prolog ; everything

203 20 0
                                    

Snehové vločky chumeliace za sklom chrániacim nás pred ukrutným mrazom vonku .

Rôzne velikosti polien praskajúce v plameňoch nášho krbu .

Tác plný vianočných koláčov pýšiacich sa rôznymi nádhernými vôňami .

Naša nádherná jedlička pútajúca pozornosť svojou výzdobou .

Koledy hrajúce na gramofóne , ktorý si mi aj s mnoha platňami jazzu podarovala k narodeninám .

Opustená gitara v kúte miestnosti čakajúca na to kedy ju znovu vezmem do ruky a budem ti s jej doprovodom spievať .

Fotografie nás troch povešané po stenách . Vaše úsmevy boli rozkošné .

A napokon tvoj nádherný smiech zaplavujúci moju myseľ .

🎄

Upozornenie

Rukopis neprešiel jazykovou úpravou

Toto dielo je vymyslené. Mená historických udalostí, skutočných ľudí alebo miest sú použité vo vymyslených súvislostiach. Všetky miesta a udalosti sú výsledkom autorkinej fantázie a akákoľvek podobnosť so skutočnými udalosťami je náhodná.

     Žiadna časť tohto príbehu sa nesmie kopírovať a šíriť bez písomného súhlasu autorky.

    Ak niekto akokoľvek poruší jedno z autorských práv uvedených vyššie, tým sa myslí akékoľvek kopírovanie a šírenie textu bez písomného súhlasu, nebudem sa s vami babrať a rovno váš účet nahlásim.

Copyring ©2019 by _kasumii_ All rights reserved.

Tak keďže nám idú tie Vianoce , rozhodla som sa vydať túto short story .

Dúfam , že sa vám bude páčiť .
Taká maličkosť na spríjemnenie nálady .

Christmas light  ; p.cy ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang