🎄 Pregatiri de craciun🎄

771 25 0
                                    

Mai e o singura saptamana, nici măcar o saptamana. Mai sunt doar câteva zile.
Câteva zile pana la craciun, primul craciun alaturi de Ryan al meu. Nici acum nu.mi vine sa cred cate idei nebunesti poate avea omul asta. Nici bine nu am acceptat ideea lui legata de crăciunul împreună, caci urmatoarea zi a facut ce a facut si părinții nostri s.au întâlnit care se pare ca deja se cunoasteau si care au acceptat imediat ideea lui Ryan de.a face crăciunul împreună. Asa ca ne.am hotărât cu toții de comun acord ca e o idee perfecta si crăciunul il vom petrece acasă la Ryan.
Iar acum ca locația e aleasă ca sa zic asa trebuie doar sa o mai decoram, asa ca eu si Lucy alaturi de băieții nostri ne îndreptăm chiar acum spre centru pentru a lua cat mai multe decorațiuni sa ne ajunga pentru intreaga casa, atât interior cat si exterior.
Pe drum spre centru eu si Lucy începem sa facem deja lista decoratiunilor.
Ea la exterior si eu la interior.
Lucy: Bun deci ce ne trebuie, luam tot de la zero sau ne folosim si de cele din casa ?
Ryan: Eu zic sa luam totul de la zero
Max: Atunci ce luam ?
Eu: Ma gândeam la niste braduleti de aia mici pentru fiecare camera
Lucy: Buna idee blondo
Max: Atunci mai folosim si bradul ala mare ?
Ryan: Eu zic ca da. Il punem in living
Lucy: Pana la urma suntem toți, nu ?
Max: Pai da, noi 4, părinții vostri cu ai nostri, 9, mai sunt si gemenii cu ai lor, deci 13 suntem
Eu: Sigur va fi vila aia a voastra buna ?
Ruan: Da iubita. Voi fetele, 4 fete într.o camera
Lucy: Aia cu patul de 4 persoane
Ryan: Exact, noi 3, in alta camera la fel
Lixy: Iar părinți vor avea fiecare camera lor. Deci 3 camere.
Ryan: Iubita da mama ta nu vine ?
Eu: Din cate stiu nu, ca vrea sa fie singura cu tata sa.si rezolve problemele
Ryan: Poate asa se împacă si ei
Eu: Poate. De asta am sa le las timp
Lucy: Sti esti chiar puternica. Eu una nu puteam rezista sa fiu între părinți când ei erau certați, sau divortati, nu puteam fi între ciocan si nicovală.
Ryan: Pai ingerasul meu e puternica
Eu: Pai am pe cineva în viata mea ma susțin mereu si ii iubesc enorm
Lucy: Si noi te iubim blondo
Max: Mai ceva ca pe o sora ingeras blond
Ryan: Am ajuns prieteni
Lucy: Deja, nici nu am facut listele
Eu: Pai câți braduti luam pana la urma ?
Ryan: 5 camere, 5 braduti.
Eu: Ok, atunci ce ziceți sa decoram fiecare diferit, gen sa se asorteze cu camera ?
Ryan: Buna idee iubita
Lucy: Sunt de acord blondo
Max: Bun, cu bradutii am rezolvat. Cu ala mare ?
Eu: Pai tot asa, il decoram sa se asorteze cu livingul
Lucy: Luam unul artificial. Alb
Eu: Da. Si in decoram cu rosu
Lucy: In alb si rosu ?
Ryan: Exact ca livingul
Max: Da are si nuante de negru ati uitat ?
Ryan: Si ce, nu are nimic. E doar negru
Lucy: Ce ziceți daca am merge sa luam si noi ca asa ne pronde crăciunul peste 2 ani cu voi. Blondo n.am dreptate ?
Lucy: Blondo
Eu: Ce.i ?
Lucy: Ce ai si tu de esti asa tacuta ?
Eu: N.am nimic. In timp ce voi va certați, ma gândeam ce sa luam
Lucy: Ai facut si listele ?
