2. csalamádé*

18 0 2
                                    

*csalamádé=kihívás (ne kérdezzetek xd)

Sziasztok! Az első ami felmerülhet, hogy miért 2.? A válaszom erre az, hogy már kaptam egy kihívást, viszont azt még az egyik könyvembe tettem ki (Wings). Vagy az díj volt? Na már mindegy😂.
Mostanra viszont úgy gondoltam, a kihívásoknak, díjaknak, és a gondolataimnak szükség lesz egy külön könyvre, hogy akit nem érdekel, azt ez ne idegesítse.

Megint csak hülyeségekről beszélek... na tehát itt is van a kihívás, amit Onlysomebody00 -nak nagyon szépen köszönök❤

Szabályok:

1. Rakd ki a szabályzatot.

2. Írj 13 tényt magadról.

3. Muszály megcsinálnod.

4. Egy heted van, hogy megcsináld.

5. Könyvben kell teljesíteni, nem kommentben.

6. 15 embert jelölj meg rá.

7. Adj kreatív címet ennek.

Feladat teljesítése: (? XD)

1. Kész (még le is írtam😘😏)

2. Aaakkoor itt vannak:

1. Szeretek tényeket írni magamról, de ha muszály, sosem megy...

2. Nincs háziállatunk. Anyáék arra hivatkoznak, hogy túl sokat utazunk, és elpusztulna ha otthonhagyjuk, persze nem vinnénk magunkkal😒🙁... (tudom hogy nem ilyen egyszerű xd)

3. Tudom mozgatni a fülem.

4. Mindent mindig megpróbálok megmagyarázni. Ez szerintem egy elég rossz tulajdonságom.

5. Könnyű megsiratni. Nagyon érzékeny típus vagyok, és még ha nem is akarok sírni, sokszor akkor se bírom ki.

6. Könnyű megsérteni, viszont nem vagyok haragtartó. A leghosszabb idő amíg mérges voltam valakire, az 3 nap volt :c. Pedig igyekeztem.

7. Nem bírom, ha hazudnak nekem.

8. A kpop eléggé megforgatta az életem és nem vagyok biztos benne, hogy nekem ez jót tett... lehet erről majd meséljek később. (Ha érdekel bárkit, jelezzétek)

9. 2018-ban fogok felvételizni (Drukkoljatook😇)

10. 3 instagram oldalt vezetek. Egy privátot, egyet @kpopper.csoportok néven és a harmadikat meg most nem kívánom megosztani, bocsi.

11. Szeretek utazni. Mármint autóban, repülőn, vonaton, vagy bárhol ahol sokáig lehet utazni.

12. Szerintem jó a helyesírásom, legalábbis a velem egykorúak 80%-nál jobb, mégis mindig lecsesznek, hogy béna vagyok ebben :c

13. Reálisan látom a testképemet, yey ^-^

3. Megcsináltam😄.

4. Hátőő.... az egy hónapban bennevagyok 😇😇😇😅

5. Ezért hoztam létre egy külön könyvet is!

6. Hujuj... na akkor itt vannak:
LoKenyer
VictoriaStyles9707
ParkSandraa
ifzsanna
nagycsilla000
viktoorria
valakipls_yaoi
HanMingSoo
d0dges
RainaBanforth
just_drawing_girl
kofnor1997
hanseulmin55
vdory90
dorinasz_
Ez így 15 :"D

7. Szerintem elég kreatív lett XD (igen, tudom elbaszódott humorom van, volt kitől örökölni😂)

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 04, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Szemét Dél-KoreábólDonde viven las historias. Descúbrelo ahora