#2-İlk gün

0 0 0
                                    

Roger, geldiği ilk gün kasaba halkıyla tanışmak için meydanda geziniyordu. Saat oğlen 2 civarıydî. Kasaba halkı garipti. Biribirleriyle pek konuşmayan insanlar oluşturmaktaydı kasabayı ve bu Roger'ın işine geldi. Aslında oda pek haşır neşir olmak istemiyordu ama işi düşer diye bunu yapmalıyım diye düşünmüştü
     Saat 4 ü gösterdiğinde Roger bankta elinde bir gazeteyle bankta oturuyordu. Gazete okumayı severdi. Hele hele bilim ve biyoloji hakkında yazılar onun ilgisini çekerdi. İlk sayfaya göz gezdirince manşetteki haber bilimden ve biyolojiden daha fazla dikkatini çekti. Manşette: "Wasteland'ta sır ölüm! Harry McDawn Gece saatlerinde ormanın kasabaya 50 m yakınlarında ölü olarak bulundu! Vucudunda herhangi bir mermi izi yoktu ama daha kötüsü vardı, vucudunun çoğu yerinde pençe izleri, ve kalbinin olduğu yerde derin bir çukur vardı ve kalbi yerinde yoktu! Ve daha kötüsü cinsel organı da yerinde değildi. Wasteland yerel polisi bu konuda araştırmalarına devam ediceklerini söyleyip ölümün bir kurt tarafından yapıldığını düşünmekte."
    Roger bunu gördüğü zaman içi ürpermişti. Şuanda burda oturmaktansa evde yatmanın daha iyi olacağına karar kılıp evin yolunu tuttu.
  Eve vardığında hemen üzerini değiştirdi koltuğa uzanıp en sevdiği şeyi yani spor haberlerini izledi ve yaklaşık 2 saat sonrada yattı.
   Sonraki gün ne olacağından habersiz bir şekilde..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KurtAdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin