Глава 25

155 18 0
                                    

След няколко часа
Беше станало нощ,а Канг Ън Сузи тъкмо наближаваше Сеул. 
Тя не се бе обадила на никого, за да не ги притеснява. Когато слезе, тя извади телефона си,за да си вземе такси.
-О супер. Нямам батерия.-Измрънка. Огледа се за такси.
Тъкмо видя едно и една жена, се качи в него.-Ох неее..-Изпофтя.
Тя взе куфарите си  и тръгна. Сузи вървеше по тротоара на моста, където беше река Хан.- С това темпо ще се прибера за 2 дни.
Отекчената 'и физиономия озаряваше цялото 'и лице. Вече бе започнало да и става лошо,  и да я болят краката понеже вървеше от час.  Точно тогава Джин минаваше по край нея с колата.
-Това не е ли онова момиче от партито на Шуга с гаджето 'и, където беше?-Запита се. Той забеляза зад нея да върви някаква странна фигура. Джин отби колата, точно, когато онзи искаше да нарани Сузи. Момичето се разписка и го удари между краката,онзи се свлече на земята,а тя започна да рита.
-Ще се мъчиш да ме изнасилиш ли,а!?-Скара се Ън Сузи. Джин се приближи към нея.
-Хей спокойно момиче. Ще го убиеш.-Каза Джин и я дръпна от него.-Мислех,че имаш нужда от помощ,но явно съм се заблудил. Силна си.-Усмихна 'и се.
-Знам.-Намигна му.-Ти си ми познат от някъде,но не помня от къде.
-Партито на Йонги. Бях там.
-Ааа да. Сега се сетих,онова момче, което се грижи за всички,нали?
-Точно.-Засрамено погледна в земята с усмивка.
-Съжалявам не ти помня името, но знам,че ти помогна да открием Мин А.
-Да. Не се тревожи,аз съм Ким Сеокджин. Но може да ми викаш просто Джин.
-Добре Джин.-Усмихна се.-Аз съм Канг Ън Сузи,но може просто Сузи.
-Е Сузи защо си сама тук с тези куфари?
-Бях с гаджето си в джубина,т.е. с бившия ми и понеже скъсахме, се върнах.
-Кафти. Искаш ли да те закарам до някъде? Връщам се от работа.
-Ами всъщност да. Дано не те притеснявам.
-Няма не се притеснявай.
Сузи,се качи отпред до шофьора.
-На къде си?-Попита Джин.
-Всъщност искаш ли да отидем на кафе?
-Разбира се.-Погледна я с усимвка и се насочиха към едно кафене близо до дома на Сузи.
-Какво ще желаете?-Попита сервитьорката.
-За мен гореш шоколад.-Отговори Сузи.
-И за мен.-Каза Джин.-Съжалявам, че ще попитам,ако искаш не ми кавай,но вие защо скъсахте?
-Той се влюби в друга.-Отговори загледа в масата.
-Той е глупак щом е зарязал такова добро момиче.
-Много си мил.-Усмихна се Сузи.
След шоколада,той изпрати Сузи.
-Ще се радвам да се видим пак Сузи.-Усмихна се жизнерадостно Джин.
-Не само ти Джин.-Намигна му.- Доскоро.
-Доскоро.-Отвърна Джин и се качи в колата. След като Сузи влезе, тя се облегна на вратата и се усмихна влюбено,както и Джин,когато потегли. 

Понеже рядко споменявам Сузи реших тази глава да бъде само за нея сега.

Promise \Complete\Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt