Yorucu uçak yolculuğunu da atlatıp Türkiye'ye ayak bastılar.Herkes dinlenmek üzere evlerine çekildi..Ne de olsa 2 gün sonra Yağ&Can'ın nişanı :D-
Kerem ve Zeynep eşyaların hepsini yıkamaya atıp sırayla duş aldılar.Daha sonra Zeynep Deniz'i de yıkayıp uyuttu.Sonrada Kerem'in yanına,salona indi.
"Uyudu mu?"
"Evet."
"(Esnedi)Evim evim güzel evim."
"Aynen öyle.Tamam Fransa harikaydı ama yani insanın evi gibisi yok."
"Aynen."
"Yağmur ve Can'ında nişanı olucak(güldü)Ay çok heyecanlıyım."
"(güldü)Can'a acıyorum."
"Niye?"
"Valla ev erkeği olcak çocuk.Yorucu iş."
"Tecrübe konuşuyo diyosun."
"Aynen."
"Yani sende yoruldun?"
"Ya ne alaka güzelim?"
"Anladım ben ya.Tabi ben seni yoruyorum haklısın." Zeynep koltuktan kalkıp merdivenlere doğru ilerledi.Kerem'de koltuktan kalkıp Zeynep'in peşinden..
"Ya Zey-Zeynep."
"...."
Kerem Zeynep'i son basamakta yakalayıp kucakladı.
"Yaaa napıyosun?(güldü)"
"Gel konuşçaz senle biraz."
"Ne konuşçaz?"
"Sürpriz."
"Allah Allah."
Kerem Zeynep'i yatak odasına getirdi ve yavaşça yatağa yatırdı.
"Ya Kereem."
"Efendiiim"
"Bırak benii"
"Yok ya." Kerem Zeynep'i gıdıklamaya başladı.
"Ya-Yapma.Ya ya,K-Kerem."
"Efendim Zeynep?Birşey mi dedin?"
"Ya,ya n-nolurs-nolursun bırak"
Bunlar böyle oynaşırken Kerem Zeynep'in üstüne düştü.Bi süre bakıştıktan sonra dudaklarını birbirine teslim ettiler.
HAFİF +18(İSTEYEN GEÇEBİLİR)
Kerem Zeynep'in alt dudağını büyük bir iştahla emerken Zeynep Kerem'in saçlarını çekiştiriyordu.Kerem alt dudağı kısa süreliğine serbest bırakıp boynuna gömüldü Zeynep'in.Haftalarca aç kalmış biri gibi yiyordu Zeynep'i.Boynundan tekrar dudaklarına gömüldü.Bir süre dudaklarıyla oynaştıktan sonra Kerem Zeynep'in tişörtünü çıkartıp odanın kendisininde bilmediği bir köşesine fırlattı.Daha sonra kendi tişörtünü çıkaracakken Zeynep onu engelledi.Kerem şaşkınlıkla Zeynep'e bakarken Zeynep Kerem'in altından kurtulup Kerem'i kendi altına aldı.