Sabah alarmın sesliyle öyle bi uyandım ki enerji patlaması geciriyodum. Hemen banyoya gidip yüzümü yıkadım. Ee bu hafta sonu okulum bitiyodu ve artık ne istersem yapabiliyodum. Neyse ben hazırlanıp annemle, babamla, abimle ve minnoş kardeşimle yemek yedim. Sonra çantamı alıp evden cıktım.
Okula doğru yürürken arkamdan birisi elini bana uzattı. Ben önce panikledim ama arkama döndüğümde Can olduğunu gördüm ve sakinleştim. Can'la sarıldıktan sonra ona napıcağını sordum, yani tüm yaz boyunca napıcağını sordum. O da Antalyaya gideceğini söyledi, ve ben de istersem beni de yanında alabildiğini söyledi. Ama okula geliyoduk ve konuşmamız yarıda kalmıştı. Beni yanağımdan öpüp ayrıldık. O kendi odasına ve sınıfına ben de.
Sınıfa girdiğimde Meriç'le karşılaştım, benim üzerime bakmadan odadan cıktı. Sonra ben Melis'in yanına oturduğumda. Ondan özür diledim ama tam şunları söyledim:
- Bak Melis, sen bana neden kızgın olduğunu söylemiyorsun ama ben artık Yoruldum kendimi suçlamaktan. Gercekten özür dilerim birşey yaptıysam ve canını yaktıysam, ama bil ki ben birşey yapmadım. Ama özür dilerim.
Melis benim yüzüme beş saniye bakıp önüne döndü. Ve ben devam ettim:
- Bak okulun sonunda seninle ve tüm arkadaşlarımla iyi hislerle ayrılmak istiyorum. Ama belli ki sen bana cok kızgın sın ve beni affedemiyosun. Ama......
Bir ama'yla öylece kaldım saat başlamıltı. Saat bittikten sonra ayleme cok güzel bir hediye aldım. Onlara beni anımsatıcak, her baktıklarında beni hatırlayacak bir ayle kolajı icin karton almıştım. Ve fotoğrafçıya da gitmiştim tüm gotoğraflatımı çıkartıp aldım. Eve gittim ve hemen kolajı yapmaya başladım. İki saat icinde bitirdim kolajı, ve akşam yemeğinde onlara verme kararı aldım.
Aklam oldu anne'me masayı koymasına ve yemek yapmasına yardım ettim. Ondan önce de abimin ve kaldeşimin odasını temizliyip, düzenlemiştim. Annem neden bukadar telaşlı olduğumu sordu, ama ben onla masaya oturduğumuzda söyliyceğimi söyledim.
Neyse biz oturduk aylecek ve onlarla konuşmaya başladım.
- Anne, baba bakın ben bi karar verdim ve mevzun olduktan sonra bir holdinkte çalışıcam. Önce Antalya'ya gidicem ve orda işime baş burcam orda üc ay çalışıp buraya gelicem deneme sureci olarak olucak bu.
Annem ve babam anlayışla karşıladı ve ben onlara hediyemi verdim. Onlar cok ama cok sevindi ve yemeğimizi yedikten sonra ben hemen yattım.
Ee yarın okulun son günüydü ve benim erken kalkıcak gücüm olmalıydı.Devam edicek 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli Bir Kız
Ficção AdolescenteHikaye şu anda düzenleniyor. Kesilmeler ve yazı hatalarım çok var. Lütfen çoğunu görmezden gelin. En kısa zamanda size tamamlanmış bir şekilde hikayemi sunacağım. Sizleri seviyorum🖤