4. part

1.1K 70 3
                                    

Budim se. Osetim hladan beton ispod sebe. Pokušavam ustati ali ne mogu zavezali su me lancima. U seni vidim Filipa kako sedi.
Ja:,,Filipe. "
Nežno i tiho ga zovnem. Filip:,,Ah. Emili? Gde smo to?"
Ja:,,Ne znam. Da li da pok..."
X:,,Probudili ste se!"
Viknuo je neko kad je ušao u prostoriju.
Filip:,,Ko si ti? Šta zel..."
Ja:,,Gabrijela!"
Gabrijela:,,Tako je. Vidim promenila si se. Nisi više ona cura koje se plaše."
Ja:,,Misliš kao ti? Šta želiš od nas uopšte?!"
Gabrijela:,,Od vas? Ništa. Ono sto zelim je da ubijem Emu. To je jedino što želim. A vi ćete mi pomoći u tome."
Ja:,,Nikad! "
Filip:,,Ne pada nam na pamet da pomognemo nekome kao tebi! Ti si sebicna i arogantna. Možeš da nas ubiješ ali jedno znaj a to je da će Ema tebe ubiti još gore. Neće traciti snagu a znaš da je ima!"
Bila je besna. Ali je onda napravila zlobni smešak.
Gabrijela:,,Ja znam da će ona doći da vas traži. A ja ću je spremna čekati."
Izašla je.
Ja:,,Moramo da javimo Emi."

*Ema p.o.v.*
Nema je nigde. Otišla je dsa Filipom. Trebala se vratiti do sad. Celi dan je tražim. Svi je tražimo. Saznala sam da je i Filip nestao. Nešto nije u redu. Moram da se čujem sa Natali. Otišla sam u sobu i legla.
Nalazim se u nekom malom gradiću. Čekaj malo. Element vatre se nalazi u ulazu. Ovo mora da je čuveni vatreni grad Flammas. Puno legendi ima vezano za njega. Kaži da je i dalje tu samo sakriven. Došla sam pred veliku kucu. To je očigledno bila kuća nosioca Vatrenog zmaja. Ušla sam unutra. Primetila sam dvije dece kako se igraju zajedno. Jedan dečak i devojčica. Izgleda blizanci. Posvađali su se pa je neka žena došla. Bila je ista ja. Smirila ih je.
X:,,Heredis i Kai Flammae da ste se smirili! Brat i sestra ne trebaju se tako ponašati!"
U prostoriju ulazi muškarac
X:,,Smiri se Fiona. Bice sve u redu."
Fiona:,,U redu Leonituse. Pobrini se za njih a ja odoh sa spremim ručak."
Poljubio ju je i nastavio prema deci. Mislim to sam valjda ja i moj brat? Moj brat? Da li je živ?! Moji pravi roditelji! O moj bože!
Nežno ih je oboje podigao i stavio u svoje krilo dok je sedio na nekoj stolici.
To mi je tata.
Tata:,,Ah. Jednog dana jedno od vas dvoje će da me nasledi. Ko god bio biću ponosan na vas ako doživim. Uskoro ćete morati otići a pri samoj pomisli mene srce zaboli."
Film se prebacuje.
Sad se nalazim u istom gradu ali je drugačije. Sad je puno mrtvih ljudi. Prepoznajem znak to je voda. Napali su nas. Izdaleka ugledam kako se otac bori. Pustio je zmaja napolje. Onda ugledam kako majka mog brata i mene daje u ruke dva mladića. Približila sam se da je cujem.
Mama:,,Nosite ih što dalje odavde. Ali ih razdvojite. Ne smeju odrasti zajedno. Saznace istinu. Posaljite ih u porodice koje će se brinuti za njih. Gde će naučiti vladati vatrom. Gde će odrasti srećno. Vodite ih!"
Otišli su. Počela sam da ih pratim. Odvojili su se u šumi. Krenula sam za momkom koji nosi mog brata. Vidim da se kreće prema jugu dok su mene poslali na zapad. Sve se gubi. Vraćam se u stvarni svet.
Naglo hvatam vazduh. Taj san... da li je moguće? Moram da ga nadjem. Možda mi može pomoći. Pitam se da li je živ? Ako jeste kako izgleda? Znam da imamo istu boju kose ali ne znam za oči koje su mu boje.
Primetila sam spaljenu posteljinu oko sebe. Ups!
Medison:,,Probudila si se!"
Primetila sam ju da ulazi sa kantom sa vodom. Primetila je moj zbunjen pogled.
Medison:,,Šta misliš kako sam gasila vatru?"
Nasmejala sam se. Stvarno je luckasta ali ju volim. U sobu ulaže svi moji prijatelji. Ne razumem. Šta će oni ovde?
Ja:,,Društvo? Otkud vi ovde?"
Leo:,,Čuli smo da si u nesvesti."
Ja:,,Nesvest? Ne samo sam spavala."
Dzos:,,Ne bih rekao. U tom su krevetu već dva dana."
Ja:,,Šta?! Kako ? Samo sam..."
Setila sam se sna. Počela sam da plačem. Džos me je uzeo u zagrljaj.
Dzos:,,Sve će biti u redu. Odmori se i ne plaši se ponovo zaspati. Znam da si umorna. Mi smo ispred kao ti trebamo. Medison će ostati ovde. Vidimo se."
Poljubio me u kosu i izašao sa svima. Ja sam ne vratila u krevet razmišljajući. Ubrzo sam ponovo zaspala.

Izabrana: Sećanja i nove nevoljeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora