažila Adamovi pomoct a podepřela ho, protože jsem počítala s tím, že se mu musí motat pořádně hlava...

Doufám, že se vám knížka líbí  <3

Bad Reputation (Shawn Mendes) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat