Až vám napíšu, tak zapnete písničku!
Roztáhla jsem závěsy a zamyslela, proč to dělám.
Stěhuji se, přijde mi, že už jsem dost velká na to, abych mohla bydlet sama.
Je mi čerstvých devatenáct let a narozeniny jsem si moc užila, celé jsem je strávila s kamarády a přítelem.
Stěhuji se necelých 50 km od rodného domu, kde jsem celých devatenáct let strávila. Zažila jsem zde nejkrásnější a také nejsmutnější a nejhorší minuty a hodiny života. Moji rodiče mi v přestěhování nebránili, ale nebyli ani nejšťastnější. Mám moc hodné rodiče.
Má maminka je velmi hodná a dělá kuchařku ve velmi luxusní a drahé restauraci tady v Los Angeles.
Můj otec je sice někdy přísný, ale nedá se říct, že mám radši matku. Oba dva mám ráda stejně a můj tatínek dělá manažera.
Mám také staršího bratra Jacka Gilinskyho a já jsem Sarah Gilinsky.
Mám mladší sestřičku Lee a také psa, Australského Ovčáka Luckyho a to je z naší rodiny vše, kromě 'služky' Jasmin, kterou beru jako svoji sestru. Je velmi milá a já ji velmi ráda pomáhám.Teď zapněte písničku!
,,Sar, prosím přineseš nám dvě power banky a pro každého ,takže šest skleniček s pomerančovým džusem? "
Milým hlasem na mne zavolal můj bratr Jack a já si v tu chvíli připadala jako služka.
,,Jo, hned to bude, ale budete si chvíli muset počkat!" se smíchem jsem odpověla.
Protože jsem zrovna myla nádobí. Abych vám vysvětlila situaci, tak rodiče jsou v práci a já dnes nešla do školy, abych si zabalila, protože pozítří už odjíždím do nového domečku, kde budu bydlet se svým přítelem Cameronem Dallasem.
Tak jsem si domů pozvala půlku Magcon ( ti co mohli) aby mi pomohli, ale mezitím jen hrají na mobilech a stejně jsem si to zbalila sama.
Je tu :
1.Jack G.
2.Jack J.
3.Aaron
4.Shawn
5.Cameron
6.TaylorJo a teď bych jim měla nalít ten džus a dát ty power banky.
Z šuplíku jsem vyndala dvě a položila na stůl. Došla jsem do kuchyně a vyndala jsem ze skříně sedm skleniček, jednu totiž i pro mě.
Do všech jsem nalila pomerančový džus a donesla jsem jim tom i s power bankami nahorů, kde mi kluci poděkovali a někdo, jako třeba Cam mě objal a dal pusu na čelo.
Radostně jsem se usmála a šťastná si sedla na Jackovu postel.
Brácha tu jinak nebydlí, ale má tady pořád starý pokoj, ve kterém dříve byl.
Aaron na mne a Camerona smutně a závistivě pohlédl.
Dříve jsem s ním 'chodila', ale nedal se tomu říkat vztah. Pak jsme na sebe neměli čas, tak to skončilo.,,Aarone"
drknul do něj Taylor a já se na Aarona usmála.
,,Tak já kluci dojdu na nákup, jdete někdo se mnou?" zeptala jsem se kluků, ale vím, že nikdo nepůjde.
,,Já!" Koukl na mne Aaron šťastně a já kývla hlavou.
,,Já půjdu taky." nudně na mne mrkl Shawn a poslední zájemce byl Camík.
,,Se mnou počítejte!" Aaron smutně otočil hlavou a s kývnutím odešel.
,,Co mu je?" naštvaně se zeptal Cameron.
,,Nech ho Came, víš, že žárlí."
klidně odpověděl Jack G. a u toho na mne koukl.
,,Ale já si to s ním už vyjasnila!"
,,Achjo, ale on je smutný, že jsi ho nahradila Camem a pořád o tobě mluví." vyjasnilo mi Taylor a já si smutně povzdychla.
,,Tak jdeme?" koukla jsem po klukách.
,,Jo" odpověděl mi jediný Shawn
Sešla jsem po schodech a z ledničky jsem si vzala platební kartu. Došla jsem zase nahoru do mého pokoje, kde jsem měla pár kusů oblečení, které jsem nesbalila a do toho jsem se oblékla.
Vzala jsem si bílé triko a bílé látkové kraťasy, conversky a navázala jsem si košili kolem pasu.
Zavolala jsem na kluky a vyrazili jsme .
Celou dobu jsme si povídali, bylo mi líto, že Aaron zůstal nakonec doma.
Se Shawnem a Cameronem jsem si to užila, povídali jsme si a říkali si nějaké storky.Doufám, že se vám tato kapitola líbila a příběh taky.
Kdyby jste někdo chtěl být v příběhu napište a přezdívku, nebo jméno za které tam chcete být.
Určitě bude příběh zajímavý a napínavý. Části budu vydávat každé úterý, nebo čtvrtek. Také jsem krátce milovník Magcon a tak.
Tato část má 700 slov.
-Vendy
ČTEŠ
Kluci z Magcon a já ❤
RandomCameron Dallas - Jsem do něj po uši zblázněná, ale někdy ho mám dost Matthew Espinosa - Hodný kamarád, kterému se svěřuji, ale je někdy na zabití. Má rád dinosaury . Nash Grier - Vůdčí, mám k němu dobrý vztah, ale moc se nebavíme Hayes Grier - Hezký...