Eu: Da
Lucy: Esti grozavă blondo, jur
Ryan: Scumpa mea tace si face, pai n.ai cum sa n.o iubesti
Max: Atunci i.a hai sa vedem ce avem de luat
Eu: Pai mai întâi pentru exterior, lumini sa punem pe casă, omuleți de zăpadă si reni, ar fii drăguț sa.i punem in curtea din fata, punem si niste lumini la alee si gata exteriorul.
Lucy: Iar interiorul ?
Eu: Iar la interior, luam 5 braduti pentru fiecare camera, ne hotaram din start ce culori folosim pentru fiecare camera si asa alegem cum decoram camerele si braduti.
La geamuri punem lumini si pe scări ar fii dragut sa punem niste lumini si gata zic.
Lucy: Da chiar ai ideei nu gluma blondo
Max: Si chiar bune
Ryan: Atunci facem exact asa cum vrea iubita
Eu: Am zis si eu o idee de.a mea nu trebuie neapărat sa facem asa. Pana la urma e casa voastră, voi decideți
Ryan: Iubita, casa aia e casa familiei Black si bineînteles ca si tu faci parte din familie
Lucy: Ryan are dreptate blondo. Faci parte din familie acum, încă de la inceput.
Eu: Ce dragut, dar hai sa nu mai pierdem timpul degeaba, totusi daca vrem sa luam ceva pana la urma
Ryan: Ai dreptate iubita hai sa mergem
In sfarsit după minute bune de stat in masina ce mie una mi s.au părut secole ne dăm jos pentru a lua într.un final tot ce ne trebuie pentru a decora intreaga casa Black.
Odata ajunsi in mall prima direcție e cea cu decoratiunile exterioare, sau cel putin asta vrem sau aveam de gand caci băieții nu se pot abtine sa nu se uite după craciunite.
Totusi ii inteleg, sunt băieți nu stiu altceva dar odată sa fie si ei serios nu pot.
Băieții astia, chiar nu se pot abtine.
Auzindu.ne numele observăm ca sunt si ceilalți ce vin spre noi si exact ca si Ryan si Max, David nu se poate abtine nici el sa nu se uite după craciunite.
Asta e, mi.a venit o idee genială.
Le salut pe fete si dau fuga la primul magazin cu costume. I.au 7 caciulite de craciun stiind deja ca părinții au din spusele lui Lucy, mai i.au si 4 costume sexy de craciunite si ies din magazin odată ce le.am achitat. Dau nas în nas cu Ryan care se pare ca e putin îngrijorat.
Ryan: Hei iubita, sper ca nu te.ai supărat pe faptul ca m.am uitat după acele craciunite
Eu: Nu vai iubire, esti băiat, e ceva tipic la voi, nu am de ce sa ma supăr
Ryan: Sigura ?
Eu: Da iubire, oricum stiu deja ca pe mine ma iubesti
Ryan: Normal ca te iubesc. Doar pe tine ingeras, doar pe tine iubita.
Sarutandu.ma scurt îmi dau seama ca nici nu bănuiește ce e în punga sau nici nu are de gand sa intrebe. Mai bine, caci vreau sa rămână surpriza. Ca tot vorbeam de surpriza mi.am dat seama ca trebuie sa.i cumpăr cadou, atât lui cât si lui Lucy.
Eu: Iubire ma scuzi un mic, trebuie sa i.au ceva pentru mama
Ryan: Nu vrei sa vin cu tine ?
Eu: Nu ca nu durează mult iubire
Ryan: Ok. Te astept la copacii aia micuti
Eu: Ok. Te iubesc
Ryan: Si eu te iubesc iubita
Ma îndepărtez de el si întru în primul magazin de cadouri ce il vad.
Nu.mi va fi greu sa aleg cadourile pentru mama si Lucy. Mamei am de gand sa.i i.au un album in care sa.i pun pozele in locul celui ars la ultima noastra ceartă.
Lui Lucy ii i.au un set de machiaj, haine asortate pentru cele mai bune prietene, album pentru miile de amintiri împreună si parfumuri.
