Bölüm 53 : Nano Robotsuz Hayat Zor (1)

2.2K 207 0
                                    

Mustafa kılıç üzerinde ki rünik sembol ve yazıların ne anlama geldiğini çözmüş olsada içerisine yeni bir bilgi aktarmayı başaramadı.

" Ahh... " Bir kaç deneme daha yapan Mustafa aniden başında büyük bir acı hissetti.

Bunun nedeni çok kullandığı için tükenen zihin gücüydü.

Mustafa zihin gücü tükenmiş olsada Ruh ve Qi gücü dolu olduğu için halen ayakta durabiliyordu.

" Yasmin burdaki bitkilerden Kan hapına benzer bir hap formülü çıkara bilir misin ? "

[ İşlem uzun sürebilir. Yeni de yapmamı istiyor musun ? ]

" Ne kadar süreceği önemli değil. İşlemi başlat. "

[ İşlem onaylandı. ]

Mustafa şampuan için aldığı malzemeleri boşa gitmesini istemedi. Eğer bu malzemeler ile yeni haplar yapabilirse onları satıp puan kazana bilirdi.

Yasmin yeni formülü araştırırken Mustafa artık yapacak birşeyi olmadığından meditasyon durumuna geçti.

Gözleri kapatan Mustafa' nın etrafında hemen yoğun doğal enerji sarmalları oluştu.

Normalde bir kaç dakika bekledikten sonra ortaya çıkan doğal enerji sarmalları Mustafa üzerinde küçük bir şaşkınlığı neden oldu.

" Merve haklıymış buradaki doğal enerji gerçekten yoğun "

Mustafa bir anlık meditasyon çıkıp kendi kendine mırıldandı ve tekrar meditasyon durumuna geçti.

***

[ İşlem tamamlandı. ]

Yasmin' in bildirisi ile bir saattir meditasyon yapan Mustafa gözlerini açtı.

Bir saat boyunca meditasyon yapan Mustafa kendine gelmek için biraz esneme hareketi yaptı.

" Bu çok garip neden gücüm hiç artmış hissetmiyorum. "

Mustafa normalde meditasyon yaptıktan sonra herzaman gücünün birazda olsa artığını hissederdi.

Ama bir saat boyunca meditasyon yaptığı halde bu sefer gücü hiç artmamıştı.

" Bunu sonra düşünürüm şimdi puan kazanma zamanı. Yasmin formülü göster. "

Mustafa' nın önünde birden sanal bir ekran çıktı.

" Anlıyorum. Basit gibi gözüküyor. "

Yasmin' in bilgi deposu arttığı için en basit ve kolay şekilde yapılabilecek hapların formülünü oluştura biliyordu.

Normalde Yasmin' in sürekli talimatlarını takip eden Mustafa bu formüle bakınca artık talimatlara gerek duymadan yapabileceğini fark etti.

Malzemelerini hazırlayan Mustafa hemen vakit kaybetmeden işe koyuldu.

İlk başta hızlıca malzemelerin özünü çıkaran Mustafa daha sonra onları uygun sıra ile simya kazanına attı.

Ruhsal gücü ile 30 dakika yaktıktan sonra kazandan yoğun tıbbi koku gelmeye başladı.

" Hahah... Başarılı "

Mustafa formül basit olsada ilk seferde başarılı olmayı yinede beklemiyordu.

Bu Yasmin' in talimatları olmadan başardığı ilk hap olduğundan büyük bir sevinç ve özgüven hissetti.

Mustafa kazanı açıp eline aldığı sarı renkteki hapa bakınca yüzünde büyük bir gülümseme oluştu.

Gökyüzü İmparatoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin