6.Bölüm:BU NE LAN

1.2K 81 20
                                    

Bu bölüm bir önce ki bölüme ilk yorum yapan Serhatzen3 (@Liquad kardeşim ilk yorum senindi ancak nedense @ komutu ile adını bulamadım bu yüzden ithaf veremedim bu sorundan dolayı özür diliyorum :( )  ve ilk oy veren dark_bluuee a ithaf edilmiştir umarım beğenirsiniz keyifli okumalar

------------------------------------------------------

Lio, şaşkın şaşkın etrafında ki pencerelere baktığın da; pencerelerin diğer taraflarında ki değişik şekilde ve görünüşte ki yaratıklar hızla pencerenin diğer tarafından kayboluyordu.

"ACE, LEGAND DÖNDÜ VE ŞUNU BİLİN... İzlenmeyi hiç sevmem! "

Ace'in konuşmasının bitmesi ile tüm pencereler kapanarak ortadan kaybolduklarında Ace, Lio'nun omzunda ki elini indirerek ilerlemeye başladı.

"Pekala Lio, ne kadar büyük bir oyunun içerisin de olduğunu gördün. Binlerce rakibin var ve her birisi seni indirmek için birleşmekten geri durmaz.

Yapman gerekenleri söylüyorum: Hızla bir ordu kur, isyan çıkar, yönetimi elde et ve dünyaya savaş açarak dünyaya hükmetmeye başla.

Ardından aynı işlemi diğer gezegenlere de uygulamak için çok uzun bir yolculuğa çıkacağız. Bunun için Ban ile birlikte hazırlıkları yap.

Bildiğin üzere bir konuda yardımım lazımsa seslenmen yeterli. Sonra görüşürüz. "

**

"Her seferinde başımı ağrıtmak zorunda mısın, Ace? "

-Hayır ama hoşuma gidiyor. KRARARARA!

Ace'in alaycı sesini duyan Lio, hafif bir iç çekişin ardından yattığı yataktan kalkarak odalarının penceresine doğru ilerledi.

Pencereyi açarak gökte yerini almış olan güneşin ışınlarını odasına davet ettiğin de gözleri aniden gelen ışık ile kamaşarak kapanmıştı.

Yavaş yavaş gözlerini açan Lio, gözlerini tamamen açtığın da pencereden dışarıya baktığın da ;

'BANG! '

'BANG! '

'BANG! '

Ard arda gelen patlama sesleri ile hızla çömelen Lio, atış seslerinin devam etmesi ile savaşmak için gardını alırken ń

'BANG! '

'BANG! '

'BANG! '

'BANG! '

'Bang!'

[DN: Allahım yarabbim şu kelime kasma çaban yok mu beni öldürüyorsun 😑]

Birbirini ritmik bir eda ile takip eden ateşleme sesleri ile birlikte başını yavaşça kaldıran Lio, dışarıda olan kalabalık ile ayağa kalkarak dışarıyı izlemeye başladı.

Her yerde renk renk kostümler giymiş kişiler çeşit çeşit çelenkler ile süslenmiş at arabaları ve daha nice görsel şölen sunan insanın gözlerini büyüleyen onlarca şey mevcuttu.

Lio, dışarıda ki görsel şöleni bir kenara bırakarak pencereyi tekrar kapadıktan sonra yatağına doğru ilerlemeye başladı.

Tekrar yatağına uzanan Lio, gözlerini kapatıp tekrar uyumak için yavaş yavaş nefesler alıp vermeye başlamıştı.

"GÜNAYDIIIIIN. "

Ban'ın etrafı sallayan sesi ile birlikte Lio, yüzünü buruşturarak yatakta dikleşerek kapıdan ona sırıtarak bakan Ban'a döndü.

LOGİO 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin