Prológus

241 11 4
                                    

-Nem, nem, nem és nem. Nem akarok elköltözni!-csaptam ki a hisztit anyának. Nem volt szívem itt hagyni Busant. A szívemhez nőtt. 17 évet éltem itt. Túl sok minden történt.De ne ugorjunk ennyire előre.

Had mutatkozzak be. Lee Sun Yong vagyok, 11.-es tanuló. Születésem óta élek Busanban anyukámmal. Vagyis csak...éltem. Mivel anya munkahelyet váltott, igy kénytelenek vagyunk Szöulba költözni. De nincs sok kedvem hozzá elhihetitek. Szép, nagy hely, de Busan...mégis csak itt éltem 17 évet. Itt vannak a barátaim, rokonaim, kedvenc helyeim. Nem szívesen hagyom itt. De anya boldogsága fontosabb az enyémnél. Amikor apukám elhagyta egy másik nő miatt, anya nagyon ki volt bukva. Sokat fogyott és alig volt kedve bármihez is. Így 5 éve azon vagyok, hogy boldoggá tegyem minden egyes nap. Kivéve a mait.

-Nem akarok!-kapaszkodtam az ajtó kilincsbe.

-Jaj már Sunny!-szólt rám anya. Sunny a becenevem, mivel mindig mosolygok és sosincs rossz kedvem. Anya szerint nagyon illik hozzám, hiszen életvidám vagyok.

-És ha nem megyek?-fordultam hátra anyához. Csípőre tett kezekkel bámult.

-Akkor felkaplak és a kocsiba teszlek.-sóhajtott.-Sunny...mennünk kell. Ne húzd az időt.-mondta azzal el is ment bepakolni a táskákat a kocsiba.

Nagyot sóhajtottam majd elengedtem a kilincset. Végig néztem a házon még utoljára. Nem akartam sírni de a gombócka már a torkomban volt. Hiszen mégis csak itt éltem le az eddigi életem, nem de? Mindenünk meg volt. Munkahely, király suli és barátok, aranyos macskás szomszéd. Irene néni fog a legjobban hiányozni. Minden hétvégen sütött nekem sütit. De mátol kifog? Talán az új szomszédunk is ilyen lesz?
Fejemet megrázva vettem egy mély lélegzetet, majd a kocsiba szálltam anya mellé. Becsatoltam a biztonsági övet és a házra néztem. Elmosolyodtam halványan.

-Hiányozni fog.-tettem kezemet az ablakra.

-Tudom kicsim. Nekem is.-tette kezét combomra anya, majd el is indultunk.

Vajon Szöul jobb lesz? Több barátom lesz? Anyának tetszeni fog a munkahely? És nekem a suli? Mivan ha ott sok a bunkó? Vagy ha nem tetszik a ház?
Nagyot sóhajtva döntöttem fejemet az ablaknak. Lehunytam szemeim és hagytam, hogy a bugyutábbnál bugyutább kérdések felemésszenek.

Hát meg is hoztam nektek a prológust^^
Mivel ezek általában nem szokták hosszúra írni, így én is kicsit rövidre írtam. Remélem tetszett nektek. Várom a véleményeket^^
További szép napot Muffinok~

Wild FlowerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang