İlk defa hikaye yazdigim icin bitqz amatorce olabilit Artik Kusura Bakmayin...
Siradan bir okul gunuydu ve en iyi arkadasim Eda ve ben yine odev yapacagiz diye bulusmak icin bir neden bulmustuk.Ama bu sefer her zamaki yaptiklarimizdan daha cilgin seyler yapmaya karar vermistik Ben bu aralar 1yil.once terkettigim sevgilime daha dogrusu eski sevgilime ilgi duymqya baslamistim.Ama abi cocuk ben ayrildiktan sonra kendine iyi bakmis yani .Neyse bende o aralar bizim oralardan bi cocukla konusuyodum ama bisi hissetmiyordum .O gun delice bisiler yapicaz dedim ya eski sevgilimi aradik ve cocukla dogru duzgun konustuk ama oyle boyle degil cocugun bana etmedigi hakaretler kalmadi nerden sevdiysem artik onu gerizekali mal pislik . Bende sanaldan konustugum cocuga mesaj attim ve.sonunada CANİM kelimesini koydum.Cocuk sanki bana ilgi duyuyordu cunku benim kuzenime bu senin kuzenin mi diye sormustu ve sonra seninle konusacagiz diye bi cumle daha eklemisti .Benim de icimde bisiler olmaya baslamisti.Bizim.oralara gitmeyi iple cekiyordum o cocugu bi gorsem bi gorsem diye dualar ettim.ki bir gun sonra.dugunde o cocukla karsilastim ama cocuk sanapdaki gibi degil taşmis allahim ya dugunde ben cocuga baktim.sonra gozlerimi kacirdim tam kuzenime seslenmek icin arkama dondugumde cocugun bana baktigini farkettim ve ondan sonra hemen oda gozlerini benden kacirdi . Kuzenime dugunde olanlari anlattigimda ve icimde olanlari soyledigimde bana sen Hakana asiksin dedigini duydum . Bu arada cocugun adi Hakan...
Biraz kisa oldu ama bugunluk bu kadar insallah okuyucu sayimi okuyanlar.arttirirsiniz ilerlerde cok guzel seyler olacak LUTFEN...