1. "Du ser sød ud"

21 0 1
                                    

"FREDERIKKE! Du har besøg" Råber min mor nede fra stuen. Jeg løber ned af trapperne og åbner døren. I døren står mine to bedste venner, tvillingerne Marcus og Martinus. Jeg giver dem begge et kram, og siger "Hej". Vi sætter os op på mit værelse og beslutter os for at ringe til min veninde Lærke. Vi går nedenunder og står i køkkenet for at vente på Lærke. Marcus sætter sig op på køkkenbordet og jeg stiller mig hen i mellem hans ben, med ryggen op af ham. Martinus griner "I ser altså så søde ud, og i har et mærkeligt forhold" ja, mig og Marcus har længe haft en lille flirt men er aldrig kommet videre.

Der går ikke længe inden dør klokken ringer og at vi alle sidder oppe på mit værelse. Vi leger S P eller K. "S P eller K Frederikke?" Spørg Martinus mig. "S" svare jeg ham mens jeg kigger på Marcus. "Hvad ville du svare hvis Marcus spurgte om mere end bare venner?" Siger Martinus mens han smiler. Jeg rødmer og kigger ned i gulvet mens jeg svarer "Øhm.... jeg tror jeg ville svare ja" Martinus begynder at sende du-har-en-chance blikke til Marcus. Hvad nu hvis Marcus ikke kan lide mig?! Hvorfor skulle jeg sige det?....

Klokken er mange og de andre er taget hjem ud over Marcus. Han har fået lov til at spise her, og måske sove her. Den dreng er noget af det bedste jeg ved. Han får mig altid til at smile og grine. Vi sidder i min seng hvor jeg ligger på ryggen hvor Marcus ligger på maven lige ved siden af. "Mente du virkelig det med at du ville sige ja?" Spørg han. Jeg rødmer igen og svare "Ja..." "Du ser sød ud når du rødmer!" Siger han og smiler. "Ta..." når jeg lige at sige inden mig og hans læber mødes. Hans læber er perfekte og bløde. Jeg ku være sammen med ham hele dagen. Vi bliver afbrudt af Martinus som sender en besked til Martinus:

Mor har sagt ja til at du må sove der. Bare husk at smil og vær glad... måske finder du aldrig en som hende. - Martinus

Nuerr hvor sødt skrevet. Han når kun lige at se den og svare kort inden vi kysser igen. Fuck hvor jeg elsker ham. Vi stopper efter kort tid, "Jeg elsker dig Frederikke" siger han. Jeg svarer "Ilm, du er mega dejlig" han rejser sig og trækker mig op til ham. Han har en stor sort hoodie på som er mega blød. Han trækker mig ind til ham og krammer mig. Jeg ligger mit hoved på hans bryst, og holder om ham.
————————————————————
Første kapitel!
Hvad synes i der skal ske med dem i fremtiden? Noget drama eller virkelig godt?....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 18, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Default Title - Write Your OwnWhere stories live. Discover now