Cel mai greu va fi la Ryan. Vreau sa fie un cadou perfect. Dar partea proasta e ca nu stiu ce naiba sa.i i.au iubitului meu.
Bravo Evelyn, chiar esti blonda, esti cea mai tare iubita, nici nu sti ce cadou sa.i iei iubitului tau. Dap, ce mod frumos de.a ma încuraja singura, dar totusi, constiinta are dreptate, chiar sunt o iubita groaznică.
Hai mai blondo, gândeste, ce i.ar placea lui Ryan ? Il cunosti, ii sti gusturile.
Fix acum aveam nevoie sa fiu în pana de idei. Tot vorbind de Ryan observ ca ma suna. Si acum ce fac ? Daca ii răspund la va întreba unde sunt si daca mai dureaza mult si cu siguranta va vrea sa vina după mine si stric tot, iar daca nu.i răspund se va îngrijora si va insista cu apelurile.
Primul instinct e sa blochez telefonul lăsându.l sa sune si chiar asta fac.
Brusc îmi vine o idee genială, nu mai bine sa ii i.au un set de ceasuri in toate nuantele lui, astfel se poate asorta mereu.
Perfect i.am gasit cadoul perfect.
Imediat ce i.au si cadoul lui le plătesc pe toate si ies din magazin îndreptându.ma spre locul stabilit de Ryan pentru a ne întâlni si imediat cum ajung aproape de locație il observ pe Ryan agitandu.se si când ma vede se calmează brusc.
Ryan: Unde naiba iti ti telefonul ala ?!
Eu: Era pe vibratii
Ryan: De ce ma rog il ti pe vibratii ?!
Eu: Am uitat sa.l dau pe normal. Si nu mai ridica tonul la mine ca iese urat sti bine
Ryan: Iartă.ma iubita dar sti bine ca înnebunesc daca nu stiu de tine.
Eu: Mergem ?
Ryan: Da nu esti supărată pe mine ?
Eu: Nu iubire, nu sunt. Hai sa mergem
Ryan: Da ce ii trebuie mamei tale atâtea cadouri?
Eu: Sti cum suntem noi nu ne ajunge nimic
Afirmă printr.un raset si ma i.a de mana mergând la ceilalți care se pare ca au luat deja bradutii.
Lucy: Ati venit la fix. Acum hai sa luam ornamentale pentru braduti.
Ema: Da ce culori folosim ?
Eu: In living fiind si nuante închise luam un brad normal si il decoram in alte culori, ce ziceți ?
Sophia: E o idee buna dar ce nuante ?
Max: Argintiu
Lucy: Si albastru ?
Ryan: Sau am putea lasa rosu si alb
Eu: Argintiu suna bine. Merge si rosu, am putea folosi culorile astea
Ema: Atunci astea rămân in living
Davis: Iar în camere ?
Eu: Cum sunt decorate camerele ? In ce nuante ?
Lucy: Camera noastra în crem cu câteva nuante deschise si un pic de negru la mobilier
Eu: Atunci folosim un bradut alb iar culorile vor fi rosu si argintiu
Ema: Iar la celelalte ?
Ryan: La camera noastra fiind culori în pic mai închise folosim tot asa un bradut alb iar culorile vor fi auriu si albastru
Lucy: Camera la ai nostri va fi in auriu si rosu
Ema: La ai nostri va fi albastru si auriu
Sophia: Iar la ai nostri argintiu si rosu
Max: Deci sa inteleg ca predomină culorile argintiu, auriu, rosu si albastru ?
Lucy: Da, exact asa. Deci hai sa ne apucam de treabă
Zis si facut, am "colindat" de colo.colo sute de magazine cu mii si mii de articole de decorațiuni de exterior si interior care mai de care si mai frumoase unele decat altele.
După ore bune de cautat fiecare ornament in parte am luat într.un final tot ce ne trebuie si de îndată ce am încărcat ambele masini, a lui Ryan, cea cu care am venit si a lui David atunci când au ajuns si ceilalți, am pornit spre casa Black pentru a o decora pentru primul nostru craciun împreună.

Inger si DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum